Ja dat is te zien, hij wordt gelijk overhoop gereden omdat die DSI’er hem niet zag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Camouflagekleding, dan valt hij minder op
charisma noemen ze dat .. het straalt wat uit ....... maar goed ik vind ze ook meer dood dan leven maar dat heb ik bij de meeste ambtenaren al .. maar goed ...... je heb toch ook geen leven als je dat werk doet .. en ze zien er uit zo als ze zich voelenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom zijn politiecommissarissen altijd van die lulletjes? Straalt nooit wat uit.
Is dat niet meestal zo bij een gijzeling zonder emotioneel motief.......quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:44 schreef JohnWickPic het volgende:
Holy shit.. ga je shoppen in de Apple store wordt je ff urenlang gegijzeld door een mafklapper.
dader? nee de gegijzeldequote:Op woensdag 23 februari 2022 00:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Dader afkomstig uit Engeland, zeker tegen de Brexit.
Niet de dader, de gijzelaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Goed opletten, slachtoffer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow damn, ik moet hoognodig naar bed zie ik.quote:
Ja natuurlijk.. maar we gingen er de hele avond vanuit dat het om een medewerker ging.. De kans dat een medewerker van een winkel of een bank een overval/gijzeling meemaakt is groter.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is dat niet meestal zo bij een gijzeling zonder emotioneel motief.......
Excuses, ging er niet vanuit dat je niet kunt horenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden net geen ondertiteling meelopen en ik zag ook geen gebarentolk, met je "je doet je best maar".
Dan wacht je maar even 15 minuten en lees je het nieuws, denk je dat alles om jou draait hier?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden net geen ondertiteling meelopen en ik zag ook geen gebarentolk, met je "je doet je best maar".
Gingen we daar van uit? Op die foto was toch al te zien dat dit geen medewerker was, die lopen niet in zwarte jassen met aftandse spijkerbroeken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:48 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. maar we gingen er de hele avond vanuit dat het om een medewerker ging.. De kans dat een medewerker van een winkel of een bank een overval/gijzeling meemaakt is groter.
Doe effe normaal johquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan wacht je maar even 15 minuten en lees je het nieuws, denk je dat alles om jou draait hier?
maar zijn ze nu wel uit de kast gekomen ?quote:
Verklaart wel de reactie van die miep...quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hij keek ook de livestream met die meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |