abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning donderdag 3 maart 2022 @ 13:15:37 #201
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203921369
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:10 schreef Spablauw214 het volgende:
Eerder in het topic ging het over BZV. En dat daar meer ruimte is om te ontdekken of er een klik of zelfs mogelijke aanzet tot een liefdesrelatie is.

MAFS is meer een soort snelkookpan waarbij je dagenlang bij iemand op de lip zit die je nog nooit hebt gezien. Ik denk dat als er soms wat zou worden afgeweken van het vrij rigide format, er meer huwelijken kans van slagen hebben.
Zoiets wellicht?
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 22:36 schreef Nine. het volgende:
Een date regelen is natuurlijk veel makkelijker. Als een date niet matched wordt er gewoon weer een nieuwe match voor je gezocht. Dat gaat met een huwelijk iets lastiger, want daar zit je gelijk aan vast :+

Wat dat betreft werkt de BzV aanpak stukken beter. Hoeveel succesvolle stellen en baby's heeft het al niet opgeleverd? Oké, er zijn natuurlijk nóg veel meer succesvolle fok-stelletjes en baby's, maar dit geheel terzijde :P

Misschien kunnen ze van het BzV format overnemen dat ze een X aantal kandidaten presenteren of voordragen om dan vervolgens de rest van de kandidaten te laten reageren op degenen die in hun 'scope' vallen?

Mensen die elkaar nog nooit gezien hebben -direct met elkaar laten trouwen- werkt i.i.g. niet echt. De kans dat er IRL ook écht chemie is, is gewoon erg klein*. Zo klein dat het meer een kwestie van geluk dan wetenschap is...

*Iedereen met wat date-ervaring heeft dit toch ook aan de lijve meegemaakt? Hoe vaak was het direct raak bij -bijvoorbeeld- een Tinder of whatever date? En belangrijker nog, was het óók wederzijds?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203921553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Klopt ja maar ik doelde meer op zijn iets te enthousiaste gedrag ;)

Als hij een realitycarrière na zou streven kan hij denk ik beter naar Temptation Island, EOTB of soortgelijk platvloerse show gaan.
Ik kijk dat soort programma’s niet maar aan de reclames te zien gok ik dat hij totaal de looks niet heeft om mee te kunnen doen. :D

Caroline is intelligent en doet heel goed mee met enthousiaste stukjes filmen, ben benieuwd wat ze aan het eind van de rit werkelijk van Joep vindt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203921615
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
MAFS is meer een soort snelkookpan waarbij je dagenlang bij iemand op de lip zit die je nog nooit hebt gezien. Ik denk dat als er soms wat zou worden afgeweken van het vrij rigide format, er meer huwelijken kans van slagen hebben.
Dat is toch de hele opzet van het programma? Dat zou hetzelfde zijn als Expeditie Robinson voortaan in hartje Amsterdam opnemen of bij Wie is de Mol de Mol altijd een vlaggetje met "Ik ben de Mol" in zijn hand geven.

MAFS heeft een bepaalde opzet, je weet waar je je voor opgeeft en waar je aan meedoet. Het minste wat je kan doen als kandidaat is trouwen en op huwelijksreis gaan om te zien of het kans van slagen heeft. Na de huwelijksreis kijk je verder en snapt iedereen als je dat niet ziet zitten.
pi_203922014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:35 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is toch de hele opzet van het programma? Dat zou hetzelfde zijn als Expeditie Robinson voortaan in hartje Amsterdam opnemen of bij Wie is de Mol de Mol altijd een vlaggetje met "Ik ben de Mol" in zijn hand geven.

MAFS heeft een bepaalde opzet, je weet waar je je voor opgeeft en waar je aan meedoet. Het minste wat je kan doen als kandidaat is trouwen en op huwelijksreis gaan om te zien of het kans van slagen heeft. Na de huwelijksreis kijk je verder en snapt iedereen als je dat niet ziet zitten.
Nee volledig eens. Maar waar ik op doelde is dat er in het verleden meerdere kandidaten zijn geweest die aangaven het in de basis wel te zien zitten met de ander, maar dat het te snel ging en dat ze wat tijd nodig hadden. Daar is binnen het format dus geen ruimte voor.

Hoewel ik wel vind dat als je bijv van jezelf weet dat je niet snel verliefd wordt, dit niet echt jouw programma is wellicht.
pi_203922093
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 14:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nee volledig eens. Maar waar ik op doelde is dat er in het verleden meerdere kandidaten zijn geweest die aangaven het in de basis wel te zien zitten met de ander, maar dat het te snel ging en dat ze wat tijd nodig hadden. Daar is binnen het format dus geen ruimte voor.
Ik denk dat ze daar juist met dit seizoen al een mooie stap in hebben gemaakt. Na de huwelijksnacht gaan beiden hun eigen weg en alleen op reis. Dat geeft net een beetje lucht heb ik het gevoel, na de hectiek heb je een dag om wat af te koelen en even tot jezelf te komen.

En volgens mij is het ook nieuw dat je na de huwelijksreis in principe gaat samenwonen, maar dat hoeft niet gelijk en voor een langere tijd. Ik probeer mij te herinneren wat Astleigh en Rowan daarover bespraken, iets van 5 dagen samenwonen binnen de komende 14 dagen oid?
  Tettenkoning donderdag 3 maart 2022 @ 14:22:26 #206
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203922160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:35 schreef GereDathan het volgende:
Dat is toch de hele opzet van het programma? Dat zou hetzelfde zijn als Expeditie Robinson voortaan in hartje Amsterdam opnemen of bij Wie is de Mol de Mol altijd een vlaggetje met "Ik ben de Mol" in zijn hand geven.

MAFS heeft een bepaalde opzet, je weet waar je je voor opgeeft en waar je aan meedoet. Het minste wat je kan doen als kandidaat is trouwen en op huwelijksreis gaan om te zien of het kans van slagen heeft. Na de huwelijksreis kijk je verder en snapt iedereen als je dat niet ziet zitten.
Alleen werkt die opzet dus voor geen meter...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203922267
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 14:22 schreef Nine. het volgende:

[..]
Alleen werkt die opzet dus voor geen meter...
Hoezo niet? Massa aan kijkers (bijna een miljoen deze week) en succesvolle huwelijken. En soms zelfs succesvolle huwelijken na het huwelijk (Henkie). En hele hordes kandidaten die mee willen doen.
  Tettenkoning donderdag 3 maart 2022 @ 15:07:49 #208
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203922657
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 14:32 schreef GereDathan het volgende:
Hoezo niet? Massa aan kijkers (bijna een miljoen deze week) en succesvolle huwelijken. En soms zelfs succesvolle huwelijken na het huwelijk (Henkie). En hele hordes kandidaten die mee willen doen.
Het concept om twee wildvreemden met elkaar laten trouwen werkt gewoon niet. Die twee toevalsstreffers zou ik nou niet bepaald succesvol willen noemen. Die onderschrijven alleen maar dat het geen wetenschap maar onzin is...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203922693
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 15:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
Het concept om twee wildvreemden met elkaar laten trouwen werkt gewoon niet. Die twee toevalsstreffers zou ik nou niet bepaald succesvol willen noemen. Die onderschrijven alleen maar dat het geen wetenschap maar onzin is...
Ik denk dat je dan beter gewoon niet kan kijken en door kan schakelen naar een programma wat meer past bij je behoefte?

Het concept werkt prima. Een miljoen kijkers een af en toe een succesvol huwelijk.
pi_203922821
Bij Bram en Patty, het allereerste stel en die nu ook nog steeds getrouwd zijn, zag je direct de vonk overspringen.
Dat heb ik niet meer gezien sindsdien. Was toen echt mooi O+
  donderdag 3 maart 2022 @ 15:42:23 #211
3542 Gia
User under construction
pi_203923153
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja. :D

Ik ben wel benieuwd wat zijn type is. Misschien heeft hij bij de experts aangegeven op een Joe Rogan type te vallen. :+

Ik had juist bij het begin verwacht dat Maurice geen aantrekkingskracht zou voelen (Arjan met brilletje), maar Maurice is een goedzak. :)
Ik dacht hetzelfde. Vond Maurice er wel goed uitzien en vreesde dat juist hij Arjan niet zou zien zitten.
Ik denk dat Arjan hoge eisen heeft, zoals een jongensachtig uiterlijk, zeker niet grijs, sportief type.
pi_203925080
Dit programma is en blijft entertainment he. Het doel is kijkers te vermaken en aan de buis gekluisterd te houden. Niet om aan de lopende band nieuwe relaties af te leveren. Dat is mooi meegenomen. Het is een format wat international verkocht wordt. Daar mag niet zomaar van worden afgeweken. Is allemaal contractueel vastgelegd met rechten en zulks. Het moet er in elk land in feitte nagenoeg hetzelfde uitzien op TV.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 00:04:12 #213
174940 W00fer
Maar echt
pi_203947597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 06:15 schreef Za het volgende:
over Maurice uit ("en daar wacht je dan 6 maanden op") dan krijgt Maurice niet eens de kans om aan te geven wat hij er zoal van vindt.

Hij zou zich imo nooit hebben ingelaten met een dergelijk onstabiel iemand, maar wilde hem steunen, dat gaf hij al aan vanaf zijn vakantie adres.

Indien ik Maurice was zou ik Arjen gevraagd hebben, denk je überhaupt dat ik jou aantrekkelijk vond on first sight. Dat ik het meteen voelde en een intieme relatie voor me zag?
Het is net of dat deel irrelevant is in dit hele verhaal.

Ik denk niet dat Maurice zwaar onder de indruk was toen Arjen kwam binnenlopen.

Maurice is gewoon een hele beschaalfde man die niet gaat terug petsen, en een instabiel persoon wilde ondersteunen, desnoods een paar leuke vakantie dagen, gevolgd door een vriendschap welke hij langzaam zou afbouwen.
Deze verschrikking voorzag Arjen en raakte in paniek, hij moest en zou Maurice een stap voor zijn, die daardoor in de war raakte, een "afwijzing" nog voor je zelf de niet zo aantrekkelijke persoon tegenover je, een kans hebt gegeven om hem te beoordelen op zijn karakter. Dan sta nog voor het aangevangen is met 2-0 achter, en dat doet pijn wanneer je intenties goed zijn.
Ik denk niet dat Arjan persé Maurice voor wilde zijn. Anders zat Maurice niet te huilen maar hield hij de eer aan zichzelf door normaal te reageren. Ik denk dat hij wel echt gekwetst was.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 5 maart 2022 @ 00:06:02 #214
174940 W00fer
Maar echt
pi_203947613
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik kijk dat soort programma’s niet maar aan de reclames te zien gok ik dat hij totaal de looks niet heeft om mee te kunnen doen. :D

Caroline is intelligent en doet heel goed mee met enthousiaste stukjes filmen, ben benieuwd wat ze aan het eind van de rit werkelijk van Joep vindt.
Als je in de eerste aflevering kijkt naar de vooruitblik van het seizoen zie je Joep huilen, dus ik gok dat het niet goed afloopt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_203978734
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:04 schreef W00fer het volgende:

Ik denk niet dat Arjan persé Maurice voor wilde zijn. Anders zat Maurice niet te huilen maar hield hij de eer aan zichzelf door normaal te reageren. Ik denk dat hij wel echt gekwetst was.
Ik zie niet waarom iemand die huilt de eer niet aan zichzelf houdt?

Maurice wilde Arjen op zijn gemak stellen, zijn leed en paniekaanvallen aanhoren, hem begrijpen en helpen, er proberen er nog een paar leuke dagen van te maken, ondanks dat hij op dat moment al wist (zijn woorden) dat het voor hem iig nooit meer zou worden dan dat.

Wanneer je dan toch deze moeite neemt, feitelijk voor een hysterisch persoon (waar Arjen verder niets aan kan doen), en die neemt niet eens de moeite te komen, maar schrijft een briefje, en alles ook nog on camera met een kijkerspubliek, kun je natuurlijk als Maurice zijnde een breekpunt bereiken in al je goedheid. Dat hij dat toont vind ik wel sterk eigenlijk.

9 van de 10 mensen zouden zeggen, ja ik voel ook totaal niks voor jou, "om de eer aan zichzelf te houden".
Maurice deed dat niet omdat hij met iemand met paniekaanvallen te maken had, en helemaal niet de behoefte voelde "zijn eer te redden", gewoon omdat hij een beschaafde en sociale man is.

Ik geloof werkelijk geen moment dat Maurice in Arjen een toekomstig partner zag. Non.
  maandag 7 maart 2022 @ 10:28:14 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_203980333
Maurice huilde m.i. vooral om het feit dat het ontmoeten van een leuke echtgenoot via dit programma hem door de neus is geboord, doordat Arjan het nooit een kans heeft willen geven. Had hij een match gehad die er wél voor had willen gegaan, had het in elk geval een kans gehad. Die kans is hem volledig ontnomen.
KuikenGuppy
  maandag 7 maart 2022 @ 11:20:10 #217
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203980888
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:28 schreef Burdie het volgende:
Maurice huilde m.i. vooral om het feit dat het ontmoeten van een leuke echtgenoot via dit programma hem door de neus is geboord, doordat Arjan het nooit een kans heeft willen geven. Had hij een match gehad die er wél voor had willen gegaan, had het in elk geval een kans gehad. Die kans is hem volledig ontnomen.
Zo zie ik het ook :)

Maurice heeft zeker het recht om te zeggen: na al die gesprekken e.d. en dan krijg je dit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Vis een optie? maandag 7 maart 2022 @ 11:52:50 #218
70532 loveli
N
pi_203981271
Ze hebben allebei het recht om vanalles te zeggen. En hoe meer ze dat op instagram/facebook doen, des te leuker voor de kijkers thuis.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 7 maart 2022 @ 20:04:16 #219
70532 loveli
N
pi_203988288
Komt er weer een Second Chance editie? Genoeg mannen die Maurice willen troosten.
crap in = crap out
  maandag 7 maart 2022 @ 20:38:34 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_203989137
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er inderdaad voor Maurice nieuwe mannen waren die net niet z'n ideale trouwkandidaat waren, maar waar hij wel mee op date mocht.

edit: teruggevonden: https://www.televizier.nl(...)partner-dates-liefde
quote:
Arjan verliet daarop de zaal waardoor Maurice alleen achterbleef, maar Carlo en de experts hadden goed nieuws voor hem: ook zij vonden de mismatch heel pijnlijk en een reden om Maurice een nieuwe kans te geven. Ze hebben drie mannen benaderd met wie hij vrijwel net zo goed matcht als met Arjan. En dit trio heeft wel de intentie er voor te gaan. Ze stellen zich al per kaart aan hem voor. Dennis heeft alleen al zijn leeftijd gemeen met Maurice: beide mannen zijn 46.


[ Bericht 71% gewijzigd door E.T. op 07-03-2022 20:43:39 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Miss 200.000.000! dinsdag 8 maart 2022 @ 09:55:16 #221
367000 roos94
pi_203993761
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203996774
Dat nieuwe koppel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door Vuvuzelala op 08-03-2022 14:57:44 ]
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:50:16 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203997880
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er inderdaad voor Maurice nieuwe mannen waren die net niet z'n ideale trouwkandidaat waren, maar waar hij wel mee op date mocht.

edit: teruggevonden: https://www.televizier.nl(...)partner-dates-liefde
[..]

Dat zit gewoon in de afleveringen toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_203998088
Die ene gozer met z'n Tattoo obsessie. Wat een balletje.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_203999307
Oh voorstukje van volgende week :') Nieuwe date van Maurice ook alweer zogenaamd beland in een drama omdat die iets 'schokkends hoort'.
Volgens mij werkt Maurice nu gewoon als acteur mee om programma beetje op te leuken omdat er verder 0.0 meer gebeurd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')