Mooie suggesties! En dan alleen online of ook een dagelijkse tv uitzending?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Secret Story nieuw leven in blazen. Ik begrijp wel dat het format inmiddels ook niet meer in Frankrijk op TV is. Het heeft tot 2017 nog bestaan net als in het oorspronkelijke land Portugal, die hadden hun laatste seizoen in 2018. Weet niet wat de reden is dat het daar niet meer op de buis is. Bij ons is het 1 seizoen op de buis geweest in 2011 en het is nog steeds terug te kijken. Ben zelf nu ook weer aan het kijken. Als je het afzet tegen BB van nu was het toch wel een leuke maar andere tijd. Alles kon, minder politiek correct en preuts. Je zou het dus best terug kunnen brengen. Het was natuurlijk gewoon BB maar dan met een twist, de bewoners moesten elkaars geheimen raden voor geld uit hun kluis. Dat zorgde voor hilarische situaties en ook op de streams was er veel meer te beleven want bewoners waren er continu mee bezig dus saai was het zelden.
De Gouden Kooi terugbrengen zou een optie zijn maar dat is denk ik in deze tijd helemaal een utopie vanwege de woke/politiek correcte tijd. Utopia terug brengen, wat mij betreft qua uitvoering 1 van de beste RLS's die er waren qua uitvoering door de grootschaligheid, voor onbepaalde tijd op TV voor minimaal een jaar en bij gebleken succes verlengen. Afijn dat werd dus ook gedaan voor 5 jaar in op rij. Ik denk dat je het nu wel anders zou moeten aanpakken, geen startbedrag van 10.000 euro b.v. echt overleven en zelfvoorzienend en niets van buiten Utopia in Utopia halen/kopen.
Dat kantoorpand is een goed idee!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook gaan voor een online versie van RLS
met op alle mogelijke kanalen een livestream
Tv zien we nu weer werkt niet meer
goede livestreams
mooie 24 uurs opdrachten
een leegstaand kantoorpand lijkt me ideaal omdat hier makkelijk dingen te realiseren zijn
op een onbekende plek
dat ligt natuurlijk aan wat ze zouden kunnen winnenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe wordt er gedacht over weekopdrachten ?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou ook zeggen bewoners tot ongeveer de helft toevoegen
👍🏻quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals de TT zegt. Drop hier je ideeën voor een nieuwe RLS.
Bijna alles kan en bijna niks is te gek.
@:dotteke @:benny zou een van jullie de spellingsfout in TT willen fixen?
aaah zoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zeg het duurt 60 dagen tot dag 30 ook elke paar dagen een nieuwe bewoner erbij.
Ken het zelf niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef mangalie het volgende:
Kent iemand die serie nog met the range? Dat ze op een boerderij ergens (weet niet meer waar) ook een soort BB hadden. Is al best lang geleden.
Ik zat ook al te googlen. Was ook een mooi programma met best wel veel "discussie" en gedoe. Was met Nederlanders, maar wel in het buitenland ergen opgenomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ken het zelf niet.
Ik zat er al naar te zoeken op Google, maar kwam het niet 123 tegen.
Zal van de week nog eens goed zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te googlen. Was ook een mooi programma met best wel veel "discussie" en gedoe. Was met Nederlanders, maar wel in het buitenland ergen opgenomen.
De Farmquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te googlen. Was ook een mooi programma met best wel veel "discussie" en gedoe. Was met Nederlanders, maar wel in het buitenland ergen opgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |