abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 00:00:34 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549477

Hier weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 00:03:41 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549488
00:05 uur
Robin is buiten. Hij speelt verstoppertje met één van de camera's. Hij maant de camera weg te draaien (wat ook gebeurt) en verstopt zich in de tuin. Robin: "Kom maar". De camera speurt nu door de tuin naar Robin. Kan hem echter niet vinden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 00:08:47 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549502
00:10 uur
Robin blijkt zich in het houten puntdakhuisje naast de buitendeur verstopt te hebben. De camera heeft hemgevonden. Robin: "Ja, jullie hebben me". Even later, vooral in zichzelf: "Wat ben ik hier eigenlijk aan het doen. Ik zit hier stom tegen de camera te lullen".

Robin gaat weer in het keuvelhoekje zitten en begint een beetje te zingen. zo nu en dan onderbroken door een Jiskefet-lachje. (iets als: gjèhèheè)

† In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 00:24:37 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549564
00:20 uur
Robin is gaan kaarten met Desiree. De rest zit aan de keukentafel. Ook te kaarten...
pi_549702
Robin en Dees zitten nog steeds te kaarten. Koos gaat naar bed. Bi en Hieke bekijken hun grijze haren terwijl ze saampjes op de bank zitten. Sjors wil weten waar Hieke bij hem een grijze haar zag. Hij bedelt om aandacht maar Bi en Hieke hebben het samen veel te druk om zich met Sjors te bemoeien.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-12-2000 01:03]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 01:35:15 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549769
01;25 uur
Koos en Desiree liggen in de slaapkamer te keuvelen over de nominatie. Desiree zit in 'n dippie. Vooral over de komende noinaties. Volgens Koos moet ze 't niet zo somber inzien: "Het is toch 'n hele eer er als laatste uitgestemd te worden".

Desiree verlaat de slaapkamer. De opbeurende woorden van Koos lijken niet echt geholpen te hebben. (Zal wel op 'n DBK-tje uitdraaien)

Koos moet plassen. Georgie vraagt of-ie mee moet lopen. Koos: "Ik kan niet meer zonder je". Maar hij gaat toch maar alleen.

Bianca komt binnen en begint luid te praten. In het engels natuurlijk. Gaat daarna over in 'n koetjes-en-kalfjes-gesprekje met Georgie over, ook weer, de nominaties...
Ze hebben 't met name over Desiree. Georgie: "Wie kaatst kan de bal verwachten". Ze hebben begrip voor het standpunt van Robin om Desiree 2 punten te gaan geven.

pi_549779
Koos en Georgie zijn naar bed gegaan.

Ze praten over de nominatie, en vertrouwen elkaar toe wie ze genomineerd hebben.
G. : D. 2 punten en H. 1 punt
K. : H. 2 punten en D. 1 punt
K. : dan hebben we het er toch over...
Ze zeggen dat ze bijna zoals Robin gestemd hebben.
K. kon alleen de nominatie voor H. niet goed beargumenteren

Even later komt D. binnen.
Zij zegt dat ze het er al met Bart erover had gehad, dat zij de laatste is die voor de laatste 5 het huis moet verlaten.

Weer later gaat B. naar bed.

G. : D. is helemaal in de beans
B. : Ik dacht dat jij mij had genomineerd ?
G. : nee zus
B. : ik vind dat we er niet over moesten praten (hebben ze dus al eerder gedaan !)
G. : verontschuldigd zich naar B.
B. : jij hebt nu meer kans !
G. : hoezo ?
B. : dat jij niet genomineerd wordt !
G. : daar heb ik nog niet aan gedacht
B. : dat meen je niet

(de geprekken gingen me iets te snel om alles letterlijk te citeren, en meende nog te horen dat B. ook haar punten zei : H. en K.)

H. gaat nu ook in haar bed.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 01:45:01 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549783
01:40 uur
Ze maken nu toch wel aanstalten om te gaan slapen. Bianca reutelt nog wat over het BB-petje meenemen als souvenir. Hieke begint weer even over de trouwjurk. Bianca: "Je mag mijn kabouterpakje wel aan, morgen". Georgie: "Het stond je leuk, als dat niet zo was zou ik 't ook eerlijk zeggen". Blablabla rabarber rabarber.

(Meer is er niet van te maken vannacht, sorry. Red.)

† In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 02:07:49 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549810
02:05 uur
Bianca, ineens: "Jongens, we hoeven nog maar 16 dagen! Net 'n vakantie van twee weken".
(En dát terwijl ze nix anders doen dan vakantie vieren en van minuut tot minuut vermaakt moeten worden door camping-recreatieteam BB)
pi_549830
B, H en G liggen in bed te zingen. G. vertelt dat hij nooit zo lang niet geneukt heeft sinds 21-03-1990, wat de datum is dat hij op zijn zestiende ontmaagd is... Hieke weet niet meer wanneer het voor haar de eerste keer was.
Slapen doen ze toch nog niet, ook Koos is wakker. Met z'n vieren aan het babbelen. Hebben het nu over Robin, dat hij de rebel zou zijn.
G. zegt over BB dat BB elke publiciteit goed vindt, ook de negatieve.
Ze hebben het nu over Ed, qua negatieve publiciteit, of het wat zal worden met zijn jazz-tent.
G. had graag B en v. Dorp gezien met Ed, hij blijft hen bezig houden
pi_549834
De slaapkamerbabbel gaat door, over het bezoek zaterdag van familie.
Bi vraagt zich af of Leo en Jolanda nog onthouden zullen worden. Ze waren er niet zaterdag, "ze hebben toch ook een contract". (Ik word toch wel benieuwd wat er in het contract staat)
Volgens Koos kun je ook kiezen voor de anonimiteit (clausule?).
G. noemt mij en anderen nu gewoon voyeur!! Nou zeg...nu ja, is ook wel zo.
  donderdag 14 december 2000 @ 02:29:23 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_549837
Na een kabouter Plop parodie van Georgie praten ze over de ex-bewoners.

B. : blij dat Ed het niet overleefd heeft
B. : wat had hij niet allemaal kunnen doen ?
G. : ik vind het nog steeds raar van dat briefje

Ze vinden het raar dat Robin het briefje mocht lezen van BB. 'Het was toch info. van buitenaf'. Ze hadden dingen weg kunnen laten zeggen ze.
B. : dat hij op moest trekken met mij
K. : ik had het idee dat R. mij moest sarren
G. : heb je dat R. gevraagd ?
K. : nee
H. : en er stond ook in dat R. moest koken voor mij

Ze verbazen zich erover dat er niet meer ex-bewoners op het concert aanwezig waren.
B. : ze hebben toch een contract ??
G. : ik vind het ook raar. Ik zou komen ; voor wat hoort wat ! Ze hebben het aan BB te danken voor wat ze zijn.

Dan over de snabbels van o.a. Martin.
G. : die was er het eerste uit en ging de hele wereld over

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_549846
He, Harry, ik geloof dat men nu toch echt in slaap aan het vallen is. Weltrusten allemaal. Ik ga niet op het snurken wachten...
  donderdag 14 december 2000 @ 08:54:37 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550045
Nog steeds alles rustig in het BB huis, alle bewoners lijken nog te slapen
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 14 december 2000 @ 08:57:54 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550047
Georgie wordt even wakker en kijkt op en draait zich vervolgens weer op zijn zij en slaapt weer verder
  donderdag 14 december 2000 @ 10:03:41 #16
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550136
We veranderen even van beeld en zien dat Robin en zijn dames ook allemaal rustig liggen te slapen
  donderdag 14 december 2000 @ 10:10:50 #17
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550159
10.06
Robin staat op en gaat even naar de wc wast eeven keurig zijn handen en gaat vervoglens weer naar bed en promt komt Bianca binnenlopen vanuit de andere slaapkamer en gaat ook naar de wc en spoelt heel wonderlijk eventjes haar vingers af van maar één hand terwijl ze met haar ander hand haar broek dichtknoopt en gaat op de bank in de kamer zitten
  donderdag 14 december 2000 @ 10:13:43 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550166
We zien hoe bianca haar ogen uitwrijft en zielig kijken Duidelijk een dipje en dus een beeld voor in de uitzending vanavond
Bianca wrijft even haar tranen weg en zit wat doelloos om haar heen te kijken en heeft het duidelijk ergens heel moeilijk mee
Ze gaat languit op de bank liggen en sluit haar ogen en probeert weer wat te slapen maar haar gedachtens zijn duidelijk met iets anders bezig
  donderdag 14 december 2000 @ 10:22:16 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550196
Bianca huilt zachtjes en wrijft haar tranen wat weg en bekijkt haar vingers eens aandachtig en draait zich vervolgens op haar zij.
Bianca ligt wat te woelen en doet een verwoede poging om te slapen wat niet echt wil lukken
10.17
Bianca wrijft nogmaals haar tranen weg het lukt haar blijkbaar niet om haar gedachten er van af te zetten en draait zich maar weer op haar rug
10.20
Bianca haalt een paar keer diep ademen en strekt zich even uit en gaat weer op haar zij liggen en besluit dan toch maar om te gaan zitten en knupt even haar broek vast en loopt richting het raam om naar buiten te kijken
  donderdag 14 december 2000 @ 10:28:00 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550217
Beeld blijft op de bank en op het totaalshot van de woonkamer staan dus weet niet wat Bianca aan het doen is als er plotseling een hoop lawaai klinkt Of komt dat omdat ik mijn geluid helemaal open heb staan?

Cam 1 veranderd gelukkig en zoomt in op Bianca haar rug die uit het raam staat te staren Heeft ze open gezet en verklaard dus het lawaai
Bianca gaat even zitten en wrijft met haar handen de tranen weer weg en staart in de tuin Of daar zoveel te zien is
* vermoedelijk een reclame blokje die niet te zien is maar wel te horen, je zou er maar voor betaald hebben

donderdag 14 december 2000 @ 10:31:07 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550228
Bianca is naar de keuken gelopen en heeft een boek in haar hand en loopt vervolgens door naar de badkamer en gaat op de wc zitten
Horen haar af en toe diep ademen halen en kunnen dus aannemen dat ze even voor haar zelf zit te janken
  donderdag 14 december 2000 @ 10:35:45 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550238
10.33
We horen hoe Bianca de wc doortrekt en wast deze keer wel haar beiden handen en neemt gelijk even haar gezicht mee en begint haar haar goed te doen en oefend even haar glimlach loopt wat heen en weer, knoopt haar broek dicht en begint haar tanden te poetsen en neemt even haar pil in.
  donderdag 14 december 2000 @ 10:53:12 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550280
10.38
Bianca smeert even haar dagcreme op en zucht nog eens diep.
10.39
Bianca loop naar de kamer en gaat met de gewichten aan de gang maar stopt plotseling toch even om haar tranen weg te wrijven en gaat vervolgens weer moedig verder
10.42
Bianca klaar mee loopt even door de kamer en gaat vervolgens weer met de gewichten aan de gang en houdt dat niet lang vol en loopt vervolgens weer doelloos door het huis rond en gaat even haar nagels vijlen
10.46
Bianca heeft toch de moed maar weer verzameld en gaat weer met de gewichten aan de gang
10.52
Bianca is klaar met de gewichten en vijlt nog even de laatste haakjes van haar nagels af
  donderdag 14 december 2000 @ 10:58:25 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550290
Bianca heeft het duidelijk erg moeilijk en de camera mensen hebben het in de gaten en proberen een close up te krijgen van haar gezicht in tranen.
Bianca gaat nog maar wat buikspieroefening doen om het niet te veel te laten merken en zit vervolgens op de grond en bestudeerd haar nagels en begint vervolgens weer aan de buikspieroefening Al fietsend op haar rug liggend
Bianca zucht diep en rekt zich vervolgens uit
* weer even zo reclame die niet te zien is
  donderdag 14 december 2000 @ 11:04:20 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550305
Bianca zit even voor zich uit te staren en gaat vervolgens weer op haar rug liggen fietsen

Van de andere bewoners is nog niets te merken

11.00
Bianca staat op en loopt even naar het raam en kijkt even naar buiten en loopt vervolgens naar de dagboekkamer om de nieuwe batterijen te halen en pakt haar zender en vervangt de batterijen.
En fluit een beetje en doet vervolgens nog wat opdruk oefeningen maar staat al snel weer op om haar tranen weg te wrijven terwijl ze uit het raam staart. En gaat vervolgen weer verder met haar training maar stopt na drie keer al weer en loopt vervolgens weer naar de keuken en trekt een trui en haar schoenen aan en gaat naar buiten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')