Ik schreef het net al: volgens een verslaggever bij Op1 werd er door een robot een briefje voor de gijzelaar afgeleverd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nog niet echt duidelijk, maar schijnbaar was er een pakje/briefje of iets afgeleverd waardoor dingen in gang werden gezet? Horen het morgen vast wel.
Lijkt mij riskant om te schieten daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat de gegijzelde uit zichzelf is gaan rennen. Dan moet je echt stalen ballen hebben.
Plus ze gijzelnemer kwam nog best ver. Ik had verwacht dat ie eerder zou worden neergeschoten,apart dat dat niet gebeurd is toch?
Ja als er een hond een spinnenpak aan heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef RAVW het volgende:
haha denk gelijk aan die klote TIK TOK filmpje met die pank als ze weg rennen.......... RUN !!! en dan soort van hardrock muziek
Apart welquote:
Het hoort allemaal bij het plan van de Elite om ons geen Apple producten meer te laten kopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef Vanky het volgende:
Apart
1. Waarom loopt de gijzelnemer achter het slachtoffer aan?
2. Hoe kan het dat die gijzelnemer zover loopt zonder dat hij afgeknald wordt?
Komt er ineens een zwarte BMW aangereden die hem opschept. Verwacht je totaal niet!
1. Dit gebeurt allemaal in 3 seconden. Geen tijd om na te denken, opwelling. Wat moet hij anders? Blijven is ook klaar...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef Vanky het volgende:
Apart
Komt er ineens een zwarte BMW aangereden die hem opschept. Verwacht je totaal niet!
Paniekreactie? Hij werd mogelijk overrompeld. En wat moet hij zonder gijzelaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef Vanky het volgende:
Apart
Je ziet wel allemaal groene lasers op zijn onderbeen/voet net voordat hij door de auto geraakt wordt, dus als de auto er niet was geweest dan was er wel een kogel gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:21 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
1. Dit gebeurt allemaal in 3 seconden. Geen tijd om na te denken, opwelling. Wat moet hij anders? Blijven is ook klaar...
2. Goede vraag, had ik ook wel verwacht
Risicoafweging, laat dat maar aan DSI-goden over, die trainen dit soort scenario's vaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat de gegijzelde uit zichzelf is gaan rennen. Dan moet je echt stalen ballen hebben.
Plus ze gijzelnemer kwam nog best ver. Ik had verwacht dat ie eerder zou worden neergeschoten,apart dat dat niet gebeurd is toch?
denk dat de trefzekerheid door zo'n auto iets hoger is dan een sniper met zo'n rennend figuurquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:23 schreef Landgeld het volgende:
Iedereen had verwacht dat die sniper die man direct had neergeschoten. Wat als die auto had gemist?
Dan was er alsnog geschoten, neem ik aan?
Punt 2: omdat snipers niet zomaar op eigen houtje mogen schieten. Lijkt me ook levensgevaarlijk als 5+ snipers als een dolle beginnen te knallen. Kogels kunnen afketsen en omstanders raken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef Vanky het volgende:
Apart
Denk ik ook ja...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je ziet wel allemaal groene lasers op zijn onderbeen/voet net voordat hij door de auto geraakt wordt, dus als de auto er niet was geweest dan was er wel een kogel gekomen denk ik.
Oh AT5 heeft ook eindelijk iets van beeld na een uur of 6 ter plekke te zijn geweestquote:
Dat deze gijzeling überhaupt zo eindigen moet. Met zoveel politie had de gijzelnemer toch in het het Apple pand al overmeesterd kunnen worden?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Paniekreactie? Hij werd mogelijk overrompeld. En wat moet hij zonder gijzelaar?
Als iemand rent en je hebt een laser op zijn been, is zijn been weg op het moment dat de kogel daar aankomtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je ziet wel allemaal groene lasers op zijn onderbeen/voet net voordat hij door de auto geraakt wordt, dus als de auto er niet was geweest dan was er wel een kogel gekomen denk ik.
ze moesten het bange meisje naar huis brengenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh AT5 heeft ook eindelijk iets van beeld na een uur of 6 ter plekke te zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |