quote:
Ik ga nergens heen!quote:
Hmmmm...quote:
Daar hou ik je aan ,en hetzelfde geldt voor Foshi.quote:
Moet ik de handboeien pakken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan ,en hetzelfde geldt voor Foshi.
Waar Foshi gaat kom ik ga ik ook!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan ,en hetzelfde geldt voor Foshi.
Foshi heeft geen kippenpoten hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik de handboeien pakken?
Ik ben er klaar mee dat ze ons laten schrikken.Handboeitje kan helpen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik de handboeien pakken?
Daarom idd, dat gedrag van hun is niet goed voor mijn hart.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee dat ze ons laten schrikken.Handboeitje kan helpen.
Lol gelukkig niet, en handboeien heb ìk wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Foshi heeft geen kippenpoten hoor!
Wij zijn wild en we jongen wat ja!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom idd, dat gedrag van hun is niet goed voor mijn hard.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatst liet ik je schrikken hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I rememberquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol gelukkig niet, en handboeien heb ìk wel hoor
Kon ik godsamme in mijn eentje die vampierengrot in, met gevaar voor eigen leven en haar weer terugslepen. Daarom was ik zo lang weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laatst liet ik je schrikken hè?![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kon ik godsamme in mijn eentje die vampierengrot in, met gevaar voor eigen leven en haar weer terugslepen. Daarom was ik zo lang weg.
Got you back didn't I?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ja was een beetje eng voor je hè
Awww sorry!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ze heeft mij wel vaker laten schrikken.
Truequote:
Maakt niet uit leave,blij dat je weer bent toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |