SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat was de Foqueville borrelquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en de borrel voor 50 man is geannuleerd
wat jammer nou dat julliie niet meer komenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was de Foqueville borrel
Die memo had mij niet bereikt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tot 1200 hebben we een oorlogsvrij uurtje
Us en ik hebben het zwaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die memo had mij niet bereikt.
Anders gaan Fles, Ama en IJs huilen en dat willen we niet hebben dus kijk ons eens lief en braaf en gedwee zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goede beslissing om op te schalenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was de Foqueville borrel
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede beslissing om op te schalenDus voor volgende week hebben we de hele tent afgehuurd voor een FOK!-meet?
Goud?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders gaan Fles, Ama en IJs huilen en dat willen we niet hebben dus kijk ons eens lief en braaf en gedwee zijn.
Wat is jouw lievelingskleur?
Oekraīns-blauw.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders gaan Fles, Ama en IJs huilen en dat willen we niet hebben dus kijk ons eens lief en braaf en gedwee zijn.
Wat is jouw lievelingskleur?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfportret momenteel [ afbeelding ]
quote:
Je kan toch gewoon in nws posten als het je zo dwars zit?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoest met je paal?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik wil eigenlijk ook een leuk antwoord bedenken. Zo'n hele lange naam ofzo
Vooral een verzoek om hier niet nķg een liveblog te starten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die memo had mij niet bereikt.
Gras is groenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik wist niet dat mensen zo kinderachtig zijn hier
Phtalho blue!quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik wil eigenlijk ook een leuk antwoord bedenken. Zo'n hele lange naam ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |