Leuk!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:22 schreef E.T. het volgende:
MAFS-stel Nikolai en Chantal verwacht tweeling
https://www.ad.nl/show/ma(...)t-tweeling~aae8b51e/
Het kán wel… in 2017 getrouwd bij MAFS. Kregen al eerder een kindje (dochtertje) en nu zwanger van een tweeling
Het duurt tot midden mei. 20 afl in het totaalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:32 schreef W00fer het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat MAFS zeker tot eind april gaat lopen. Als ik echter het aantal videobestanden nakijk op Videoland dan zouden er nog maar 4 afleveringen komen (tot begin april).
Het is vaag want er komt nog een koppel aan wat nog niet bekend gemaakt is. Kim en Antoine zijn koppel 6 van 7.
Precies. Heb ik ook al vaker gezegd. En het is ook merkwaardig dat aan de laatste stellen veel minder tijd wordt besteed. Waarom wordt dat niet gewoon evenredig verdeeld?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:15 schreef SilverEyes het volgende:
Sowieso, al dat geneuzel over trouwjurken passen en analyses/voorspellingen van vrienden en familie. Onzin.
Gewoon trouwen en op reis, samenwonen etc. Daar gaat het toch ook om uiteindelijk?
Hij zal m er wel eerst ff in willen hangenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die ooraids is reden voor een echtscheiding op staande voet
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hij zal m er wel eerst ff in willen hangen
Dat het niet de dikke en de dunne zijn? Heb ook geen idee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |