Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
Robin gaat weer in het keuvelhoekje zitten en begint een beetje te zingen. zo nu en dan onderbroken door een Jiskefet-lachje. (iets als: gjèhèheè)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-12-2000 01:03]
Desiree verlaat de slaapkamer. De opbeurende woorden van Koos lijken niet echt geholpen te hebben. (Zal wel op 'n DBK-tje uitdraaien)
Koos moet plassen. Georgie vraagt of-ie mee moet lopen. Koos: "Ik kan niet meer zonder je". Maar hij gaat toch maar alleen.
Bianca komt binnen en begint luid te praten. In het engels natuurlijk. Gaat daarna over in 'n koetjes-en-kalfjes-gesprekje met Georgie over, ook weer, de nominaties...
Ze hebben 't met name over Desiree. Georgie: "Wie kaatst kan de bal verwachten". Ze hebben begrip voor het standpunt van Robin om Desiree 2 punten te gaan geven.
Ze praten over de nominatie, en vertrouwen elkaar toe wie ze genomineerd hebben.
G. : D. 2 punten en H. 1 punt
K. : H. 2 punten en D. 1 punt
K. : dan hebben we het er toch over...
Ze zeggen dat ze bijna zoals Robin gestemd hebben.
K. kon alleen de nominatie voor H. niet goed beargumenteren
Even later komt D. binnen.
Zij zegt dat ze het er al met Bart erover had gehad, dat zij de laatste is die voor de laatste 5 het huis moet verlaten.
Weer later gaat B. naar bed.
G. : D. is helemaal in de beans
B. : Ik dacht dat jij mij had genomineerd ?
G. : nee zus
B. : ik vind dat we er niet over moesten praten (hebben ze dus al eerder gedaan !)
G. : verontschuldigd zich naar B.
B. : jij hebt nu meer kans !
G. : hoezo ?
B. : dat jij niet genomineerd wordt !
G. : daar heb ik nog niet aan gedacht
B. : dat meen je niet
(de geprekken gingen me iets te snel om alles letterlijk te citeren, en meende nog te horen dat B. ook haar punten zei : H. en K.)
H. gaat nu ook in haar bed.
(Meer is er niet van te maken vannacht, sorry. Red.)
B. : blij dat Ed het niet overleefd heeft
B. : wat had hij niet allemaal kunnen doen ?
G. : ik vind het nog steeds raar van dat briefje
Ze vinden het raar dat Robin het briefje mocht lezen van BB. 'Het was toch info. van buitenaf'. Ze hadden dingen weg kunnen laten zeggen ze.
B. : dat hij op moest trekken met mij
K. : ik had het idee dat R. mij moest sarren
G. : heb je dat R. gevraagd ?
K. : nee
H. : en er stond ook in dat R. moest koken voor mij
Ze verbazen zich erover dat er niet meer ex-bewoners op het concert aanwezig waren.
B. : ze hebben toch een contract ??
G. : ik vind het ook raar. Ik zou komen ; voor wat hoort wat ! Ze hebben het aan BB te danken voor wat ze zijn.
Dan over de snabbels van o.a. Martin.
G. : die was er het eerste uit en ging de hele wereld over
Cam 1 veranderd gelukkig en zoomt in op Bianca haar rug die uit het raam staat te staren Heeft ze open gezet en verklaard dus het lawaai
Bianca gaat even zitten en wrijft met haar handen de tranen weer weg en staart in de tuin Of daar zoveel te zien is
* vermoedelijk een reclame blokje die niet te zien is maar wel te horen, je zou er maar voor betaald hebben
Van de andere bewoners is nog niets te merken
11.00
Bianca staat op en loopt even naar het raam en kijkt even naar buiten en loopt vervolgens naar de dagboekkamer om de nieuwe batterijen te halen en pakt haar zender en vervangt de batterijen.
En fluit een beetje en doet vervolgens nog wat opdruk oefeningen maar staat al snel weer op om haar tranen weg te wrijven terwijl ze uit het raam staart. En gaat vervolgen weer verder met haar training maar stopt na drie keer al weer en loopt vervolgens weer naar de keuken en trekt een trui en haar schoenen aan en gaat naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |