Hier gaat het ook met vlagen. 's Avonds is het vaak wel drukker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier leeft het nog wel, andere SCs is het angstvallig rutsig
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kom hier gezellig kletsen
Dat ligt er echt vooral aan of er een verdwaalde raket van Putin in een NAVO land terecht komt. Dan gaan we rap die kant op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
en, hoe lang duurt het nog voordat de wereld een grote rokende puinhoop is?
Zeg, ik probeer hier juist even wat anders te lezen dan ellende.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
en, hoe lang duurt het nog voordat de wereld een grote rokende puinhoop is?
Putin is wel zo'n type die er op kickt om in de geschiedenisboeken te komen, dus moet er wel een wereld zijn om te kunnen verkopenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ligt er echt vooral aan of er een verdwaalde raket van Putin in een NAVO land terecht komt. Dan gaan we rap die kant op.
ohja next subjectquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zeg, ik probeer hier juist even wat anders te lezen dan ellende.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ligt er echt vooral aan of er een verdwaalde raket van Putin in een NAVO land terecht komt. Dan gaan we rap die kant op.
Je praat tegen een fietsende paddenstoel, volgens mij ben je vrolijk genoegquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja next subject
zondag ook alleen maar vrolijkheid hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja next subject
zondag ook alleen maar vrolijkheid hoor
Bereid je maar voor snelle cursus Russisch. En hoe je Poetin bedankt voor alle ellende die je dankbaar tot je neemt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zeg, ik probeer hier juist even wat anders te lezen dan ellende.
Hey ho wacht eens even, we hebben onze fearless leader 'Rutte' nog he.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bereid je maar voor snelle cursus Russisch. En hoe je Poetin bedankt voor alle ellende die je dankbaar tot je neemt.
quote:
Klopt, ik ben er ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Normaal zou ik deze naar @:foshizzle79 sturen, maar vooruit, die is er toch niet
Het lijkt soms net een hele slechte film en dan bedenk je ineens dat het gewoon echt gebeurt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bereid je maar voor snelle cursus Russisch. En hoe je Poetin bedankt voor alle ellende die je dankbaar tot je neemt.
Je weet wel weer wat je doet hè...quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik daarna ook niet deze te plaatsen![]()
![]()
Succes daarmee, zal wel niet zoveel meer wol als engine (waar is ie eigenlijk na alle ophef in 40+ ) heeftquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hey ho wacht eens even, we hebben onze fearless leader 'Rutte' nog he.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je weet wel weer wat je doet hè...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |