Ik had zo de pest aan dit nummer. Werd echt TE vaak gedraaid toen. Hoe lang kunnen 7 seconden duren??quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet dan altijd gelijk aan deze denken
ja klopt welquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had zo de pest aan dit nummer. Werd echt TE vaak gedraaid toen. Hoe lang kunnen 7 seconden duren??
Ja ik ook ! Suf kk nummerquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had zo de pest aan dit nummer. Werd echt TE vaak gedraaid toen. Hoe lang kunnen 7 seconden duren??
Volgens mij heeft @Deisyy wel wat anders aan haar hoofd op dit moment.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Harder springen Fresh, hij wist wel 40+SC op zijn kop te zetten en totale schijt ook aan de gemoed daarzo maar hier is ie onvindbaar net als popcornvretend @:deisyy![]()
Hoi dees!!! alles goed jou? moet wel top gaan want je hebt wat je wilt![]()
Dat had je al eens gezegd. Ik had ook regelmatig leuke gesprekken met hem.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mooi was.Hij tegen Soul: "Ik mag jou niet Maar omdat FF mijn vriend is tolereer ik je."
Ondanks dat ik de grootste Vangelis fan ben, is dat toch niet mijn lijflied.quote:
Ja echt hè? I love hem/haarquote:
Toevallig dat jij hem ook had.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? I love hem/haar
quote:
Ja ik ken m al jaren, zag toen dat hele concert op tv en was gelijk weg van deze band en coverquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toevallig dat jij hem ook had.
dit klinkt heel foutquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb hier een speciale 12 inch van.
Ik heb ook een 12 inch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb hier een speciale 12 inch van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |