abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8256263
Wie heeft ooit het meisje of jongen van zijn of haar dromen onnodig laten lopen? En waarom liet je dat gebeuren? Wist je nooit dat zij of hij verliefd op je was, dat je daar pas later achter kwam. Ging je ervan uit dat zij of hij je nooit zag staan of alleen maar "aardig" vond. En dat het helaas te laat was toen je dat besefte. Of wist je dat het wederzijds was, maar vond je het moeilijk om die stap te zetten? Of wilde je een eventuele vriendschap niet verpesten? Ging het allemaal prima, maar zei je opeens iets verkeerds, waardoor alles in duigen viel. Wellicht zijn er nog andere redenen. Hoe ging je ermee om? En zit je momenteel in een situatie waarbij je vreest dat die (helaas) zal gaan uitmonden in een 'misgelopen' liefde. Ben benieuwd!
  maandag 3 februari 2003 @ 16:25:37 #2
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_8256336
Poe, zo vaak....

Eerste meisje omdat ik gewoon te onervaren was om er iets mee te proberen.
Tweede keer was ik gewoon te laat... Ze had al een ander...
De derde meid (ik droom wat af...) was ik wederom te laat. Toen had een goede vriend haar al ingepikt...
En de laatste keer (vorige week) kwam ik m'n droomvrouw tegen bij het Shell-station Hellevliet. Keek ze me recht in de ogen en wandelde weer verder m'n leven uit zonder dat ik d'r aan heb kunnen spreken...

En alle keren had ik er waarschijnlijk wat tegen kunnen doen

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  maandag 3 februari 2003 @ 16:35:36 #3
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_8256503
Kwam erg vaak voor vroeger. Keer bij een meisje waar ik tijdens de hele lagere school smoorverliefd op was, ik heb het er nooit durven vertellen. Of bij een meisje waarvan ik wist dat ze verliefd op mij was, zij durfde het mij nooit te vertellen. Jaren later viel ik op haar maar had ze al een ander. En nu loop ik het zelfde gevaar weer omdat ik nog de moed moet verzamelen om mn scheur open te trekken. Maaaar jaaa.......

[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 03-02-2003 16:41]

pi_8256529
twee keer, ik heb twee keer de vrouw van m'n dromen laten gaan....

somebody shoot me please
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  maandag 3 februari 2003 @ 16:39:13 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8256575
Als ik uitga heb ik het wel is...meisjes die opeens in je kont knijpen (en soms zelf over je ballen wrijven)...keek haar recht aan....liep daarna door met m'n domme hoofd......Paar weken later spreekt ze me aan: Hey, hoe gaat'ie?
ik zeg: goed met jou?
zij: Prima nu ik jou weer zie
ik: Heb je Leon gezien?

Leon is een vriend van mij en een kennis van haar.....
dit soort dingen komen vaak voor bij het uitgaan....hoe mooi ze ook zijn....ik vang het schijnbaar niet op ofzo, je de volgende ochtend of van die meisjes die expres tegen je aan gaan dansen, maar ja, dan doe ik ook weer nix
In m'n vriendenkring is het verder nog nooit gebeurd....vind hun altijd leuk maar zij mij niet helaas, haha, misschien hebben zij nu spijt, jammer voor ze

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 3 februari 2003 @ 16:42:46 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8256638
Bij de eerste was ik te onervaren en ik vertrouwde ze zaak niet (ze was domweg té perfect en ik te naief ).
Later iemand waarmee ik erg goed contact had en het hing er echt om... een paar dagen hoor je niets, krijg je ineens een mailtje dat ze iemand anders heeft...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 3 februari 2003 @ 16:43:09 #7
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_8256643
Gut, schei uit. Twee keer de vrouw ontmoet. DE vrouw. Allebei zaten ze al in een relatie. De ene met een hele goeie vriend van me, dus dat had NOOIT iets kunnen worden..zij was heel kwetsbaar in die periode en ik had het nooit moeten laten gebeuren.De andere met een klootzak, die ook nog eens 15 jaar ouder is als zij..ging niet goed in die relatie. .Dat stiekeme gedoe heeft een half jaar geduurt, toen koos ze toch maar voor d'r vriendje. Nu heeft ze weer een soort email-contact met iemand in ver weggiestan. Een andere, spectaculaire vrouw, had op dat moment al een vervelende relatie achter de rug, dus na 3 maanden af en aan maakte ze er een eind aan. Ik heb nu al twee jaar een goede relatie, met een schat van een meid. Maar als je het hebt over de liefde van je leven...mischien wordt het dat nog.
Nou doe je het weer!
pi_8256651
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik uitga heb ik het wel is...meisjes die opeens in je kont knijpen (en soms zelf over je ballen wrijven)...keek haar recht aan....liep daarna door met m'n domme hoofd......Paar weken later spreekt ze me aan: Hey, hoe gaat'ie?

dit soort dingen komen vaak voor bij het uitgaan....hoe mooi ze ook zijn....ik vang het schijnbaar niet op ofzo, je de volgende ochtend of van die meisjes die expres tegen je aan gaan dansen, maar ja, dan doe ik ook weer nix
In m'n vriendenkring is het verder nog nooit gebeurd....vind hun altijd leuk maar zij mij niet helaas, haha, misschien hebben zij nu spijt, jammer voor ze

Sja dat zijn echt de droomvrouwen ja die over willekeurige ballen wrijven in het uitgaansleven...

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_8256673
Ik heb het idee dat ik inderdaad vaak liefdes ben misgelopen door een gebrek aan doortastendheid. Ik heb de neiging af en toe hard-to-get te spelen. Dat is natuurlijk erg dom, maar ik heb er wel van geleerd. Er is eigenlijk maar een geval waar ik heel erg van baal en dat is nog bezig. Maar dit keer laat ik het er echt niet bij zitten.......
  maandag 3 februari 2003 @ 16:47:30 #10
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_8256698
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:39 schreef SilentChaos het volgende:

Whaha dat ik ook dit weekend, met 3 meiden zelfs. En maar in mn reet knijpen en lekker tegen me aan rijden in zn achteruit maar daar blijft het dan ook altijd bij. Verder komt er niks van. Maar dat heeft bij mij meer te maken met het feit dat ik veel te opgewonden wordt op de dansvloer als ze tegen me aan rijden. Sta ik gelijk voor lul, maar ja dat ga je ook niet zeggen dus dan heb je gelijk zo'n rare situatie zo van waarom vind je me wel leuk maar waarom wil je nou niet met me dansen!?!
  maandag 3 februari 2003 @ 16:49:21 #11
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8256730
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sja dat zijn echt de droomvrouwen ja die over willekeurige ballen wrijven in het uitgaansleven...

Hahaha eigenlijk niet nee, sletjes bah
maar kan wel leuk zijn voor een avond......mijn droomvrouw wil me niet lees maar gerust m'n topic door Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet (Beetje reclame maken )
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_8256749
2 keer, en een 3de is on the way...
pi_8256778
Ik laat ze vaak lopen omdat ik de moed niet heb om dr duidelijk te maken wat ik nou eigenlijk voel. Of ik voel me te min, of te verlegen, etc. etc. En ben vaak te blind om te zien of het wederzijds zou kunnen zijn

*zucht*

pi_8256823
Ik heb wel eens wat "droomvrouwen" laten lopen ja.

Uiterlijk boeiden ze natuurlijk enorm. Echter; Innerlijk was het zo oppervlakkig als een Nederland vergeleken bij het Himalaya gebergte. Toch niks voor mij achteraf.

[Dit bericht is gewijzigd door Chooselife op 03-02-2003 17:18]

pi_8257482
Weet ik niet, misschien hadden het goeie vriendinnen kunnen worden.
Niet druk over maken.
1 ding wel geleerd niet teveel afwachten, als je iets wil ervoor gaan.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_8257526
Ik zeg maar niks
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8257800
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:52 schreef Lynx666 het volgende:
. En ben vaak te blind om te zien of het wederzijds zou kunnen zijn

*zucht*

Heel herkenbaar ja. Ik mis zelf ook een extra zintuig om dat op te merken. Daarnaast vind ik het vaak moeilijker om eerlijk te zijn tegen iemand waar ik echt gek op bent dan tegen iemand die ik 'maar' leuk vindt...
dan blijft er van je welbespraaktheid ineens weinig over
pi_8258386
In Lhoret de Mar ben ik een meisje tegen gekomen die toen het meisje/vrouw van mijn dromen was. 5 minuten elkaar super verliefd aangekeken zonder een woord te zeggen. Dat oogcontact was magisch te noemen. Ze woonde ook nog niet eens ver weg van mij en was limburger.

Ze gaf mij complimenten en nog meer. Ze was best verlegen net als ik toen was. Maar ik voelde me toen onzeker nog, en niet echt zeker van mezelf.

Ikzelf wist niet wat me gebeurde, en daarbij kwam kijken dat ik ook nog een kater had van de avond daarvoor. Ik heb haar 3 dagen gezien maar wist niet wat ik ermee aan moest.

In de bus terug naar Nederland een super klote gevoel gehad, meer liefdesverdriet was het. Ik vond mezelf een eikel dat ik niet meer gezegd had en geen actie ondernomen had.

Haar adres achteraf nog gekregen en ik had een heel lief en leuk kaartje gekocht en een lange brief geschreven. Maaaaar...nooit op de post gedaan.

Ik was in die tijd stukken stiller dan nu en dat zei ze ook tegen mij toen. Dat ik stil was. Maar ik zat met mezelf in de knoei.

Nog steeds kan ik haar bereiken maar het is nu al zolang geleden. Ik weet niet eens of ik haar nog steeds zo leuk vind als toen. Toen vond ik haar echt super. Maar ik zei het niet omdat ik de juiste woorden niet kon vinden.

Jammer maar helaas. De volgende keer pak ik het beter en anders aan dus.

pi_8258444
Honderden keren ben ik de vrouw van mijn leven misgelopen, door blindheid, doofheid en een overmaat aan verstrooiing.
I´m back.
pi_8258464
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:21 schreef positivist het volgende:
Wie heeft ooit het meisje of jongen van zijn of haar dromen onnodig laten lopen?
Ohja.

Miranda.

Tot op de dag van vandaag weet ik niet waarom ik niet in actie kwam toen ik de kans had. Ze had kennelijk geen zin om haar hele leven te wachten dus ging ze verder. Ik hoor nog weleens verhalen over haar en achteraf ben ik blij dat ik het toonbeeld van inactiviteit was.

Hoe kun je eigenlijk ooit zeker weten dat je de liefde van je leven misgelopen bent?

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8258598
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:10 schreef thoth het volgende:

[..]

Ohja.

Miranda.

Tot op de dag van vandaag weet ik niet waarom ik niet in actie kwam toen ik de kans had. Ze had kennelijk geen zin om haar hele leven te wachten dus ging ze verder. Ik hoor nog weleens verhalen over haar en achteraf ben ik blij dat ik het toonbeeld van inactiviteit was.

Hoe kun je eigenlijk ooit zeker weten dat je de liefde van je leven misgelopen bent?

Dat vraag ik me ook af

Ik heb jaren na die vakantie in Lhoret nog liggen denken of dit niet de ware was. Maar het was kennelijk alleen maar liefde op het eerste gezicht en meer niet. Ik wist niet eens hoe haar hele karakter eruit zag. Ik vond haar alleen op het eerste gezicht super.

En wie weet was het in een relatie helemaal mis gelopen. Dat weet je nooit.

Gelukkig dat ik er nu overheen ben. Ik denk nog maar zelden aan haar.

pi_8258719
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:10 schreef thoth het volgende:

[..]

Ja, dat is heel betrekkelijk, evenals dat men zijn/haar vriend(in) nu de ware noemt, terwijl als het ooit onverhoopt uitgaat, toch niet de ware blijkt te zijn. Je moest eens weten hoeveel 'wares' sommige mensen in hun leven al hebben gehad
Dus antwoord op jouw vraag: het is meer een gevoel wat je op dat moment t.o.v. haar/hem hebt, waarschijnlijk ingegeven door een hevige (soms plotselinge) verliefdheid. Zo'n iemand zie je dan wellicht als de liefde van je leven.
pi_8258786
Misschien bestaat de ware niet eens. Misschien is er altijd wel iemand die qua karakter eigenschappen hetzelfde is of misschien zelfs beter is. Alleen kom je die nooit tegen omdat er teveel zogenaamde ware's rondlopen.

Misschien moet je tevreden zijn met wat je hebt.

Ik geloof niet zo in de ware meer. De ware wil voor mij zeggen dat ik 100 procent tevreden ben en blijf en nooit twijfel eraan. Dat ik me niet hoef te ergeren aan karaktereigenschappen en slechte gewoontes.

Ik weet dus ook waarom ik zo lang vrijgezel ben nu

pi_8259119
Mag het ook de droomman zijn

Het is niet echt me droomman hoor, maar wel een ONWIJS LEUKE JONGEN! Heb hem twee keer gezien, maar ben vergeten zijn nummer te vragen....iets wat echt verschrikkelijk stom is, want hij is zo onwijs leuk.

Er is nog een kans om hem toch nog tegen te komen, als ik naar de open dag van zijn school ga, maar weet nog niet of ik dat durf!

ben die zin vergeten???
  maandag 3 februari 2003 @ 20:50:41 #25
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8260087
Mhaha. De ware.
Ik geloof niet in 1 ware. Ik geloof in series "ware" personen, die je het leven ellendig maken. Of ze willen niet, of ze willen wel, maar uiteindelijk toch liever niet.

Inmiddels kan ik vertellen dat ik er totnutoe 2 ben tegengekomen. Dat weet ik zo zeker, omdat bij allebei het me zeker een jaar herstellen heeft gekost om er weer overheen te komen.

As we speak, i'm still recovering. Na een jaar nog steeds geen lucht kunnen krijgen, als je "hem" voor het eerst ziet in het cafe die avond. En het is echt niet omdat het een uitdaging is, omdat hij niet wil. Juist niet. Ik kick niet op masochisme. Het is een gevoel. Ondanks dat hij geen enkele aanleiding geeft, voel ik me rustig worden als hij in de buurt is. Een voltreffende blik van "hem" op een onverwacht moment, kan mij door mijn knieën laten zakken. Nog steeds. Hij heeft meer macht over me, dan hij zelf ooit zou kunnen bedenken. En ik kan dat niet uitstaan. Óf ik weet niet hoe ik me moet gedragen, óf ik gedraag me als een total pain in the ass, maar nooit op de goede manier. En nu hou ik op, want ik vind mezelf eng worden .

Lucky me. .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')