abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:54:35 #126
111260 Charmian
a little joy
pi_203905326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het wordt imo steeds stiller in wappieland. Komt ook omdat het alleen nog maar over die oorlog gaat. Dat zie je ook terug in Oppergek Eriks filmpjes. Niks meer over 5G, covid, de platte aarde of etherenergie, maar nu lekker schoppen tegen Zelensky en de zionisten :')
https://www.brighteon.com/f19c5886-60bc-4899-bbe9-799493dae773

Wartaal in het kwadraat. 8)7
sommige zijn denk ik nog bezig met omscholing naar rusland/ukraine expert. Baudet en engel hebben de cursus al afgerond.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203910451
Elke dag bereiken de wappen opnieuw een lager dieptepunt.
Van het ontkennen van de oorlog in Oekraine tot het doodleuk aanbidden van Putin.
De geweren in de filmpjes zouden niet echt zijn en bij sommige filmpjes is er geen geluid. Daaruit concluderen enkele wappen dat de oorlog niet echt is. }:|

19 maart 2022 is er een ' worldwide demonstration ', voor vrede en vrijheid en mensenrechten. althans, als het gaat om het coronavirus. Alle landen doen mee, behalve Oekraine en Rusland.

stuitend dit.

https://worldwidedemonstration.com/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203910458
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het wordt imo steeds stiller in wappieland. Komt ook omdat het alleen nog maar over die oorlog gaat. Dat zie je ook terug in Oppergek Eriks filmpjes. Niks meer over 5G, covid, de platte aarde of etherenergie, maar nu lekker schoppen tegen Zelensky en de zionisten :')
https://www.brighteon.com/f19c5886-60bc-4899-bbe9-799493dae773

Wartaal in het kwadraat. 8)7
En meteen over nazisme en vermeende homoseksualiteit beginnen. Twee jaar geleden tufte hij nog met een Kruidvatkaartje naar Den Haag Centraal om ambassades te filmen en over de gele hesjes uit te weiden.

Nu weet hij zelfs de Tweede Wereldoorlog te verklaren: nazi’s zijn nationalistische zionisten. :')
  woensdag 2 maart 2022 @ 18:46:56 #129
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203910485
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 18:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Elke dag bereiken ze opnieuw een lager dieptepunt.

19 maart 2022 is er een ' worldwide demonstration ', voor vrede en vrijheid en mensenrechten. althans, als het gaat om het coronavirus. Alle landen doen mee, behalve Oekraine en Rusland.

stuitend dit.

https://worldwidedemonstration.com/
Dus je kunt de vlaggen van Noord-Korea, Myanmar etc uithangen.
pi_203925207
Het is stil en de coronapandemie is te weinig rendabel om nog te vragen naar donaties. Dus is men naarstig op zoek naar wat anders.
Willem Engel blijkt een onontdekt Slavist te zijn en weet inmiddels beter dan welke hoogleraar ook dat Nederland de werkelijke schuldige is aan de Oekraïense oorlog. De aangifte is aangekondigd, de rechtszaken volgen (of niet, bij onvoldoende donaties).
Laura Hos en Duncan Robles beweerden eergisteren nog op Next, op een zonovergoten locatie, dat de versoepeling een adempauze is om nog meer tweedeling te zaaien, zodat de ‘wakkeren’ nog meer in het verdomhoekje belanden. Een aardig deel van hun filmpje gaat over hun winterse zonvakantie naar Italië en Spanje. De rest bestaat uit een gescripte dialoog, waarin ze elkaar naar de bekende weg vragen. Mijn navigatiesysteem is gelukkig kritischer.
Micha Kat spreekt via de site van Rob Scholte dagelijks tot zijn bescheiden publiek, dat maar wat graag bidt voor zijn vrijlating. Hij gaat in hongerstaking, maar is nog fris genoeg om zijn eigen zaak in verband te brengen met de westerse hetze tegen Poetin.
Oppergek is weer op chemtrailjacht gegaan en de kikker in zijn keel heeft weer praatjes.

Tot slot nog een zelfvervullende vondst op Twitter: een mevrouw die tijdens de demonstraties aan alternatief journalist van PNN vertelt dat ze onderzoek gaat doen naar de rood-witte bordjes die bij werkzaamheden worden geplaatst aan de weg. Ze weet nog niet zeker of die paaltjes markeren dat daar kinderen zitten die voor ritueel misbruik bestemd zijn, maar dat ze het wil onderzoeken, zegt haar toch al meer dan genoeg. En die werkzaamheden zijn dan een dekmantel natuurlijk. :')

Kortom, corona droogt op. Zullen we overgaan op een topic over alternatief nieuws, waarin we deze mensen en hun gedachtespinsels bespreken?
pi_203926242
In Alkmaar niet hoor, daar is morgen gewoon nog de wekelijkse fakkeltocht. Het is afwachten hoeveel wappen er komen opdagen.

Gekgenoeg blijven de pedante stickerplakkers bezig. Vermoedelijk hebben ze groot ingekocht en plakken ze het restantje aan wappie-stickers.

Omroep Ongehoord Nederland is wel nieuw. Tenenkrommend slecht. Je kijkt naar iemand die rechtstreeks bij AstroTV vandaan geplukt is en nu slap-stick/satirische politieke nieuwsberichten opleest.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203942843
De organisator van de wappiekermis in Alkmaar, Djodie Joosten, is het zat..... dat mensen aandacht geven aan Oekraine en niet aan haar gestoorde waanideen en covid-complotten.



Raar standpunt. zum kotzen :r

[ Bericht 21% gewijzigd door spectrumanalyser op 04-03-2022 21:01:20 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203943354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
De organisator van de wappiekermis in Alkmaar, Djodie Joosten, is het zat..... dat mensen aandacht geven aan Oekraine en niet aan haar gestoorde waanideen en covid-complotten.

[ afbeelding ]

hoe krijgt ze 't voor elkaar om met dit standpunt te komen. zum kotzen :r
Foto werkt niet.
pi_203944213
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
De organisator van de wappiekermis in Alkmaar, Djodie Joosten, is het zat..... dat mensen aandacht geven aan Oekraine en niet aan haar gestoorde waanideen en covid-complotten.

[ afbeelding ]

Raar standpunt. zum kotzen :r
8)7 :r
pi_203945682
https://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/3232343/nieuwe-kronkel-van-wappies-waarom-ze-nu-poetin-steunen.html

en dit

quote:
Beste Willem Engel,
Tijdens de coronacrisis heb ik me weleens afgevraagd: wat moet die Willem Engel eigenlijk met zijn leven als dit allemaal voorbij is, of een andere fase in gaat, of wordt verdrongen door een andere crisis? Wordt hij gewoon weer de dansleraar die hij ooit was? Of is het aandacht- en verdienmodel dat hij heeft opgetuigd met jaren aan misinformatie die langzaam maar zeker uitgroeide tot kwaadaardige propaganda te lucratief gebleken? Is er een weg terug, als je eenmaal niet alleen alle wegwijzers hebt genomen die wappie-land maar te bieden had, maar je vaak zelf degene was die ze neerzette? Wat moet je nog op zondagmiddag, als je daar jarenlang ging ‘koffiedrinken’ met gelijk-ontstemden?

Het antwoord wordt inmiddels duidelijk. Wappies als jij hebben een nieuwe bestemming voor hun waanideeën gevonden: Rusland en Oekraïne. Rusland is het nieuwe virus: alles trekken jullie uit de kast om de kwaadaardigheid ervan te ontkennen.
https://revu.nl/artikel/4(...)is-het-nieuwe-vaccin
pi_203949309
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203949312
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203949639
Ene 'Harry HB' heeft de fakkeltocht Alkmaar gefilmd.
"het is altijd overal wel oorlog" }:|

https://www.facebook.com/GrijzeDakDuif2/videos/335485005177000

meer mensen dan ik had verwacht. ze komen dan ook van heinde en verre.

op 1:06:30 een kindje met een blauw 'United Hands' jasje, krijgt niets te drinken.
"Ja, pappa heeft wel drinken bij zich maar dat is niet voor jou, hahaha"

[ Bericht 3% gewijzigd door spectrumanalyser op 05-03-2022 10:04:28 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203950465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 09:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ene 'Harry HB' heeft de fakkeltocht Alkmaar gefilmd.
"het is altijd overal wel oorlog" }:|

https://www.facebook.com/GrijzeDakDuif2/videos/335485005177000

meer mensen dan ik had verwacht. ze komen dan ook van heinde en verre.

op 1:06:30 een kindje met een blauw 'United Hands' jasje, krijgt niets te drinken.
"Ja, pappa heeft wel drinken bij zich maar dat is niet voor jou, hahaha"
Wat een liefde. Maar ja, alles voor de macht natuurlijk.
Zo gaat het bij meer activisten. Micha Kat heeft zijn eigen zoon jarenlang verwaarloosd. Via diens moeder en grootouders is die zoon toch ver gekomen. Reden voor Kat om zijn eigen zoon uit te maken voor pedofiel en hem tegelijk te benaderen om financiële steun.
pi_203950506
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar de overheid liegt net zo hard.
En er zijn nog steeds mensen die vertrouwen in de overheid hebben.
Wappie schaapie gedoe laat ik aan anderen over.
Ik vind het voornamelijk een makkelijk argument om iemand in een hoekje te zetten en niet serieus te nemen.
wbt het effect van de vaccins.... de overheid baseert zich op de feiten en meningen van de wetenschappers.
Men kan een bepaald feit verkeerd belichten, maar dat is geen leugen.
Wappies ontkennen die feiten over vaccins... en sommigen doen dat zo verbeten dat het hoogst ongezond is, voor zichzelf en voor de volksgezondheid in het algemeen.
pi_203950554
Willem Engel en familie zullen toch nooit stoppen met 'strijden' tegen de overheid.
Dit is een familievete tegen de overheid en de schapen van Willem hebben dat niet eens door.
pi_203950585
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
wbt het effect van de vaccins.... de overheid baseert zich op de feiten en meningen van de wetenschappers.
Men kan een bepaald feit verkeerd belichten, maar dat is geen leugen.
Wappies ontkennen die feiten over vaccins... en sommigen doen dat zo verbeten dat het hoogst ongezond is, voor zichzelf en voor de volksgezondheid in het algemeen.
De wetenschap heeft er al vaker naast gezeten, ik zou me daar niet blind aan vasthouden.
Ook zitten de wetenschappers niet op één lijn.
Er zijn namelijk ook wetenschappers die kritisch zijn.
pi_203951871
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 11:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De wetenschap heeft er al vaker naast gezeten, ik zou me daar niet blind aan vasthouden.
Ook zitten de wetenschappers niet op één lijn.
Er zijn namelijk ook wetenschappers die kritisch zijn.
Wacht. Jij houd je niet vast aan de wetenschap, omdat er weleens fouten zijn gemaakt of nieuwe ontdekkingen?

Laat mij raden, homeopathie en andere alternatieve geneeswijze hebben je voorkeur.
Zelf zie ik gelijkenissen tussen homeopathie en onze Koning en Koningin; Ze werken niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203951895
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Wacht. Jij houd je niet vast aan de wetenschap, omdat er weleens fouten zijn gemaakt of nieuwe ontdekkingen?

Laat mij raden, homeopathie en andere alternatieve geneeswijze hebben je voorkeur.
Zelf zie ik gelijkenissen tussen homeopathie en onze Koning en Koningin; Ze werken niet.
Ik heb een medicijnkast vol medicijnen uit de fabriek ;)
Dat ik iets niet 100% vertrouw wilt niet zeggen dat ik 100% tegen ben.
pi_203951918
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb een medicijnkast vol medicijnen uit de fabriek ;)
Dat ik iets niet 100% vertrouw wilt niet zeggen dat ik 100% tegen ben.
Dat wetenschappers er wel eens naast zitten wil niet zeggen dat ze er altijd naast zitten. Het zijn mensen
pi_203951958
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:58 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat wetenschappers er wel eens naast zitten wil niet zeggen dat ze er altijd naast zitten. Het zijn mensen
Ja uiteraard, en er komen steeds nieuwe technieken waar ze meer mee kunnen ontdekken.
pi_203952266
Nougoed, terug naar het topic-niveau. Karin-Maria Keser vind dit interessant. Ze heeft gehoord dat de testen je neus beschadigd, dat het je reukorgaan aantast.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203952678
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 11:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De wetenschap heeft er al vaker naast gezeten
Klopt, maar mensen die niet de feiten erkennen zitten er veel vaker naast. Bijv wappies.
Logisch.... ze schuiven de feiten opzij, Verhalen daar niet over, kunnen ook niet de betere inzichten verkrijgen.
pi_203952744
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nougoed, terug naar het topic-niveau. Karin-Maria Keser vind dit interessant. Ze heeft gehoord dat de testen je neus beschadigd, dat het je reukorgaan aantast.

[ twitter ]
Dat dit soort mensen vroeger te weinig aandacht hebben gehad betekend niet dat we ze nu wel aandacht moeten geven :P
afspraak tandarts verzetten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')