Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
Robin gaat weer in het keuvelhoekje zitten en begint een beetje te zingen. zo nu en dan onderbroken door een Jiskefet-lachje. (iets als: gjèhèheè)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-12-2000 01:03]
Desiree verlaat de slaapkamer. De opbeurende woorden van Koos lijken niet echt geholpen te hebben. (Zal wel op 'n DBK-tje uitdraaien)
Koos moet plassen. Georgie vraagt of-ie mee moet lopen. Koos: "Ik kan niet meer zonder je". Maar hij gaat toch maar alleen.
Bianca komt binnen en begint luid te praten. In het engels natuurlijk. Gaat daarna over in 'n koetjes-en-kalfjes-gesprekje met Georgie over, ook weer, de nominaties...
Ze hebben 't met name over Desiree. Georgie: "Wie kaatst kan de bal verwachten". Ze hebben begrip voor het standpunt van Robin om Desiree 2 punten te gaan geven.
Ze praten over de nominatie, en vertrouwen elkaar toe wie ze genomineerd hebben.
G. : D. 2 punten en H. 1 punt
K. : H. 2 punten en D. 1 punt
K. : dan hebben we het er toch over...
Ze zeggen dat ze bijna zoals Robin gestemd hebben.
K. kon alleen de nominatie voor H. niet goed beargumenteren
Even later komt D. binnen.
Zij zegt dat ze het er al met Bart erover had gehad, dat zij de laatste is die voor de laatste 5 het huis moet verlaten.
Weer later gaat B. naar bed.
G. : D. is helemaal in de beans
B. : Ik dacht dat jij mij had genomineerd ?
G. : nee zus
B. : ik vind dat we er niet over moesten praten (hebben ze dus al eerder gedaan !)
G. : verontschuldigd zich naar B.
B. : jij hebt nu meer kans !
G. : hoezo ?
B. : dat jij niet genomineerd wordt !
G. : daar heb ik nog niet aan gedacht
B. : dat meen je niet
(de geprekken gingen me iets te snel om alles letterlijk te citeren, en meende nog te horen dat B. ook haar punten zei : H. en K.)
H. gaat nu ook in haar bed.
(Meer is er niet van te maken vannacht, sorry. Red.)
B. : blij dat Ed het niet overleefd heeft
B. : wat had hij niet allemaal kunnen doen ?
G. : ik vind het nog steeds raar van dat briefje
Ze vinden het raar dat Robin het briefje mocht lezen van BB. 'Het was toch info. van buitenaf'. Ze hadden dingen weg kunnen laten zeggen ze.
B. : dat hij op moest trekken met mij
K. : ik had het idee dat R. mij moest sarren
G. : heb je dat R. gevraagd ?
K. : nee
H. : en er stond ook in dat R. moest koken voor mij
Ze verbazen zich erover dat er niet meer ex-bewoners op het concert aanwezig waren.
B. : ze hebben toch een contract ??
G. : ik vind het ook raar. Ik zou komen ; voor wat hoort wat ! Ze hebben het aan BB te danken voor wat ze zijn.
Dan over de snabbels van o.a. Martin.
G. : die was er het eerste uit en ging de hele wereld over
Cam 1 veranderd gelukkig en zoomt in op Bianca haar rug die uit het raam staat te staren Heeft ze open gezet en verklaard dus het lawaai
Bianca gaat even zitten en wrijft met haar handen de tranen weer weg en staart in de tuin Of daar zoveel te zien is
* vermoedelijk een reclame blokje die niet te zien is maar wel te horen, je zou er maar voor betaald hebben
Van de andere bewoners is nog niets te merken
11.00
Bianca staat op en loopt even naar het raam en kijkt even naar buiten en loopt vervolgens naar de dagboekkamer om de nieuwe batterijen te halen en pakt haar zender en vervangt de batterijen.
En fluit een beetje en doet vervolgens nog wat opdruk oefeningen maar staat al snel weer op om haar tranen weg te wrijven terwijl ze uit het raam staart. En gaat vervolgen weer verder met haar training maar stopt na drie keer al weer en loopt vervolgens weer naar de keuken en trekt een trui en haar schoenen aan en gaat naar buiten
Bianca: Een momentje... Kom maar hier (Snik)
Bianca loopt nog wat door te en gaat vervolgens even naar binnen om haar handen te wassen
En daar komt Hieke aangelopen
Hieke: Hoi... ben je al lang wakker
Bianca: Nee dat valt wel mee kwart voor tien of zo
Hieke: ooohh
Bianca gaat vervolgens weer naar buiten en gaat tegen de bal aanschoppen in haar eentje
Hieke: Moet even met je praten... Koos denkt dat het echt is
Bianca: Had hij er van gedroomd?
Hieke en Bianca grappen wat over een zogenaamde
Bianca heeft heerlijk geslapen weer in haar eigen bedje
Hieke en Bianca zijn aan het voetballen en bespreken of Hieke het erg zou vinden om genomineerd te zijn.
Ze heeft er verder geen problemen mee en grapt zelfs dat ze dan woensdagavond dan tenminsten wat te doen heeft.
Voor de rest bespreken ze de modeshow vanavond. Bianca vindt dat ze een Kabouterpakje aan moet en Hieke vindt het wel grappig dat ze vanavond met waarschijnlijk met Koos in haar bruidsjurk moet.
Koos is ondertussen ook wakker geworden en Hieke heeft het over een droom die koos gehad heeft en koos zegt dat hij het er vanavond wel weer over heeft
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 14-12-2000 11:44]
Koos en Robin, en nu ook Desiree wakker. Desiree en Bianca zouden wel van verkleedpakje willen ruilen.
Robin kondigt aan te gaan sporten straks. Bianca heeft al gesport, een half uur. Buik, armen, rug, maar nog niet haar benen. Straks doet ze dat met Robin.
Bianca is helemaal opgeleefd nu iedereen wakker is.
Iedereen aan de ontbijttafel.
Georgie schuift nu ook aan.
(Waar is Letterman? Wat leest hij in Bianca's ongemakkelijke gedrag tegenover Robin? Laat Robin haar niet helemaal onverschillig? -- Letterman was de eerste die de Ferdi-Hieke relatie opmerkte, en werd toen nog door ons allemaal voor gek versleten. -- Ik suggereer geen verliefdheid, maar er is wel spanning.)
[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 14-12-2000 11:59]
Robin en Georgie waren rond 1 uur aan het sporten en zongen over een brief aan hun moeder in alle mogelijke varianten
Georgie zeurde nog even tegen Desiree dat ze wat voorzichtiger met de spelden moest zijn, hij had er negen gevonden.
Voor de rest niet veel te melden en niet gezien
En zijn nu bezig met het bouwen van de catwalk voor de modeshow van vanavond
om even nog wat toe te voegen aan bovenstaande, er komt iemand in de tuin? om verslag te doen van de show. Benadrukt werdt dat de tuindeur de hele tijd open dient te blijven staan, komt er dan toch iemand?
Tijdens het oefenen hoort D. een bekende.
D. : dat is m'n broeder !
Een stem (instruktrice ?) vraagt D. niet te roepen.
De bewoners zijn erg enthousiast.
Tijdens het oefenen is er muziek :
- modern
- klasiek
- trouwmuziek
Het laatste oefenen H. en K. op de Charles en Diana - wijze, zoals K. dat zegt (voetje voor voetje...).
Hieke, Bianca, Georgie en Koos zijn gaan kaarten.
Desiree: "Ik vind 't heel leuk staan". Stem: "Ik ook, maar wel graag de zenderrr om. Allemaal de zenderrr om". Desiree: "Nou, hij vind 't in ieder geval ook leuk staan". Hieke zelf is niet zo tevreden over haar kleding: "Je ziet álles. Met zulke heupen in zo'n strakke broek, die 4 maten te klein is...".
De stem roept nu om dat de deur van de voorraadkamer dicht moet.
Bianca lijkt idd wel een beetje op kabouter Plop..
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-12-2000 18:09]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-12-2000 21:46]
*Cynix begrijpt het even niet
Hieke, even later: "Waar dát nou weer voor is, die TV?" (Hij staat er dus tóch). Desiree is zich aan het opmaken. Hieke mompelt iets over in de echt aan elkaar vebonden zijn, maar het lijkt een grapje over haar met Koos.
Bianca en Robin zijn aan het oefenen en zingen "I'm too sexy...On the catwalk".
Robin geeft (in het engels) instructies aan Koos, met 1 van z'n stemmetjes.
Koos doet ook een poging maar is verstandig en houdt zich gauw stil.
Bianca is weer helemaal hyper.
Koos vergeet telkens om rechtop te lopen; maar het gaat volgens Bianca lekker.
Koos: yeah baby!
?
Robin geeft een imitatie van Beau; op z'n Jiskefets.
Hieke had de show liever binnen.
H: daar breek je je benen man!
Hieke denkt dat heur haar de andere kant opwaait.
Georgie overstemt met zijn geleuter wat de rest bespreekt
G begint dan maar voor D.
G: kijk, zie je Balou er al in? Herken je Balou?
Georgie ratelt maar door; zenuwen?
Hieke vraagt of er geen drank is.
H: Georgie, wat ben jij druk.
G: ik heb zin om te walken.
Ze vragen zich af welke muziek ze erbij krijgen.
Robin begint met het liedje van de Honeymoonquiz met een donkerbruine stem van R. Brandsteder. "Want engelen bestaan niet.."
H: wie helpt mij met m'n jurk straks?
B: wij toch allemaal?
H: die sluier is al 2 meter!
De speciale verassing is voor Bianca dit keer. Ze mag met haar moeder praten en krijgt 'n lekkere maaltijd van haar. Ze is behoorlijk geëmotioneerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-12-2000 23:57]
Hieke in lipleesbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |