Ik vind alle subkoppen op de nieuwssites echt lachwekkend 'Veel politie ter plaatse'. Oh ... echt? wow!quote:
echt NL hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind alle subkoppen op de nieuwssites echt lachwekkend 'Veel politie ter plaatse'. Oh ... echt? wow!
Nee is natuurlijk veel te duur voor die ene keer per 10 jaar dat het voorkomt. Ik las net 'leger ingeschakeld'. Ik dacht "voor 1 kerel in een Apple store?"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt NL he
de eerste beelden waren bijna lachwekkend
de politie in NL wordt ook amper getraind op dergelijke zaken
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk veel te duur voor die ene keer per 10 jaar dat het voorkomt. Ik las net 'leger ingeschakeld'. Ik dacht "voor 1 kerel in een Apple store?"
Ja je hebt ook gelijk. Ik vond het alleen zo sneu voor die twee militairen van ons die op de fiets onderweg zijn naar Oekraïne. Gebeurt hier eens wat spannends, zitten zij halverwegequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar die zijn wel meer getraind
niet specifiek op deze situatie maar wel met dreiging ed
logischer dat zij ingezet worden
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja je hebt ook gelijk. Ik vond het alleen zo sneu voor die twee militairen van ons die op de fiets onderweg zijn naar Oekraïne. Gebeurt hier eens wat spannends, zitten zij halverwege
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja je hebt ook gelijk. Ik vond het alleen zo sneu voor die twee militairen van ons die op de fiets onderweg zijn naar Oekraïne. Gebeurt hier eens wat spannends, zitten zij halverwege
Ja toch. Maar ik wil het niet teveel over Oekraine hebben, want daardoor moet ik teveel aan Victoria Koblenko denken en daar slaap ik slecht vanquote:
Schandalig lang uitgeslapen. Met de schoonfamilie mini-pizza's gebakken (je weet wel, dat nieuwe gourmetten). Verder druk met muziekprojecten. En u?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
nog wat leuks gedaan vandaag @:B00ster?
vroeg eruitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Schandalig lang uitgeslapen. Met de schoonfamilie mini-pizza's gebakken (je weet wel, dat nieuwe gourmetten). Verder druk met muziekprojecten. En u?
Nee sorry, ik kies toch mijn versie!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vroeg eruit
zoon wegbrengen naar de trein
dochter naar school want trein reed niet
naar de markt
dochter ophalen want trein reed niet
eten maken
koffie drinken bij een vriend
BB kijken
volgende week hierquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kies toch mijn versie!Overigens lijkt mijn leven doorgaans veel op het jouwe, maar deze week heeft mijn zoon vakantie dus dan kan het wat relaxter. Wat denk jij trouwens van die combinatie 2 weken eerder finale en die post van Nick m.b.t. BB?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kies toch mijn versie!Overigens lijkt mijn leven doorgaans veel op het jouwe, maar deze week heeft mijn zoon vakantie dus dan kan het wat relaxter. Wat denk jij trouwens van die combinatie 2 weken eerder finale en die post van Nick m.b.t. BB?
quote:
ik zeg niksquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
ik ga er ook een eind aan breien
hond wil eruit![]()
Hoop stiekem van niet, zou een hoop verklaren, maar ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende week hier
post nick is denk ik bs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |