Alleen thee en koffiequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Alcohol hoort ook niet op de werkvloer
Toen ik modje was, was er een user die een lijst eisen voor modjes had opgesteld, waaronder dat moderators voor en tijdens werktijd geen druppel alcohol mochten drinken!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Niet op de vloer nee. Da's zonde.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Ja je kunt idd onmogelijk echt ALLES er van weer oplikken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op de vloer nee. Da's zonde.
En dan gaat 't zo plakken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kunt idd onmogelijk echt ALLES er van weer oplikken.
Radler vind ik wel lekker, alleen is dat niet echt bier te noemenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Biertjes.
Maar alleen in het weekend of in de vakantie.
Och, als ze kriek onder de noemer bier gooien, mag radler er ook bij hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik wel lekker, alleen is dat niet echt bier te noemen
Gersthoudende limonade idd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik wel lekker, alleen is dat niet echt bier te noemen
Ja toch, vooral in de zomer vind ik dat lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, als ze kriek onder de noemer bier gooien, mag radler er ook bij hoor.
Mwa, maar bier is niet voor mij weg gelegd probeer t wel eens..quote:
Oh, dan zou ik eens een kriek proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch, vooral in de zomer vind ik dat lekkeroh en rosé bier
Speciaalbiertjes kunnen wel lekker zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa, maar bier is niet voor mij weg gelegd probeer t wel eens..
Ga ik die eens proberen, thnx voor de tipquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik eens een kriek proberen.![]()
Ik hou van dingen uitproberen, maar sommige dingen zijn gewoon niet zo mijn ding. Waaronder kriek, radler en rosébier.
Misschien dan ook eens proberenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes kunnen wel lekker zijn.
Heineken oud bruin, of Kasteel donker; beiden prima biertjes voor mensen die niet van bier houden. Met name die van Heineken, die is lekker zoet en mild.
Pepsi ook wel veel gedronken en dr pepperquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
ook hou ook wel van speciale cola
pepsi max
pepsi cherry
pepsi lemon
Sommige zijn wel wat zuur, maar verschilt nogal per bier geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik die eens proberen, thnx voor de tip
lekkerrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pepsi ook wel veel gedronken en dr pepper
Kriek is vaak zo zuur!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik eens een kriek proberen.![]()
Ik hou van dingen uitproberen, maar sommige dingen zijn gewoon niet zo mijn ding. Waaronder kriek, radler en rosébier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |