SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
en in de nieuwe Cwasa?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt ook aan je douche denk ik. In mijn studentenhuis wist ik niet hoe snel ik er onderuit moest komen, smerige kleine doucheNu grote in rustgevend gekleurde badkamer. Dat helpt
Stortdouchequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel soort van kut, tenzij een dubbele douche want ik wil gewoon alle warmte en de straal op mijn lijf.
Dat lijkt me wel chill.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat ze een wasstraat installeren
maar de vraag was hoe de nieuwe situatie gaat worden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee in huidige appartement. Heeft een goede badkamer
Dat je alleen maar hoeft te staan en van alle kanten met gewassen en gescrubt wordtquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat ze een wasstraat installeren
Oh, geen idee nog, badkamers gaan we renoveren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de vraag was hoe de nieuwe situatie gaat worden.
Even een loodgieter bellen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:34 schreef Karzai het volgende:
Ik heb net genoeg tijd om me in te zepen tanden poetsen en scheren
Nee die zit niet verstopt, rag er ook regelmatig een veer doorheen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een loodgieter bellen?
Misschien zit je afvoer gewoon verstopt.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een loodgieter bellen?
Misschien zit je afvoer gewoon verstopt.
Dat werkt allemaal niet, je kan beter de loodgieter bellen.ben je wel honderd euro kwijt maar dan is het wel goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat je evt wil horen als je je broek laat zakken
Huehuequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee die zit niet verstopt, rag er ook regelmatig een veer doorheen.
Geen sex onder de douche, alleen vluggertjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken
Wie? Etter?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je wederhelft heeft een zwarte streep te pakken
Tja hahaquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb het idee dat ie dat elke 2 weken heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Valt laatste tijd best wel mee haha.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het idee dat ie dat elke 2 weken heeft.
oh, die is net als tong ongeveer een half jaar per jaar gebandquote:
wel met solo dan?quote:
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die is net als tong ongeveer een half jaar per jaar geband
is echt de eerste keer dat ik dat hoor...quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is echt de eerste keer dat ik dat hoor...
quote:
Idemquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is echt de eerste keer dat ik dat hoor...
nee, je hebt het altijd over je vriend, daar aan kan ik niet afleiden dat die op fok zit..quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat dat algemeen bekend was hier in de SC.
Huh, solo is je vriend? Of begrijp ik het nu totaal verkeerd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat dat algemeen bekend was hier in de SC.
Oh nou ja heb er nooit een geheim van gemaakt ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je hebt het altijd over je vriend, daar aan kan ik niet afleiden dat die op fok zit..
Jaahaaaquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, solo is je vriend? Of begrijp ik het nu totaal verkeerd?
Ja ik dacht altijd dat dat een normale was die niet op FOK! zatquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je hebt het altijd over je vriend, daar aan kan ik niet afleiden dat die op fok zit..
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, solo is je vriend? Of begrijp ik het nu totaal verkeerd?
Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd dat dat een normale was die niet op FOK! zat
Het is niet zo groot als het nieuws van kwiwi gisteren, maar toch..quote:
Zoals je kunt zien is het nu al voor minstens 3 mensen nieuwsquote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd dat dat een normale was die niet op FOK! zat
Even voor de zekerheid: heeft Gergi een fok username?quote:
Oh naja sta ik van te kijken haha.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is het nu al voor minstens 3 mensen nieuws
Nog niet, misschien moet ik Gergi vast even registrerenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: heeft Gergi een fok username?
nee. Hij wou niet met liesje, kwiwi en mij op de foto om specifiek die reden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: heeft Gergi een fok username?
Neequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie zitten ama te trollen toch?
Snap ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Hij wou niet met liesje, kwiwi en mij op de foto om specifiek die reden.
neequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
Schaamt die zich voor jullie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Hij wou niet met liesje, kwiwi en mij op de foto om specifiek die reden.
Ja maar echt he.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
Neequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog niet, misschien moet ik Gergi vast even registreren
Doodsbedreiging. TR gemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga wijn zuipen in je douchekabine
Ik wist hetquote:
Het is een betere dood dan douchen met een broodroosterquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doodsbedreiging. TR gemaakt
Ohhh ik dacht dat dat was omdat hij wist dat Ama op fok zat en als lurker kon meekijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Maar toen je het een tijdje geleden over cadeaus of weet ik veel wat had, zeiden we toch ook van "ja maar hij kan dit allemaal lezen".
Omdat jij wel leest?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom wist ik het dan wel van Ama en Solo?
Dat is waar. Natte toast is echt kut.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is een betere dood dan douchen met een broodrooster
Hoe heb jij gergi verteld dat je op een raar Nederlands forum zit en dat er rare Nederlanders van dat forum op bezoek willen komen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat dat was omdat hij wist dat Ama op fok zat en als lurker kon meekijken.
Jij bent stiekem nog een beetje burgemeester en je kent je burgersquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom wist ik het dan wel van Ama en Solo?
Ik vind het vooral overdreven geforceerd prima donna gedrag... maar dodelijk?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doodsbedreiging. TR gemaakt
Ja, je moet de boel toch een beetje in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent stiekem nog een beetje burgemeester en je kent je burgers
ja man, die teleurstellingquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is waar. Natte toast is echt kut.
Solo de poloquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik wist het ook van solo de polo en ama de pama
Eerst boeide hem fok niet toen ik zei dat ik hier postte. Ik nog heel trots de plattegrond en bus showen, maar hij reageerde zo van "mens wat loop je te brabbelen, laat me lekker m'n serie kijken"quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe heb jij gergi verteld dat je op een raar Nederlands forum zit en dat er rare Nederlanders van dat forum op bezoek willen komen?
Daarom was jij ook burgemeester en ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet de boel toch een beetje in de gaten houden
En hoe leg je dat uitquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
steeds weten wat er vandaag op het forum gebeurd was
ik mis kennelijk allesquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is niet zo groot als het nieuws van kwiwi gisteren, maar toch..
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst boeide hem fok niet toen ik zei dat ik hier postte. Ik nog heel trots de plattegrond en bus showen, maar hij reageerde zo van "mens wat loop je te brabbelen, laat me lekker m'n serie kijken"Maar nadat we Lies en Fles hadden gemeet wilde hij ineens steeds weten wat er vandaag op het forum gebeurd was
Dus het bezoek vindt ie vast goed
Normaal is zo saai.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is gewoon WEL normaal. Laat hem
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is waar. Natte kut is echt toast.
Nou ja hij heeft wel kwiwi aan de haak geslagen, dus helemaal normaal istie ook weer nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is gewoon WEL normaal. Laat hem
en wat vertel je dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst boeide hem fok niet toen ik zei dat ik hier postte. Ik nog heel trots de plattegrond en bus showen, maar hij reageerde zo van "mens wat loop je te brabbelen, laat me lekker m'n serie kijken"Maar nadat we Lies en Fles hadden gemeet wilde hij ineens steeds weten wat er vandaag op het forum gebeurd was
Dus het bezoek vindt ie vast goed
Dan zeg ik gewoon "Budapestenaar went to Belgium with his tieketje and he will start cleaning soon because it's saturday night", enzoquote:
Pup pupquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft wel kwiwi aan de haak geslagen, dus helemaal normaal istie ook weer niet
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we daar zijn gaat hij allemaal grappen maken uit de SC. Gaat hij een Gerrie doen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon "Budapestenaar went to Belgium with his tieketje and he will start cleaning soon because it's saturday night", enzo
En dan Gerrie met zo'n oostblokkiaans accent uitsprekenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we daar zijn gaat hij allemaal grappen maken uit de SC. Gaat hij een Gerrie doen.
Net als de voornaam van Kasparovquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan Gerrie met zo'n oostblokkiaans accent uitspreken
HAHA AMA HEEFT IETS MET EEN DRAAIDEURBANNELINGquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:07 schreef Ama het volgende:
Na vandaag hoeft niemand meer verbaasd te doen.
Dat hij steeds een ban heeft klinkt niet als mijn probleem.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAHA AMA HEEFT IETS MET EEN DRAAIDEURBANNELING
En zeker niet als het mijnequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat hij steeds een ban heeft klinkt niet als mijn probleem.
Ik had dat serieus ook nooit ergens opgepiktquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:07 schreef Ama het volgende:
Na vandaag hoeft niemand meer verbaasd te doen.
Laten hem gewoon raden wie-wie is gedurende de avond.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan Gerrie met zo'n oostblokkiaans accent uitspreken
Oh nou hij reageert hier heel af en toe ook wel eens.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had dat serieus ook nooit ergens opgepikt
Denk dat die de meesten zo heeft geradenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten hem gewoon raden wie-wie is gedurende de avond.
I know, maar ook daar zag ik nooit enig aanknopingspuntquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou hij reageert hier heel af en toe ook wel eens.
Als kwiwi ons een beetje beschreven heeft wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die de meesten zo heeft geraden
AMA valt op foute types?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAHA AMA HEEFT IETS MET EEN DRAAIDEURBANNELING
"We hebben hier een industrieterrein om de hoek"quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik zie een soort openingsscène van police academy voor me waar iedereen aankomt. Dan weet ie het al.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik zie een soort openingsscène van police academy voor me waar iedereen aankomt. Dan weet ie het al.
Mijn hart ligt maar bij 1 industrieterreinquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"We hebben hier een industrieterrein om de hoek"
*kijkt wie stijfje krijgt*
"Hahaatjes, heb LTVDK gevonden!"
Je wordt nooit verleid door een ander?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hart ligt maar bij 1 industrieterrein
Nee ik ben puur monogaam en loyaalquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wordt nooit verleid door een ander?
Als je moest kiezen tussen industrieterrein en bitterbal?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben puur monogaam en loyaal
Bitterbal op het industrieterrein toch gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen industrieterrein en bitterbal?
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bitterbal op het industrieterrein toch gewoon.
Waarom doe je ons dit aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:19 schreef Ygritte het volgende:
US gespot!![]()
[ twitter ]
Spoelen naar 4:05
Tofquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ondersteboven met de ballen of de preut naar het hiernamaals zeg ik je.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:19 schreef Ygritte het volgende:
US gespot!![]()
[ twitter ]
Spoelen naar 4:05
Goeie binnenkomerquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Is ook simpelweg autisme dat niets doorhebben.
Allemaal een plaksnor en een hoedje opquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wow ik kijk nu iets over een autistische dokter, komt dichtbij zo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Is ook simpelweg autisme dat niets doorhebben.
Daar plaatsen we hier geen opnames vanquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom moet ik naar gerries luisteren
Ja bijzonder toch dat mensen totaal niet doorhebben dat er een roze kikker en een enorme groene aap voor hun neus staan te dansen, dat wil ook veel verklaren ineens wtfquote:
Die Helga is wel een beetje een vreemde eend in de bijt in dat cluppiequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondersteboven met de ballen of de preut naar het hiernamaals zeg ik je.
Ik ga nog eens Helga zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die Helga is wel een beetje een vreemde eend in de bijt in dat cluppie
Ben ik een roze kikker?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijzonder toch dat mensen totaal niet doorhebben dat er een roze kikker en een enorme groene aap voor hun neus staan te dansen, dat wil ook veel verklaren ineens wtf
Zeg je nou dat ik niet autistisch ben?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijzonder toch dat mensen totaal niet doorhebben dat er een roze kikker en een enorme groene aap voor hun neus staan te dansen, dat wil ook veel verklaren ineens wtf
Jij hebt alles binnen een halve seconde door.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet autistisch ben?
Trek het je niet aan. We hebben ieder onze eigen afwijking.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet autistisch ben?
Watquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Solo een aap die zijn afval netjes scheidt?
Daarom heet het SPECTRUMquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. We hebben ieder onze eigen afwijking.
Alleen US heeft ze allemaal.
Ja bizar hèquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Ygritte het volgende:
Ik denk waar teh fugs gaat dit over dus speciaal terug gelezen….
Jonguhhhhs….hoezo kan je dit nou ontgaan
Mij ontgaat zo veel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Ygritte het volgende:
US IS onze afwijkingquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. We hebben ieder onze eigen afwijking.
Alleen US heeft ze allemaal.
Wat doet een hond in een kinderwagen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek mensen die dit soort dingen niet doorhebben niet zo goed, dat is een afwijking die niet geheel ongevaarlijk is zelfs, die zitten ook vaak compleet mis in het mensen beoordelen en die kunnen een hond in een kinderwagen doodrijden zonder dat het ooit binnenkomt.
hebben we het over iets anders dan ama dr vriend? dat lijkt me evident daar ik het nooit genoemd heb zien worden ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Ygritte het volgende:
Kijk, jij snapt het, puntje erbij voor Losquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doet een hond in een kinderwagen?
Als ze echt doodgaatquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg die dooie queen van gisteren, wanneer horen we daar eens meer over?
Met liefde en geheel onbaatzuchtig jullie steunpilaar en toeverlaat voor wereldlijke en amoureuze zakenquote:
Gelukkig ben jij helemaal 100% in orde bovenin. Alle 24 in het kratje. Wat een supermens ben je toch.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek mensen die dit soort dingen niet doorhebben niet zo goed, dat is een afwijking die niet geheel ongevaarlijk is zelfs, die zitten ook vaak compleet mis in het mensen beoordelen en die kunnen een hond in een kinderwagen doodrijden zonder dat het ooit binnenkomt.
Hij heeft hier de bijnaam duotovski gekregen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben we het over iets anders dan ama dr vriend? dat lijkt me evident daar ik het nooit genoemd heb zien worden ofzo
Mooiquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij helemaal 100% in orde bovenin. Alle 24 in het kratje. Wat een supermens ben je toch.
Nou… hij komt hier wel eens binnen waaien en Ama doet er ook helemaal niet over alsof het niet zo is. Dus geen schokkend nieuws of zo. Ik weet niet… lezen en tussen regels doorlezen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben we het over iets anders dan ama dr vriend? dat lijkt me evident daar ik het nooit genoemd heb zien worden ofzo
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft hier de bijnaam duotovski gekregen.
Dank, dankquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij helemaal 100% in orde bovenin. Alle 24 in het kratje. Wat een supermens ben je toch.
Eigenlijk is het ook crimineel van hem dat ie geen nageslacht meer kan produceren. Zulk een eloquent menschquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nooit zien langs komen, voor de rest ook nooit iets over tussen de regels door kunnen lezen, dat was er niet..quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… hij komt hier wel eens binnen waaien en Ama doet er ook helemaal niet over alsof het niet zo is. Dus geen schokkend nieuws of zo. Ik weet niet… lezen en tussen regels doorlezen?
En nou moet ik ook nog zeggen dat ik eigenlijk nooit iets terug lees en er ook de helft van de tijd niet ben
Ja maar jij hebt de dingen des dingens ook binnen een paar seconden door meestal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… hij komt hier wel eens binnen waaien en Ama doet er ook helemaal niet over alsof het niet zo is. Dus geen schokkend nieuws of zo. Ik weet niet… lezen en tussen regels doorlezen?
En nou moet ik ook nog zeggen dat ik eigenlijk nooit iets terug lees en er ook de helft van de tijd niet ben
Ja, volgens mij heb ik dat één keer gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja klopt jij was daarmee begonnen.
de poloquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft hier de bijnaam duotovski gekregen.
Nu heeft Dud0r het overgenomen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik dat één keer gezegd
In theorie kan ik nog aan de slag gaan natuurlijk, misschien moeten we er hier een keer over stemmen, als het ten goede en glorie van Foqueville komt dan ga ik ver daarvoor hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook crimineel van hem dat ie geen nageslacht meer kan produceren. Zulk een eloquent mensch
Ik vind hem stiekem ook wel grappig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd leuk om een nieuw woord te introduceren in het Foquevilliaans.
Misschien kan die IVF arts wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook crimineel van hem dat ie geen nageslacht meer kan produceren. Zulk een eloquent mensch
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind hem stiekem ook wel grappig.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kan die IVF arts worden
Wie moet de babymomma daar dan voor worden?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In theorie kan ik nog aan de slag gaan natuurlijk, misschien moeten we er hier een keer over stemmen, als het ten goede en glorie van Foqueville komt dan ga ik ver daarvoor hoor
Ok, ja lijkt me wel schattig zo'n beige druk rechtschapen hummeltje, ik keur dit goed, nog anderen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie moet de babymomma daar dan voor worden?
Laten we bal doenDan wordt ie ook nog een beetje cute
Het is nooit te laat voor een briljant plan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weer een potentiële carrière gemist
Moeten we ook nog voorzien in een draagmoeder of doet bal dat ook?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ja lijkt me wel schattig zo'n beige druk rechtschapen hummeltje, ik keur dit goed, nog anderen?
Nou, ik ken dus iemand van ‘zo iemand’.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een briljant plan.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ja lijkt me wel schattig zo'n beige druk rechtschapen hummeltje, ik keur dit goed, nog anderen?
Ik zat al te denken, wellicht dat ik tegen die tijd wel een paar CC van mij naar LTVDK moet opsturen zodat hij het kan inbrengen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeten we ook nog voorzien in een draagmoeder of doet bal dat ook?
In het echt is het wat minder fun and games ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, ik ken dus iemand van ‘zo iemand’.
Het is toch echt wel soort van helemaal niet tof
Nee man, daar kan je een ander toch niet mee opzaadelenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, wellicht dat ik tegen die tijd wel een paar CC van mij naar LTVDK moet opsturen zodat hij het kan inbrengen?
Soort kermis van goede daden en pure heroïek tegelijkertijd is het dan
Ok, dan ga ik zelf aan de arbeidquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man, daar kan je een ander toch niet mee opzaadelen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man, daar kan je een ander toch niet mee opzaadelen
Die was ook heel bang dat als ze iemand ging daten dat dat dan bijvoorbeeld een broer bleek te zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echt is het wat minder fun and games ja.
Dat het zo ontzettend leuk klikt tijdens het daten "ja dat klopt want ik ben Henkie van Dr. Zaad"quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die was ook heel bang dat als ze iemand ging daten dat dat dan bijvoorbeeld een broer bleek te zijn.
Ja, je vraagt ook niet op de aller eerste date… zegguhhhhh goh…. Zijn jouw ouders ook eigenlijk jouw biologische echte ouders? Zij heeft het altijd geweten (alleen niet van wie) maar heel veel vaders hebben altijd gedacht dat zij de biologische vader van hun kind waren… mehhhh niet dusquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat het zo ontzettend leuk klikt tijdens het daten "ja dat klopt want ik ben Henkie van Dr. Zaad"
Da fuck, bizar eigenlijk hè, ook gezien het feit je altijd zoveel kunt hebben aan je ouders om jezelf goed te leren kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, je vraagt ook niet op de aller eerste date… zegguhhhhh goh…. Zijn jouw ouders ook eigenlijk jouw biologische echte ouders? Zij heeft het altijd geweten (alleen niet van wie) maar heel veel vaders hebben altijd gedacht dat zij de biologische vader van hun kind waren… mehhhh niet dus
Ik denk dat dat eigenlijk wel mee valt. Het gezin waar je in opgroeit doet volgens mij veel meer dan het specifieke genenpakketje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck, bizar eigenlijk hè, ook gezien het feit je altijd zoveel kunt hebben aan je ouders om jezelf goed te leren kennen.
Zeker, zeker daar krijg je ook extreem veel van mee, je normen en waarden vaak, ik doelde zelf ook meer dat ik naarmate ik mijn ouders bij me heb dat ik dingen herken van henzelf in mij of andersom, waar bepaalde dingen vandaan komen, en dat is inderdaad nature and nurture.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eigenlijk wel mee valt. Het gezin waar je in opgroeit doet volgens mij veel meer dan het specifieke genenpakketje.
Vriendin van mij heeft adoptiekinderen. Hoevaak wij het wel niet hebben over ‘oh god het is ook net der moeder’ en dan bedoel ik niet haar biologische moeder. Die hebben ook gewoon ‘gezinshumor’ en ‘gezinstrekjes’.
In de toekomst zal ze vast ook nog wel te horen krijgen ‘jij bent mijn moeder helemaal niet en jij begrijpt mij niet’, maar goed daar zijn ze wel heel open in en op dit moment gaat het allemaal heel tof.
Hee budakoningbaas heb je er nog zin in ja, Engeland?quote:
Jeetje de reis moet nog beginnen en nu al koosnaampjes voor elkaar bedacht.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee budakoningbaas heb je er nog zin in ja, Engeland?![]()
Dan ben je zeker nog niet aan het Passenger Locator Form begonnenZou morgen na de lunch maar vrij nemen en een drankje erbij pakken.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog niet aan het Passenger Locator Form begonnenZou morgen na de lunch maar vrij nemen en een drankje erbij pakken.
Jezus moet dat nog?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil hequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje de reis moet nog beginnen en nu al koosnaampjes voor elkaar bedacht.
Dacht dat etto meer van cognac wasquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Typisch etto ja.
Die man zou ambassadeur voor Jamaica moeten worden.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Typisch etto ja.
Die man zou ambassadeur voor Jamaica moeten worden.
Ja mag pas 48 uur voor aankomst. Of voor vertrek. Nee aankomst stiekem toch als je het nu al probeert. Heujj.quote:
Is dat ook al iets dat ik heb gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje de reis moet nog beginnen en nu al koosnaampjes voor elkaar bedacht.
Dan hoop ik dat lizzy het nog even volhoudt, ik heb altijd gezegd dat als zij overlijdt ik naar Londen ga. Anders ook wel. Maar dan helemaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mag pas 48 uur voor aankomst. Of voor vertrek. Nee aankomst stiekem toch als je het nu al probeert. Heujj.
Wil je naar de begrafenis?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat lizzy het nog even volhoudt, ik heb altijd gezegd dat als zij overlijdt ik naar Londen ga. Anders ook wel. Maar dan helemaal.
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat lizzy het nog even volhoudt, ik heb altijd gezegd dat als zij overlijdt ik naar Londen ga. Anders ook wel. Maar dan helemaal.
Ja dat heb ik ook. Vind ik niet altijd de leukste dingen overigensquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, zeker daar krijg je ook extreem veel van mee, je normen en waarden vaak, ik doelde zelf ook meer dat ik naarmate ik mijn ouders bij me heb dat ik dingen herken van henzelf in mij of andersom, waar bepaalde dingen vandaan komen, en dat is inderdaad nature and nurture.
Alsof je ongeschoren en ongewassen voor een enorme kapspiegel staat met Tl-licht er vol op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Vind ik niet altijd de leukste dingen overigens![]()
En dan in de mensenmassa langs de kant van de weg staan of zo?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, al zal ik het uiteindelijk gewoon op tv kijken op de hotelkamer zoals met dat huwelijk een paar jaar geledenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan in de mensenmassa langs de kant van de weg staan of zo?
Nou dat… en dan denk ik wel eens… ja tamme kut… nu doe je zelf net zo he…..quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je ongeschoren en ongewassen voor een enorme kapspiegel staat met Tl-licht er vol op.
Vriend van me is een lange Amerikaanse neger, zoon van een doodgeschoten bendelid in LA, hier opgevoed door degelijke witte geitewollensokkenouders, het leven lacht hem toe, knappe vrouw, financieel op rozen, reist zelfs nu nog de hele wereld over en weet er echt alles uit te halen en ik ben zowat de enige die zijn boevengenen in hem weet te vinden en te duiden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Tenzij je Oemfoemfoe heet en uit Afrika hier naar toe bent gehaald. Dan is alles beter.
Als lijkt me het ook raar als je ouders een ander kleurtje hebben.
Meh, weet je in ieder geval dat je adoptieouders je super graag wilden. Want je moet door nogal wat hoepels springen om een kind te adopteren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Niet het biologische kind van je ouders zijn lijkt me echt fucking kut.
Was laatst bij ontvoerd naar het buitenland.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Tenzij je Oemfoemfoe heet en uit Afrika hier naar toe bent gehaald. Dan is alles beter.
Als lijkt me het ook raar als je ouders een ander kleurtje hebben.
Yepsquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou dat… en dan denk ik wel eens… ja tamme kut… nu doe je zelf net zo he…..
Je kunt zomaar een kind met allerlei gebreken op de wereld zetten en er vervolgens niet voor zorgen, maar er eentje adopteren is vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, weet je in ieder geval dat je adoptieouders je super graag wilden. Want je moet door nogal wat hoepels springen om een kind te adopteren.
de wereld is raar, maar dat wisten we alquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt zomaar een kind met allerlei gebreken op de wereld zetten en er vervolgens niet voor zorgen, maar er eentje adopteren is vrijwel onmogelijk.
Balliebal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was laatst bij ontvoerd naar het buitenland.
Zo’n straatarm vrouwtje, had een tijd in NL gewoont en vond het helemaal niks en ging met kind weer naar Thailand 12 uur werken voor ¤12,- p.m.
En toch gelukkiger zijn dan hier.
Inderdaad..quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt zomaar een kind met allerlei gebreken op de wereld zetten en er vervolgens niet voor zorgen, maar er eentje adopteren is vrijwel onmogelijk.
Ook wel eens gedacht maar als ze er niet goed op zouden letten dan zou er wel een erg levendige handel in kinderen ontstaan vrees ik, dan zou bijvoorbeeld de kerk iedere week 10.000 weeskindjes bestellen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ze alle drie nog uit mijn hoofdquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Selectief geheugenverlies? Ik heb jou inmiddels ook al 3x een tamme kut genoemd
Wie zegt dat ze dat niet doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel eens gedacht maar als ze er niet goed op zouden letten dan zou er wel een erg levendige handel in kinderen ontstaan vrees ik, dan zou bijvoorbeeld de kerk iedere week 10.000 weeskindjes bestellen.
Al die rijstplantjes "Hee wij zijn maar klein maar we willen wel voor 600 man water he!" "Hoezo hebben jullie geen kibbeling?"quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie haar niet 12 u per dag ploeteren in een rijstveld
"Mogen wij een half tafeltje vol, dan kunnen we delen."quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die rijstplantjes "Hee wij zijn maar klein maar we willen wel voor 600 man water he!" "Hoezo hebben jullie geen kibbeling?"
Je moet voor de grap eens kijken wat sommige landen ook aan eisen neerleggen. Beter zorgen dat je keurig getrouwd bent, christelijk, minimaal bovenmodaal verdient en voor de rest van onbesproken gedrag bent.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je weet ook dat je eigen ouders je niet wilden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, weet je in ieder geval dat je adoptieouders je super graag wilden. Want je moet door nogal wat hoepels springen om een kind te adopteren.
Twijfel je nu aan het geheugen van DE US?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Selectief geheugenverlies? Ik heb jou inmiddels ook al 3x een tamme kut genoemd
Of je niet het leven konden geven dat je verdient. Een beter leven dan zij hebben gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je weet ook dat je eigen ouders je niet wilden.
Of je een beter leven elders gunden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of niet in leven konden houden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel logisch ergens?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens kijken wat sommige landen ook aan eisen neerleggen. Beter zorgen dat je keurig getrouwd bent, christelijk, minimaal bovenmodaal verdient en voor de rest van onbesproken gedrag bent.
Was laatst zo’n reportage over de mensen in afganistan dat het daar nu zo kut is dat mensen hun nieren en kinderen verkopen. Nou tja…. Je kind is dan ook niet echt beter af he…. Weet jij veel waar het terecht komt….quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet doen
Dit klinkt alsof het rechtsreeks uit een reclamefolder voor pleegkindertjes komt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je niet het leven konden geven dat je verdient. Een beter leven dan zij hebben gehad.
Ik denk dat ik er nog een keer heen ga en dit ga bestellenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Mogen wij een half tafeltje vol, dan kunnen we delen."
Nee dus ik snap de procedure ook wel. Het is heel dubbel. Want er zitten ook echt veel fijne ouders tussen die zo'n kindje uit zo'n vreselijke situatie kunnen halen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was laatst zo’n reportage over de mensen in afganistan dat het daar nu zo kut is dat mensen hun nieren en kinderen verkopen. Nou tja…. Je kind is dan ook niet echt beter af he…. Weet jij veel waar het terecht komt….
Kan je beter een kind kopenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was laatst zo’n reportage over de mensen in afganistan dat het daar nu zo kut is dat mensen hun nieren en kinderen verkopen. Nou tja…. Je kind is dan ook niet echt beter af he…. Weet jij veel waar het terecht komt….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie het bij de vierde keer pas op gaat schrijven welquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twijfel je nu aan het geheugen van DE US?
Mag ik mee?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog een keer heen ga en dit ga bestellen
We gaan er gewoon een keer heen met een groepje om dit gesprek te voeren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog een keer heen ga en dit ga bestellen
Ja en ergens ook weer niet. Kind is bijna overal ‘beter af’ dan in een of ander rottig tehuis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel logisch ergens?
Ze hebben helaas ook geen magere tafel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:49 schreef Dqod het volgende:
Wel een positieve instelling, een halfvolle tafel
Light ook niet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben helaas ook geen magere tafel.
Arme balliequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen en dan urenlang opmerkingen maken
quote:
Daar doe ik niet aan ja?!quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen zijn meest fleurige en kleurige kleding aan zodat het bijna een uitje van de plaatselijke PAAZ afdeling lijkt
En dan geven we een rode panda als fooi om het weer goed te makenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen zijn meest fleurige en kleurige kleding aan zodat het bijna een uitje van de plaatselijke PAAZ afdeling lijkt
Oranje overals aan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Dit lijkt mij ook wel een topsuggestie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ja strak plan en ik kan supergoed een debiel nadoen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan geven we een rode panda als fooi om het weer goed te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |