SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat was de Foqueville borrelquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en de borrel voor 50 man is geannuleerd
wat jammer nou dat julliie niet meer komenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was de Foqueville borrel
Die memo had mij niet bereikt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tot 1200 hebben we een oorlogsvrij uurtje
Us en ik hebben het zwaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die memo had mij niet bereikt.
Anders gaan Fles, Ama en IJs huilen en dat willen we niet hebben dus kijk ons eens lief en braaf en gedwee zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goede beslissing om op te schalenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was de Foqueville borrel
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede beslissing om op te schalenDus voor volgende week hebben we de hele tent afgehuurd voor een FOK!-meet?
Goud?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders gaan Fles, Ama en IJs huilen en dat willen we niet hebben dus kijk ons eens lief en braaf en gedwee zijn.
Wat is jouw lievelingskleur?
Oekraīns-blauw.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders gaan Fles, Ama en IJs huilen en dat willen we niet hebben dus kijk ons eens lief en braaf en gedwee zijn.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfportret momenteel [ afbeelding ]
quote:
Je kan toch gewoon in nws posten als het je zo dwars zit?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoest met je paal?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik wil eigenlijk ook een leuk antwoord bedenken. Zo'n hele lange naam ofzo
Vooral een verzoek om hier niet nķg een liveblog te starten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die memo had mij niet bereikt.
Gras is groenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik wist niet dat mensen zo kinderachtig zijn hier
Phtalho blue!quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik wil eigenlijk ook een leuk antwoord bedenken. Zo'n hele lange naam ofzo
das geen slowchatquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon in nws posten als het je zo dwars zit?
Oke moest lachenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik wist niet dat mensen zo kinderachtig zijn hier
Zo leest 'ie wel.quote:
Niks over willen horen maar straks weer 38 miljoen topics of we kunnen uitleggen waarom het gas zo duur is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
wil je een oorlogsvrij uurtje..
krijg je dat
en dan zijn we kinderachtig
Nee, US vooral. Maar, zoals CL zei, gras is groen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
krijg je dat
Ja jullie zijn nu aan het janken dat we niet over oorlog mogen hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
krijg je dat
jij was daarvoor aan het janken dat we het wel over oorlog haddenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jullie zijn nu aan het janken dat we niet over oorlog mogen hebben
Dit is geen NWS.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij was daarvoor aan het janken dat we het wel over oorlog hadden
Haha nee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Zullen we gewoon ophouden met onze eigen mening belangrijker vinden dan de ander zn mening
Net even gecheckt uit nieuwsgierigheid.quote:
M'n nieuwe Calathea is zooooooo mooi.quote:
Ja hoor maar als het de hele dag over oorlog gaat ben ik weg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee een slowchat. mogen we toch gewoon slowchatten?
We hebben het net een uur er niet over gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoor maar als het de hele dag over oorlog gaat ben ik weg.
Oh toch wel, beterquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben iets minder beestjes denk ik.
Welke heb je? Sowieso allemaal heel mooiquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n nieuwe Calathea is zooooooo mooi.
Slowchat ja, ik heb ook echt geen problemen met iets langs zien komen en daarop reageren (zoals Buda met z'n oud-collega's), maar alle liveblogberichtjes hier plakken liever niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee een slowchat. mogen we toch gewoon slowchatten?
Krijg de hik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praat er vooral zelf over door ipv zelf over iets anders praten waar je het wel over zou willen hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
Ik volg het in nieuws ook bewust niet Ik zou het jammer vinden als ik weg moet hier omdat het alleen maar over ellende gaat
Gewoon niet proberen te bepalen waar anderen over willen praten, dank dankquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
White fusion.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh toch wel, beter
[..]
Welke heb je? Sowieso allemaal heel mooi
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slowchat ja, ik heb ook echt geen problemen met iets langs zien komen en daarop reageren (zoals Buda met z'n oud-collega's), maar alle liveblogberichtjes hier plakken liever niet.
/2 cent
we hebben net een uur het er niet over gehadquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slowchat ja, ik heb ook echt geen problemen met iets langs zien komen en daarop reageren (zoals Buda met z'n oud-collega's), maar alle liveblogberichtjes hier plakken liever niet.
/2 cent
Misschien kunnen jullie ook bedenken dat niet iedereen het leuk vindt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet proberen te bepalen waar anderen over willen praten, dank dank
Oorlog, oorlog, oorlog, oorlog, oorlog, oorlog, oorlog...quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
NET EEN UUR AMA en alsnog ben je aan het miepenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie ook bedenken dat niet iedereen het leuk vindt.
Jezus je kan toch wel andere onderwerp bedenkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben net een uur het er niet over gehad![]()
en nogmaals bepalen wat andere users wel of niet mogen bespreken in een slowchat is niet tof
Ja toen was ik aan het werk had ik weinig aan hč.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NET EEN UUR AMA en alsnog ben je aan het miepen
Dat is het punt toch niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk maar uit jijquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oorlog, oorlog, oorlog, oorlog, oorlog, oorlog, oorlog...
man3quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toen was ik aan het werk had ik weinig aan hč.
Die ik nu heb, is inderdaad lekker handzaam.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh verrrry pretty
En niet zo groot of lijkt dat maar
Je kan ook bedenken dat het een manier van verwerken is door er over te praten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Verleden tijd daarvan is vergezocht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de duidelijkheid: het is dus een VERZOEK.
Even voor de mensen achterin: EEN VERZOEK.
wordt geschiedenis geschrevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dag hoor. Mensen praten hier over wat hen bezighoudt. Vandaag is dat Oekraīne.
Niet alleen vandaag maar okéquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dag hoor. Mensen praten hier over wat hen bezighoudt. Vandaag is dat Oekraīne.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ik nu heb, is inderdaad lekker handzaam.
[ afbeelding ]
Nu wil ik naar het tuincentrum voor planten, maar durf nog niet.quote:
Op zich een goede combi?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu wil ik naar het tuincentrum voor planten, maar durf nog niet.
O en heb geen geld.
Mogen we het niet over hebben johquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt geschiedenis geschreven
Plantjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Halverwege maart ga ik weer planten kopen.Dan zijn alle beestjes écht weg gok ik
ben je al achter die extra uitgaves gekomen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en heb geen geld.
Lol ik weet toch tegen wie ik dat zegquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naar karaktertje heb jij soms.
Komt door Putin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en heb geen geld.
Ja begon ook erg vermoeiend te wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en dan? We hebben hier ook maanden gehad over corona.
Juist wel, daarom doseer ik het nieuws liever een beetje. M'n dag gaat ook gewoon door.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heeft ook gewoon nog niet iedereen door hoe serieus de Oekraine situatie is ofzo
Nee, heb gewoon te veel aan mezelf uitgegeven denk ik. Wel raar, want niet meer dan anders voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je al achter die extra uitgaves gekomen?
Toch de inflatie dan I guess?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon te veel aan mezelf uitgegeven denk ik. Wel raar, want niet meer dan anders voor mijn gevoel.
Nu nog wel ja!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juist wel, daarom doseer ik het nieuws liever een beetje. M'n dag gaat ook gewoon door.
hmm das vreemd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon te veel aan mezelf uitgegeven denk ik. Wel raar, want niet meer dan anders voor mijn gevoel.
Het is 12 uur geweest. Het kan weer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nu met een Oekraīner in Lviv in conference call, jammer dat ik het er niet over mag hebben van Ama.
*pakt lijstjequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is 12 uur geweest. Het kan weer.
FYI: het NOS-liveblog heb ik al gelezen.quote:
*doet lijstje weer wegquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FYI: het NOS-liveblog heb ik al gelezen.
Jullie krijgen de groetjes van Goran.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is 12 uur geweest. Het kan weer.
Nu thuis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja begon ook erg vermoeiend te worden
Mijn darmen straffen me voor m'n gesnaai.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Had wel weer een goeie gerrie niet. Ben echt op dreef deze week.
Moest lachenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu thuis.
Nu dekentje
Nu roze koek eten
De computerkamer is 11C
Nee das allemaal niet vermoeiend.
Volgens mij zeg ik dat niet de hele dag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu thuis.
Nu dekentje
Nu roze koek eten
De computerkamer is 11C
Nee das allemaal niet vermoeiend.
Die koopt gewoon weer een nieuw mensenpakquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ouder Rutte gaat worden de komende weken.
GIRL MAKE IT HOT LIKE THE ROOF IS ON FIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Gelachen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die koopt gewoon weer een nieuw mensenpak
Kijk eens terug voor de grapquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat niet de hele dag.
Ik ken 'm niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GIRL MAKE IT HOT LIKE THE ROOF IS ON FIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Heel oud inderdaad maar ben echt helemaal verslaafd
Misschien heb ik twee keer op een dag gezegd, oei oei.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk eens terug voor de grap
Ja, "aub geen liveblog nummer 93" = erover hebben ist VERBOTEN.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:11 schreef Ama het volgende:
Het verbaast me ook weer niks dat woorden weer worden verdraaid hier.
das zon feest voor chocolademensen toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens kaartjes voor milkshakieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Niiiiiiicequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens kaartjes voor milkshakieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En LGBTetc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das zon feest voor chocolademensen toch?
Echt hequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, "aub geen liveblog nummer 93" = erover hebben ist VERBOTEN.
Duh.
Godsamme, ik las "maagsappenstructuur" en snapte er geen hol van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou wel van een georganiseerd leven. Mijn mappenstructuur op de computer is ook echt een lust voor het oog. Net zoals mijn keukenkastjes.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wasdaquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ga me er nog niet op verheugen. Komt tegen die tijd wel, kan nog zoveel gebeurenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme, ik las "maagsappenstructuur" en snapte er geen hol van.
Mijn hoofd.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wasda
[..]
Ja maar ga me er nog niet op verheugen. Komt tegen die tijd wel, kan nog zoveel gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoenen en jurkjes op kleur in de kast?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou wel van een georganiseerd leven. Mijn mappenstructuur op de computer is ook echt een lust voor het oog. Net zoals mijn keukenkastjes.
Het is ook gewoon een super groot festival in Amsterdam wat altijd binnen no time is uitverkocht. En mensen zijn altijd uitbundig verkleed en gewoon super leukquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh hmm dan verwar ik het denk ik? Geen urban?
ah. ik dacht dat het een urban feest wasquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een super groot festival in Amsterdam wat altijd binnen no time is uitverkocht. En mensen zijn altijd uitbundig verkleed en gewoon super leuk
Willen jullie even naar MUZ gaan anders?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een super groot festival in Amsterdam wat altijd binnen no time is uitverkocht. En mensen zijn altijd uitbundig verkleed en gewoon super leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Naja, ik "ken" het vooral dankzij een kennis, die kwam ieder jaar met een hoos foto's met allemaal prachtig uitgedoste mensen, veel in drag ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh hmm dan verwar ik het denk ik? Geen urban?
En het dan steeds omdraaien ook nogquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, hou nou maar op met je gejank. Daar ben ik nu wel klaar mee.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Willen jullie even naar MUZ gaan anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voornamelijk blank
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Willen jullie even naar MUZ gaan anders?
Zullen we hier nu urenlang over discussieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Oh goddank.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil het over ijs hebben, welke smaak vinden jullie het allerlekkerste ter wereld?
after eightquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil het over ijs hebben, welke smaak vinden jullie het allerlekkerste ter wereld?
Die met koffie. Maar dat durf ik alleen hier uit te spreken. In de KSCquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
De poep is aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Hij voegde eraan toe dat we niet in oorlog zijn met Rusland. Maar volgens hem zal Nederland ook meer militairen verplaatsen op Nederlands grondgebied. "De situatie is zo ernstig dat de standaardplannen die binnen de NAVO klaarliggen in werking en dat zal deels ook zichtbaar zijn aan verplaatsingen van militairen in Nederland." De premier noemde dat onvermijdelijk.
https://nos.nl/artikel/24(...)itairen-in-nederland
Zag ik net met korting bij Die Grenze. Ja niet ijs maar chocolade.quote:
Lekker rebels ding ben jij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zullen we hier nu urenlang over discussieren?
Drakenijsquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Oh, de chocoladevariant vind ik dan helemaal niet zo lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag ik net met korting bij Die Grenze. Ja niet ijs maar chocolade.
Klinkt leukquote:
Nee, nee, dat zie je verkeerd: altijd je eigen ijs.quote:
Te koud zeker?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
Ben niet zo van het ijs eigenlijk.
mag ik morgen dan ook geen sushi bestellen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Lekker een citroenijsje eten als er mensen zijn die nu uiteengereten op Europees grondgebied liggen te creperen.
Weet je waar het koud is?quote:
...in de Oekraīne?quote:
Vrat het ook toen de lijken in Italië opgestapeld lagen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Lekker een citroenijsje eten als er mensen zijn die nu uiteengereten op Europees grondgebied liggen te creperen.
Als ze het uberhaupt hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, dat zie je verkeerd: altijd je eigen ijs.
Misschien is het wel de laatste keer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik morgen dan ook geen sushi bestellen?
Er is veel voor nodig om m'n eetlust te verpesten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrat het ook toen de lijken in Italië opgestapeld lagen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het wel de laatste keer.
Nee, die ene Fin.quote:
Ja, iemand moet de post rondbrengenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent in dienst geweest. Dus ze roepen jou als eerste op straks
Ik ga meteen mijn Uzi afstoffen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent in dienst geweest. Dus ze roepen jou als eerste op straks
Dat kan leiden tot een mooie loopbaan. Hitler is ook begonnen als koerier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de post rondbrengen
Ik heb net m'n haar weer een beetje ok.quote:
Goed plan, even een herdershondje aanschaffen en een blonde stijve Eva zoeken op Tinder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan leiden tot een mooie loopbaan. Hitler is ook begonnen als koerier.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:22 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen hier passen wel goed thuis op een kleuterschool.
Heb je wel de totaal verkeerde stad gekozen hahaquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
vind het goed met jullie. ik duik onder
Dat is maatschappelijk gezien een super mooie functie. En je ziet wat van de wereld enzoquote:
Bordje Berghof op je voordeur hangen. Heb je een beetje groot raam om je kaartentafel voor te zetten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed plan, even een herdershondje aanschaffen en een blonde stijve Eva zoeken op Tinder.
*histquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* kijkt voorzichtig onder het dekentje.
Hou je van Japanners?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik weet niet maar dit klinkt niet leuk of lekker
Het is het waardquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net m'n haar weer een beetje ok.
Vooral het kussen denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is maatschappelijk gezien een super mooie functie. En je ziet wat van de wereld enzo
Pam, je haar danst!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet ik aan L'Oréal Paris denken.
quote:Ik heb duidelijk geen stalin zenuwen om weer een oorlog mee te moeten maken.
Ik ga gewoon proberen om mijn megalomane trekjes, die ik zo lang voor jullie verborgen heb weten te houden, enigszins naar boven te laten sijpelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bordje Berghof op je voordeur hangen. Heb je een beetje groot raam om je kaartentafel voor te zetten?
Oh lol, nog geen eens expresquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet ik aan L'Oréal Paris denken.
Je praat me wel de put inquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags, deze had jij gemaakt kunnen hebben
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga gewoon proberen om mijn megalomane trekjes, die ik zo lang voor jullie verborgen heb weten te houden, enigszins naar boven te laten sijpelen.
HEYquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hoofd kaal scheren, goede draaistoel kopen en een kale kat om te aaien.
Ik kan dit gewoon binnen een uur voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat tweede deel is wel heftigquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
nou daar gaan we
13 MINUTEN GELEDEN
Rotterdam kleurt blauw-geel uit solidariteit
Op het Rotterdamse stadhuis gaat vandaag de Oekraīense vlag uit. Zodra het donker wordt, kleurt de Erasmusbrug blauw-geel, naar de kleuren van de Oekraīense vlag. De gemeente wil daarmee solidariteit tonen met de inwoners van Oekraīne, zo meldt Rijnmond.
In de gemeenteraad zei burgemeester Aboutaleb dat in het geval van escalatie (een deel) van de Rotterdamse haven gebruikt kan worden voor het vervoer van militaire goederen. In dat geval zal hij het gezag over de haven tijdelijk moeten overdragen aan de minister van Justitie, voegde de burgemeester daaraan toe.
Witte kat toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Kan bal wel naar uniformen zwaaien en lonken vanaf haar balkon.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat tweede deel is wel heftig
Zag met die spido tour al plekken waar amerikaans legermateriaal staat opgeslagenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat tweede deel is wel heftig
Zon?!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje balkonnetje broodje gebaken ei![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan bal wel naar uniformen zwaaien en lonken vanaf haar balkon.
Ik ben al beetje aan het rondkijken of er andere SC's zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, liveblog nummer 94. Later jongens.
1 post mensquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, liveblog nummer 94. Later jongens.
Ja alweer weg en inbgeruild voor donkere wolken en drilboren van de bouwplaatsquote:
Wereldoorlog drie breekt uit maar heeeyyyyy kop houden en over macaroni, kapotte fietsen en poep praten ja.quote:
Oh ja?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
nou daar gaan we
13 MINUTEN GELEDEN
Rotterdam kleurt blauw-geel uit solidariteit
Op het Rotterdamse stadhuis gaat vandaag de Oekraīense vlag uit. Zodra het donker wordt, kleurt de Erasmusbrug blauw-geel, naar de kleuren van de Oekraīense vlag. De gemeente wil daarmee solidariteit tonen met de inwoners van Oekraīne, zo meldt Rijnmond.
In de gemeenteraad zei burgemeester Aboutaleb dat in het geval van escalatie (een deel) van de Rotterdamse haven gebruikt kan worden voor het vervoer van militaire goederen. In dat geval zal hij het gezag over de haven tijdelijk moeten overdragen aan de minister van Justitie, voegde de burgemeester daaraan toe.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Hij voegde eraan toe dat we niet in oorlog zijn met Rusland. Maar volgens hem zal Nederland ook meer militairen verplaatsen op Nederlands grondgebied. "De situatie is zo ernstig dat de standaardplannen die binnen de NAVO klaarliggen in werking en dat zal deels ook zichtbaar zijn aan verplaatsingen van militairen in Nederland." De premier noemde dat onvermijdelijk.
https://nos.nl/artikel/24(...)itairen-in-nederland
I haz a jelly, hier is het de hele dag gewoon grijs.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alweer weg en inbgeruild voor donkere wolken en drilboren van de bouwplaats![]()
Maar net even
ja als reactie op buda.quote:
Maar jullie snappen toch ook wel dat niet iedereen de hele dag nieuws over oorlog wil lezen? Doen ze in andere SC's ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als reactie op buda.
het is echt niet goed hoor om te proberen te bepalen waar andere users het hier wel over niet over mogen hebben.
En mensen die aangeven dat ze serieus naar worden van continu updates die updates door de strot douwen is wel ok? Goed om te weten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als reactie op buda.
het is echt niet goed hoor om te proberen te bepalen waar andere users het hier wel over niet over mogen hebben.
Het kan niet anders of het wordt snel beterquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I haz a jelly, hier is het de hele dag gewoon grijs.
1 post draak. 1. Het is een slowchat. We hebben net al rekening gehouden met jullie wensen. Je kan niet eisen dat de hele dag door dat zo blijft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En mensen die aangeven dat ze serieus naar worden van continu updates die updates door de strot douwen is wel ok? Goed om te weten.
Dat willeden de Nazi's ook doen toen, nou dat ga ze niet lukke hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als reactie op buda.
Ik wil het wel weer over mijn gerries van de afgelopen tijd hebben anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als reactie op buda.
Right. Ga je eigen posts maar teruglezen, met je lijstje. Doei bal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 post draak. 1. Het is een slowchat. We hebben net al rekening gehouden met jullie wensen. Je kan niet eisen dat de hele dag door dat zo blijft.
1 post. meer was het niet. Stel ej niet aan zeg
ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het wel weer over mijn gerries van de afgelopen tijd hebben anders.
dat lijstje was een grapjequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Right. Ga je eigen posts maar teruglezen, met je lijstje. Doei bal.
Gaat dit over zaad?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:42 schreef Crack_ het volgende:
WORK IT COME ON AND SHAKE IT ON ME NOW
Beetje rekening houden met anderen kan je dus niet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
je kan niet bepalen waar andere mensen het in een sc over hebben. klaar. punt. basta
is niet goed.
dat is naar als je dat hebt. Voel mij dan nooit helemaal comfiquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week vier dagen niet gegerried.
hou dr dan ook over opquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
je kan niet bepalen waar andere mensen het in een sc over hebben. klaar. punt. basta
is niet goed.
dat doen we al de hele tijd!!!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje rekening houden met anderen kan je dus niet?
Dat was toch ook niemand van plan? We hadden het gezamenlijk gewoon even hierover omdat het enorm actueel is. Dat is toch wel vaker aan de hand?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jullie snappen toch ook wel dat niet iedereen de hele dag nieuws over oorlog wil lezen? Doen ze in andere SC's ook niet.
Nee ik was niet helemaal fit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is naar als je dat hebt. Voel mij dan nooit helemaal comfi
Ja en jij gaat ook door? Waarom mag dat wel en mag ik niet zeggen dat ik niet in een SC zit om de hele dag oorlogsnieuws te lezen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doen we al de hele tijd!!!
zelfs een heel fucking uur maar je zeikt maar door!!!
ik vraag niemand het ergens niet ove rte hebben hoor flesquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de hypocrietste bitterbal van het land
1 postquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en jij gaat ook door? Waarom mag dat wel en mag ik niet zeggen dat ik niet in een SC zit om de hele dag oorlogsnieuws te lezen?
Omdat jij daar niets over te vertellen hebt misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en jij gaat ook door? Waarom mag dat wel en mag ik niet zeggen dat ik niet in een SC zit om de hele dag oorlogsnieuws te lezen?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ama, we zijn direct gestopt toen met het onderwerp. Het zou je sieren om zelf ook even volwassen hiernaar te kijken. We mogen binnen de FOK! Regels etc. Over alles praten hier. Het is General Chat. Kom op. Anders vraag ik wel of ze ZUU voor je openen.
Ik ben ook niet geīnteresseerd in jouw gevulde koeken-gedreutel. Daar kan ik ook dag in dag uit over gaan lopen ouwehoeren, maar zo werkt het niet. Dit onderwerp houdt mensen bezig, het raakt hun leven en dus hebben ze het erover.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
De dag was net begonnen. Wil je nu stoppen? Want ik zit hier voor m’n plezier. Tjonge jongequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke, ik mis zo heel die kutoorlog nog hč?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
'Jongens, mag het wat minder met die oorlogsverslaggeving.'
Deze reactie is lekker volwassenquote:
Ga je toch terug naar die andere SC's waar je zit. Sorry hoor maar je bent hier net.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De dag was net begonnen. Wil je nu stoppen? Want ik zit hier voor m’n plezier. Tjonge jonge
Komt ook een beetje door ervaringen uit het verleden qua nieuwspostlivebloggedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De dag was net begonnen. Wil je nu stoppen? Want ik zit hier voor m’n plezier. Tjonge jonge
Zeg, dat corona he...quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke, ik mis zo heel die kutoorlog nog hč?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je toch terug naar die andere SC's waar je zit. Sorry hoor maar je bent hier net.
ik kwam hier al voordat jij hier kwam. En het boeit echt niet hoe lang iemand ergens zit. Doe even normaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je toch terug naar die andere SC's waar je zit. Sorry hoor maar je bent hier net.
Ze was hier jaren eerder dan jij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door ervaringen uit het verleden qua nieuwspostlivebloggedrag.
Frietje Rusland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag ik zo wel een frietje oorlog bestellen?
Ja ik ben ook al op zoek naar een andere plekquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze was hier jaren eerder dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |