abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203803017
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
Heb de podcast zelf nog niet kunnen luisteren maar als ik dit zo lees dan is het niet een verklapt zekerheidje dat het een ballad is toch? Of klonk het in de podcast wel als een zekerheid?

[ twitter ]
Hoe betrouwbaar is je bron, @CrazyDutchPunk? :7
pi_203803071
Ff dat stukkie geluisterd over Stien en ik hoorde ongeveer dit:

“Ik hoorde in de wandelgangen van bepaalde mensen dat het nummer wat ze gaat sturen….

-info over de bekendmaking donderdag.-

“En we hebben meer mensen dit horen zeggen, dus het is niets nieuws, dat het door merg en been gaat, wat zou kunnen suggereren dat het om een ballad gaat.”

“Ik hoorde in de wandelgangen dat Dans mij naar Huis een van de kanshebbers was en dat de uiteindelijke keuze het tegenovergestelde zou zijn, dus een ballad, denken wij. “

iets over een beat drop (?) die altijd in Stiens nummers zit en dat dat wel vet zou zijn omdat dat haar signature is.

“Maar het kunnen ook valse broodkruimels zijn, zo van: wie lekt er”.

———————————————————————-
*Maar Cornald gaf aan dat het nummer iets is wat niet in haar normale repertoire zit.

Kortom: Ik weet het ook niet meer en ze moeten niet zoveel mensen toelaten in de wandelgangen.
Is het al 3 maart? _O- _O-
pi_203803299
En dan ga je dit soort dingen krijgen. Ik geloof er niks van.

  woensdag 23 februari 2022 @ 22:25:21 #179
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203803718
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Ff dat stukkie geluisterd over Stien en ik hoorde ongeveer dit:

“Ik hoorde in de wandelgangen van bepaalde mensen dat het nummer wat ze gaat sturen….

-info over de bekendmaking donderdag.-

“En we hebben meer mensen dit horen zeggen, dus het is niets nieuws, dat het door merg en been gaat, wat zou kunnen suggereren dat het om een ballad gaat.”

“Ik hoorde in de wandelgangen dat Dans mij naar Huis een van de kanshebbers was en dat de uiteindelijke keuze het tegenovergestelde zou zijn, dus een ballad, denken wij. “

iets over een beat drop (?) die altijd in Stiens nummers zit en dat dat wel vet zou zijn omdat dat haar signature is.

“Maar het kunnen ook valse broodkruimels zijn, zo van: wie lekt er”.

———————————————————————-
*Maar Cornald gaf aan dat het nummer iets is wat niet in haar normale repertoire zit.

Kortom: Ik weet het ook niet meer en ze moeten niet zoveel mensen toelaten in de wandelgangen.
Is het al 3 maart? _O- _O-
Ik heb gewoon braaf de hele podcast geluisterd :P En er is inderdaad niet meer gezegd dan dit. Dus meer een optelsom van verschillende roddels die we al kenden dan dat er echt wat nieuws is volgens mij. Denk wel dat ze het van iemand redelijk dichtbij het vuur hebben, want ze wilden er verder niets over zeggen hoe ze er dan bij kwamen, maar denk dat diezelfde persoon het dus ook al wel aan anderen had gelekt, want ik "wist" dit voor m'n gevoel al :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_203803797
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:25 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb gewoon braaf de hele podcast geluisterd :P En er is inderdaad niet meer gezegd dan dit. Dus meer een optelsom van verschillende roddels die we al kenden dan dat er echt wat nieuws is volgens mij. Denk wel dat ze het van iemand redelijk dichtbij het vuur hebben, want ze wilden er verder niets over zeggen hoe ze er dan bij kwamen, maar denk dat diezelfde persoon het dus ook al wel aan anderen had gelekt, want ik "wist" dit voor m'n gevoel al :P
^O^ Ik heb alleen dat stuk over Stien geluisterd, maar het is veel van horen zeggen.

Je zou toch zeggen dat zo’n AVROTROS dit weet, dat er dingen gelekt worden steeds.
Ik kom niet meer bij als ze expres dingen gelekt hebben en ze dan ineens met iets anders komt. _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door Mandy040986 op 23-02-2022 22:34:06 ]
  woensdag 23 februari 2022 @ 22:37:25 #181
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203804006
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:28 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
^O^ Ik heb alleen dat stuk over Stien geluisterd, maar het is veel van horen zeggen.

Je zou toch zeggen dat zo’n AVROTROS dit weet, dat er dingen gelekt worden steeds.
Ik kom niet meer bij als ze expres dingen gelekt hebben en ze dan ineens met iets anders komt. _O-
Ja dat was het punt van de broodkruimels, dat ze dan konden herleiden wie wat gelekt had _O- Dat ze gewoon iedereen expres andere foutieve informatie gaven, en dan aan wat er wel/niet gelekt werd in de media de Mol (blijft AVROTROS hè :7 ) konden vinden :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2022 @ 22:37:49 #182
163650 Greys
pi_203804014
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Ff dat stukkie geluisterd over Stien en ik hoorde ongeveer dit:

“Ik hoorde in de wandelgangen van bepaalde mensen dat het nummer wat ze gaat sturen….

-info over de bekendmaking donderdag.-

“En we hebben meer mensen dit horen zeggen, dus het is niets nieuws, dat het door merg en been gaat, wat zou kunnen suggereren dat het om een ballad gaat.”

“Ik hoorde in de wandelgangen dat Dans mij naar Huis een van de kanshebbers was en dat de uiteindelijke keuze het tegenovergestelde zou zijn, dus een ballad, denken wij. “

iets over een beat drop (?) die altijd in Stiens nummers zit en dat dat wel vet zou zijn omdat dat haar signature is.

“Maar het kunnen ook valse broodkruimels zijn, zo van: wie lekt er”.

———————————————————————-
*Maar Cornald gaf aan dat het nummer iets is wat niet in haar normale repertoire zit.

Kortom: Ik weet het ook niet meer en ze moeten niet zoveel mensen toelaten in de wandelgangen.
Is het al 3 maart? _O- _O-
Ah zo.
Ja Cornald had het al over 'een overrompelend lied' in z'n tweet toen er gekozen was, en dat ze echt gingen voor de song.

Later tweette hij nog dat mensen op basis van de landen in haar halve finale het als een 'zware' semi beschouwden maar dat ervaringen hadden geleerd eerst de nummers maar eens af te wachten (hij had gelijk dus daarmee :+) en dat 'S10 het toch wel haalt door haar ijzersterke song, ongeacht haar startplaats.'

Heb het even teruggezocht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2022 @ 22:40:01 #183
163650 Greys
pi_203804049
Dit dus.
Overrompelend zegt niks over wel of geen ballad. Maar ik denk wel dat het een niet heel heftig up-tempo lied wordt ofzo. Dat gevoel heb ik nooit gehad eigenlijk, jullie? Beetje mid-tempo.

twitter


twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 23-02-2022 22:54:28 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203804069
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Ah zo.
Ja Cornald had het al over 'een overrompelend lied' in z'n tweet toen er gekozen was, en dat ze echt gingen voor de song.

Later tweette hij nog dat mensen op basis van de landen in haar halve finale het als een 'zware' semi beschouwden maar dat ervaringen hadden geleerd eerst de nummers maar eens af te wachten (hij had gelijk dus daarmee :+) en dat 'S10 het toch wel haalt door haar ijzersterke song, ongeacht haar startplaats.'

Heb het even teruggezocht.
Wat betreft dat stukje tekst tussen haakjes geldt dat nog steeds wel denk ik. We moeten eerst even afwachten, bijna alle grote sterke landen hebben hun lied nog niet aangekondigd.

Die uitspraak van Cornald is overigens wel glad ijs hoor
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2022 @ 22:43:02 #185
163650 Greys
pi_203804096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:41 schreef molloot200 het volgende:

Die uitspraak van Cornald is overigens wel glad ijs hoor
Stukje tussen haakjes met de :+ erachter was een grapje over wat er tot nu toe in die semi allemaal al bekend is aan inzendingen. Tis nie veel zeg maar.

Mjah, als het een echt donders goed lied is kan ik me voorstellen dat ze er gewoon alle vertrouwen in hebben. Hebben we bv 1 seconde gedacht dat Arcade de finale niet zou halen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203804115
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:05 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
En dan ga je dit soort dingen krijgen. Ik geloof er niks van.

Dit lijkt wel echt een studioversie... of iemand is heel handig met muzieksoftware en heeft een live-optreden gladgetrokken.
pi_203804185
Ik heb ook nooit gedacht dat het pure ballad zou worden, ook omdat S10 zelf zei dat het sick wordt en dat vind ik er niet bij passen :P en omdat ze die elektronische kant zo opgaat had ik daar wel hoop voor.

Als het een nummer wordt zoals Adem Je In vind ik dat wel een verrassing.
pi_203804228
Ik blijf, tegen beter weten in, hopen op Dans Mij Maar Huis. Maar ik word graag overrompeld :D
pi_203804252
Heeft Cornald eigenlijk eerder zulke sterke uitspraken over een lied gedaan?

Bij Arcade deed ie dat, en bij S10 nu, maar vorige inzendingen toch niet?
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 22:51:50 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203804281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Mandy040986 het volgende:
Heeft Cornald eigenlijk eerder zulke sterke uitspraken over een lied gedaan?

Bij Arcade deed ie dat, en bij S10 nu, maar vorige inzendingen toch niet?
https://www.google.com/ur(...)l5Is2l4SU3d2FUCvSsem
  ESF Reporter woensdag 23 februari 2022 @ 22:53:07 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_203804301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Mandy040986 het volgende:
Heeft Cornald eigenlijk eerder zulke sterke uitspraken over een lied gedaan?

Bij Arcade deed ie dat, en bij S10 nu, maar vorige inzendingen toch niet?
Hij is altijd wel positief maar hoe hij er over praat heb ik eigenlijk alleen nog maar bij Arcade meegemaakt. Maar ik heb niet zijn hele reactie-oeuvre in mijn geheugen gegrift staan. :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2022 @ 22:53:15 #192
163650 Greys
pi_203804304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:46 schreef Em31 het volgende:
Ik heb ook nooit gedacht dat het pure ballad zou worden, ook omdat S10 zelf zei dat het sick wordt en dat vind ik er niet bij passen :P en omdat ze die elektronische kant zo opgaat had ik daar wel hoop voor.

Als het een nummer wordt zoals Adem Je In vind ik dat wel een verrassing.
Ik vind het altijd een beetje moeilijk wat nou precies wel en niet een ballad is. :D Is Adem Je In echt een ballad? Dans Mij Naar Huis vind ik bv ook niet per se enorm up-tempo ofzo, qua zanglijnen dan. Maar ook weer geen ballad.

Ben enorm benieuwd maar het vertrouwen van de commissie maakt dat ik me niet veel zorgen maak. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 23 februari 2022 @ 22:53:30 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_203804326
quote:
:D :')

Ben het wel met molloot eens, zulke uitspraken zijn niet slim.
pi_203804344
quote:
Iedereen wordt gauw overrompeld door Traincha hè.
Ze is de lichtste ook niet.

Het liedje was ook gewoon prima, alleen zij niet. _O-
pi_203804358
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vind het altijd een beetje moeilijk wat nou precies wel en niet een ballad is. :D Is Adem Je In echt een ballad? Dans Mij Naar Huis vind ik bv ook niet per se enorm up-tempo ofzo, qua zanglijnen dan. Maar ook weer geen ballad.

Ben enorm benieuwd maar het vertrouwen van de commissie maakt dat ik me niet veel zorgen maak. *O*
Dat vertrouwen van de commissie zegt me dan weer niet zo veel. Ze vonden Slow Down en Grow ook helemaal geweldig en hoewel dat best goede nummers waren, kon je ook gelijk al horen dat het geen televoteknallers gingen worden.

Ik vertrouw meer op S10 zelf, die volgens mij heel goed weet wat ze doet en (hoop ik) niet met een nietszeggend nummer naar het songfestival wil.
pi_203804375
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:53 schreef Cee het volgende:

[..]
Hij is altijd wel positief maar hoe hij er over praat heb ik eigenlijk alleen nog maar bij Arcade meegemaakt. Maar ik heb niet zijn hele reactie-oeuvre in mijn geheugen gegrift staan. :7
Ik ook niet, maar het valt gewoon op dat ie echt overtuigd is.
  ESF Reporter woensdag 23 februari 2022 @ 22:56:43 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_203804377
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vind het altijd een beetje moeilijk wat nou precies wel en niet een ballad is. :D Is Adem Je In echt een ballad? Dans Mij Naar Huis vind ik bv ook niet per se enorm up-tempo ofzo, qua zanglijnen dan. Maar ook weer geen ballad.

Ben enorm benieuwd maar het vertrouwen van de commissie maakt dat ik me niet veel zorgen maak. *O*
Nou ik wilde ook net zeggen, ik denk niet dat het uptempo wordt (dat past niet bij de omschrijving en heb er gewoon geen voorgevoel bij), maar een ballad lijkt me bij haar geen standaard ballad. Als het tempo rustig is dan verwacht ik dat het met dikke beats zo’n OOMPH knal krijgt dat het meer wordt beschouwd als een op zich staand tempo, geen hokje uptempo/ballad o.i.d. In principe is Love Injected een ballad als je kijkt naar het tempo maar dit stempel past niet bij dat lied.
  ESF Reporter woensdag 23 februari 2022 @ 22:57:57 #199
87554 Cee
Welluk?
pi_203804400
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:55 schreef blackswangreen het volgende:

[..]


Ik vertrouw meer op S10 zelf, die volgens mij heel goed weet wat ze doet en (hoop ik) niet met een nietszeggend nummer naar het songfestival wil.
Het feit dat ze (of haar team) de delegatie wisten te overtuigen om Pannecoucke even in de bezemkast te laten zegt al een hoop.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2022 @ 22:58:10 #200
163650 Greys
pi_203804404
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:54 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
:D :')

Ben het wel met molloot eens, zulke uitspraken zijn niet slim.
En juist omdat ie dat durfde te zeggen 'haalt de finale toch wel' nog voordat er andere liedjes bekend waren denk ik dat het zo overtuigend goed is als Arcade was, maar dan op haar manier.

Cornald got my hopes up. *O*
En S10 met haar goede toffe vibes.
En het feit dat er op het lied gekozen is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')