Er wordt hier ZO veel meer gezegd dan wat er gezegd wordt als mensen typen....quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel wordt er hier niet gezegd.
quote:
Ik zeg alles open boek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er wordt hier ZO veel meer gezegd dan wat er gezegd wordt als mensen typen....
quote:
Ik spring wel weer mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zelfs wanneer mijn maatjes ruzie maken spring ik er tussen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zij aan zij.quote:
Die kennen veel mensen niet meer totdat je het aanzet.quote:
Mo.quote:
quote:
Fantastisch nummer! Zo iconisch, vooral die synths op het eind.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kennen veel mensen niet meer totdat je het aanzet.
Vind ik ook, geweldig nummer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Fantastisch nummer! Zo iconisch, vooral die synths op het eind.
Harder springen Fresh, hij wist wel 40+SC op zijn kop te zetten en totale schijt ook aan de gemoed daarzo maar hier is ie onvindbaar net als popcornvretend @Deisyyquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Speciaal voor jou dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook, geweldig nummer.
quote:
Wat mooi was.Hij tegen Soul: "Ik mag jou niet Maar omdat FF mijn vriend is tolereer ik je."quote:
moet dan altijd gelijk aan deze denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |