Ik denk dat wij nog geen 10% van alles weten. En dat is misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
waarom steekt het allemaal zo raar in elkaar
het gaat zoals altijd om geldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog geen 10% van alles weten. En dat is misschien maar goed ook
...of van olie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat zoals altijd om geld
geld en macht
(geld van gas)
nee dat klinkt leukquote:
Kies je toch zelf voor?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef ToT het volgende:
Ben echt niet anti-Amerika of pro-Rusland, maar feit is wel dat we behoorlijk eenzijdig nieuws krijgen.
Maar goed, als je Russia Today moet geloven......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Kies je toch zelf voor?
Ik volg op Twitter diverse kampen eigenlijk
RT verkondigt sowieso ook een hoop onzin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Kies je toch zelf voor?
Ik volg op Twitter diverse kampen eigenlijk
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitquote:
Ben ff kwijt in welk Afrikaans land het was, maar een koning van een Afrikaans land heeft recht op prima nocta; hij neukt ladingen chickies voor die het huwelijksbootje in stappen, of ze nou willen of niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitmaar ja, wel alleen met die landen waar wat te halen valt voor ze natuurlijk. Money/greed is the root of all evil indeed.
![]()
Op FOX had je een serie, Deep State, redelijk waarheidsgetrouw wel
zoontjes van Biden en Obama schijnen energiebedrijven te hebben gehad aldaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitmaar ja, wel alleen met die landen waar wat te halen valt voor ze natuurlijk. Money/greed is the root of all evil indeed.
![]()
Op FOX had je een serie, Deep State, redelijk waarheidsgetrouw wel
China is wel lekker bezig in Afrika, nog genoeg te halen blijkbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff kwijt in welk Afrikaans land het was, maar een koning van een Afrikaans land heeft recht op prima nocta; hij neukt ladingen chickies voor die het huwelijksbootje in stappen, of ze nou willen of niet.
Heeft Amerika daar al democratie gebracht?
Nee, want Afrika is arm. Fuck Afrika!
Die ontdekken nu aids?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
China is wel lekker bezig in Afrika, nog genoeg te halen blijkbaar
Ach en de Bush familie heeft weer een enorme wapenfabriek. Goh, en waar kennen we de Bushjes verder nog meer van?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoontjes van Biden en Obama schijnen energiebedrijven te hebben gehad aldaar![]()
er zullen vast nog wat mijntjes te graven zijn daar voor edelmetalen edquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
China is wereldwijd bezig. In De Filipijnen kopen ze hele eilanden op waar metalen in de grond zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen dat ik super pro-Putin ben gaat een beetje ver, maar mag hem wel alleen al omdat ie niet Amerika's kont rimt zoals de rest van de EU-landenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoontjes van Biden en Obama schijnen energiebedrijven te hebben gehad aldaar![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen dat ik super pro-Putin ben gaat een beetje ver, maar mag hem wel alleen al omdat ie niet Amerika's kont rimt zoals de rest van de EU-landen
En grondstoffen voor onze smartphones/tablets etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zullen vast nog wat mijntjes te graven zijn daar voor edelmetalen ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |