SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat zei de dame van P&O.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik isoleer me al 2 jaar helemaal te pletter dus die test zal wel loslopen. Waar lees je dat die 40 eurie kost?
Of dan gewoon ziekmelden op werk en helemaal niet werkenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem gewoon mijn werklaptop mee. Als ik dan positief ben, sluit ik me wel een paar dagen op in een hotel en kan ik gewoon werken
Mja, dat vind ik dan ook weer overdreven.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dan gewoon ziekmelden op werk en helemaal niet werken
Nou wat als je er nu echt ziek van wordtquote:Op maandag 21 februari 2022 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik dan ook weer overdreven.
Dat is wat anders. Maar positief testen staat niet gelijk aan ziek worden.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou wat als je er nu echt ziek van wordt
Dit is gewoon Brexitmensjes pesten door de EUquote:Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon vertyfknetterhoerd dat we nu nog steeds te maken hebben met allerlei regeltjes en testen en formulieren, dat je alles nog steeds zelf uit moet zoeken en dat alles ook nog steeds continue verandert. Oh en dat allerlei bronnen elkaar weer tegenspreken. Flikker gewoon op met die hele onzin.
Stoplichten ook afschaffen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon vertyfknetterhoerd dat we nu nog steeds te maken hebben met allerlei regeltjes en testen en formulieren, dat je alles nog steeds zelf uit moet zoeken en dat alles ook nog steeds continue verandert. Oh en dat allerlei bronnen elkaar weer tegenspreken. Flikker gewoon op met die hele onzin.
Nee nodig voor kaasquote:Op maandag 21 februari 2022 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moeders en melk afschaffen.
En kwark, en ijsjes, en pannenkoekenquote:
Knaksap.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar misschien kan het met veganistensap ook wel
Haha Some Guys just can’t handle Dutch weather.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo klaar met dit kloteweeeeeeeeeeeeer
Kom danquote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha Some Guys just can’t handle Dutch weather.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha Some Guys just can’t handle Dutch weather.
ja!!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom we gaan Los in elkaar slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |