SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat zei de dame van P&O.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik isoleer me al 2 jaar helemaal te pletter dus die test zal wel loslopen. Waar lees je dat die 40 eurie kost?
Of dan gewoon ziekmelden op werk en helemaal niet werkenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem gewoon mijn werklaptop mee. Als ik dan positief ben, sluit ik me wel een paar dagen op in een hotel en kan ik gewoon werken
Mja, dat vind ik dan ook weer overdreven.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dan gewoon ziekmelden op werk en helemaal niet werken
Nou wat als je er nu echt ziek van wordtquote:Op maandag 21 februari 2022 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik dan ook weer overdreven.
Dat is wat anders. Maar positief testen staat niet gelijk aan ziek worden.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou wat als je er nu echt ziek van wordt
Dit is gewoon Brexitmensjes pesten door de EUquote:Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon vertyfknetterhoerd dat we nu nog steeds te maken hebben met allerlei regeltjes en testen en formulieren, dat je alles nog steeds zelf uit moet zoeken en dat alles ook nog steeds continue verandert. Oh en dat allerlei bronnen elkaar weer tegenspreken. Flikker gewoon op met die hele onzin.
Stoplichten ook afschaffen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon vertyfknetterhoerd dat we nu nog steeds te maken hebben met allerlei regeltjes en testen en formulieren, dat je alles nog steeds zelf uit moet zoeken en dat alles ook nog steeds continue verandert. Oh en dat allerlei bronnen elkaar weer tegenspreken. Flikker gewoon op met die hele onzin.
Nee nodig voor kaasquote:Op maandag 21 februari 2022 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moeders en melk afschaffen.
En kwark, en ijsjes, en pannenkoekenquote:
Knaksap.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar misschien kan het met veganistensap ook wel
Haha Some Guys just can’t handle Dutch weather.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo klaar met dit kloteweeeeeeeeeeeeer
Kom danquote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha Some Guys just can’t handle Dutch weather.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha Some Guys just can’t handle Dutch weather.
ja!!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom we gaan Los in elkaar slaan
nee hoor, kan allemaal digitaal tegenwoordigquote:Op maandag 21 februari 2022 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je eerst door de regen, watje.
Stukje kaas in zijn neusgat duwen dan ligt hij op de grond.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je eerst door de regen, watje.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje kaas in zijn neusgat duwen dan ligt hij op de grond.
Ik vond hem leuk, zelfde geouwehoer als vroeger maar dan met een nieuwe garde ipv de skaters.quote:
ok. dan moet ik ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk, zelfde geouwehoer als vroeger maar dan met een nieuwe garde ipv de skaters.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Zoals een ex van me altijd zei; eentje voor in het rondje, eentje voor in het kontje en een voor in het mondje.quote:
En toen stak je je lontje maar in haar hondje?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een ex van me altijd zei; eentje voor in het rondje, eentje voor in het kontje en een voor in het mondje.
Drukke damequote:Op maandag 21 februari 2022 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een ex van me altijd zei; eentje voor in het rondje, eentje voor in het kontje en een voor in het mondje.
Poeren in een strontje?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ik jou zie, heb ik spontaan trek in macaroni.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Val ik even op een onjuist moment binnen.
Ben ik toch nog ergens goed voor vandaagquote:Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ik jou zie, heb ik spontaan trek in macaroni.
misschien is de ex van US nog steeds vrijgezel.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Val ik even op een onjuist moment binnen.
Geen interesse.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
misschien is de ex van US nog steeds vrijgezel.
Kwekknap wicht wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
misschien is de ex van US nog steeds vrijgezel.
Jij bent altijd een graag geziene binnenvaller hierquote:Op maandag 21 februari 2022 17:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor vandaag
heb nooit last van hem :pquote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
Tong is weer zwaar vermoeiend bezig de laatste dagen.
Daar kunnen wij het allemaal wel over eens zijn ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent altijd een graag geziene binnenvaller hier
Weet niet of ik toen al op fok zat anders heb ik ook daar niks van gemerktquote:Op maandag 21 februari 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als mod was ik minder blij met hem
Nee ik ook niet. Geen idee waar hij rond hangt, maar niet op plekken waar ik kom.quote:
Ja, toen zaten we allemaal al hier. Behalve Dimmy.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of ik toen al op fok zat anders heb ik ook daar niks van gemerkt
ahquote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toen zaten we allemaal al hier. Behalve Dimmy.
Dan sluit je er 1 en krijg je weer een nieuwe omdat hij zijn zin niet krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die eindeloze brei kuttopics
Ik ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
Mja vrijwel alleen nog maar hiet in deze sc
Waren vaak ook wel de momenten dat ik dacht jeetje waarom doe ik dit.quote:
heb je hem al eens geOKboomerd?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
Van leeftijdsgenoten kan ik ook best veel hebben maar iemand die qua leeftijd mijn vader had kunnen zijn die mij dan gaat lopen afblaffen op een forum? Pff.
Dit. Ken hem alleen van horen zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Geen idee waar hij rond hangt, maar niet op plekken waar ik kom.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:30 schreef Haags het volgende:
Merk wel dat we van 17 miljoen virologen nu langzaam overgaan naar 17 miljoen Oekraïne/Rusland experts.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ama de pamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
dat onderwerp laat ik aan mij voorbij gaanquote:Op maandag 21 februari 2022 17:30 schreef Haags het volgende:
Merk wel dat we van 17 miljoen virologen nu langzaam overgaan naar 17 miljoen Oekraïne/Rusland experts.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ama de pamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Het Ruslandvirus! Mondkapjes voor de Oekrainers!quote:Op maandag 21 februari 2022 17:30 schreef Haags het volgende:
Ja ik ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat onderwerp laat ik aan mij voorbij gaan
-1 want ik weet van beide niks.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:30 schreef Haags het volgende:
Etto roert zich stevig in dat topicquote:Op maandag 21 februari 2022 17:30 schreef Haags het volgende:
Sorryquote:Op maandag 21 februari 2022 17:34 schreef bitterbal het volgende:
dat geen wat mij heeft gebeten was wel een naarling
Wel een beetje naar frituurvet jaquote:
Misschien was het wel een engerling, die bijten hard.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:34 schreef bitterbal het volgende:
dat geen wat mij heeft gebeten was wel een naarling
Ja maar die praat tenminste met verstand.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto roert zich stevig in dat topic
Heb zon pijnlijk bultje op mijn vinger die ook jeukt.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was het wel een engerling, die bijten hard.
?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto roert zich stevig in dat topic
Film dit.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb zon pijnlijk bultje op mijn vinger die ook jeukt.
wil hem er afknagen
mayo erop en gaanquote:Op maandag 21 februari 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb zon pijnlijk bultje op mijn vinger die ook jeukt.
wil hem er afknagen
Ja dat was vooral om de eer van ons leger te verdedigen. PRO PATRIA.quote:
De een heeft sushi afgepakt van de ander.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
weet echt nada van et conflict daar
Ben je een ex militair?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat was vooral om de eer van ons leger te verdedigen. PRO PATRIA.
Terechtquote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt... dat gekut altijd op Nederlandse soldaten... Die hebben zeker in mei 1940 als leeuwen gevochten.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TerechtDe strijd die de mariniers in Rotterdam hebben geleverd om de bruggen, was echt wel indrukwekkend.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De een heeft sushi afgepakt van de ander.
Welk leger?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog erger, de een heeft de ander z'n scooter gejatquote:Op maandag 21 februari 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das wel ernstig!! we moeten het terughalen
Zeker. Meer konden ze ook niet doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt... dat gekut altijd op Nederlandse soldaten... Die hebben zeker in mei 1940 als leeuwen gevochten.
niets aan de hand daar.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
weet echt nada van et conflict daar
Uiteraard; de zaak goed bewaren. En als ze me iets hebben verteld: ga NOOIT het leger in. Ik begrijp ze wel...quote:Op maandag 21 februari 2022 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En jij koos voor het minstens zo heldhaftige beroep van antiquair.
Van '45 tot '49 ookquote:Op maandag 21 februari 2022 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt... dat gekut altijd op Nederlandse soldaten... Die hebben zeker in mei 1940 als leeuwen gevochten.
Even bellen voor een kindermaatje uniform en helmpje.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoewel... als Nederland binnengevallen zou worden, meld ik me direct. Handen af van het Vaderland.
Ik ben inderdaad niet iemand die heel hip D'66-erig spuugt op elke Nederlands-Indië veteraan.quote:
In '45-'49 ja dimm?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen iedereen ineens in het verzet zat
Prima; je zult mij iig niet zien vluchten naar elders.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even bellen voor een kindermaatje uniform en helmpje.
En zich zeer kranig geweerd tegen de Jappen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar ik schijt wel 10 kleuren stront als ik naar het front moet.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima; je zult mij iig niet zien vluchten naar elders.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog erger, de een heeft de ander z'n scooter gejat
Je bent toch ook niet van Koninklijke bloede toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima; je zult mij iig niet zien vluchten naar elders.
Zorgen we dat we in hetzelfde regiment komenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar ik schijt wel 10 kleuren stront als ik naar het front moet.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
mijn ruimtevaartscheepje wil niet echt lukken
Nee, van Nederlandsche bloede.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet van Koninklijke bloede toch?
Regiment: angsthaas!quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorgen we dat we in hetzelfde regiment komen
Dat waren vijftigers en zestigers, heb heel wat oorlogsgraven bezocht en dat was echt opvallend in tegenstelling tot alle andere nationaliteiten.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zich zeer kranig geweerd tegen de Jappen.
Gewoon. "OK boomer" tegen hem zeggen als hij weer eens tekeer gaat.quote:
dat wat geel geselecteerd is zeg maar moet een andere kleur worden maar heb iets verkeerds gedaan dus lukt nietquote:
Ik snap er helemaal niks van dus aan mij heb je niks hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat wat geel geselecteerd is zeg maar moet een andere kleur worden maar heb iets verkeerds gedaan dus lukt niet
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van dus aan mij heb je niks hoor.
Naar IJsland of zo?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vlucht ook hoor als de gerrie de fan hit
Dimm... de 2e WO was in 40-45, niet 45-49quote:Op maandag 21 februari 2022 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal naoorlogse helden
Ah, onze rechtse conservatief heeft het alleen over volk, vaderland en vlag wanneer het uitkomt...quote:
no shit sherlockquote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dimm... de 2e WO was in 40-45, niet 45-49
Dat was het wedstrijdje pinda schietenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dimm... de 2e WO was in 40-45, niet 45-49
Ik ga niet liggen bloeden voor de "leiders" die dit land in de uitverkoop hebben gedaan nee.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, onze rechtse conservatief heeft het alleen over volk, vaderland en vlag wanneer het uitkomt...
Die is zo goedquote:Op maandag 21 februari 2022 17:57 schreef Haags het volgende:
Krijg wel meteen zin om de beste serie ooit - Band of Brothers - te gaan kijken.
De "leiders" zijn niet het vaderland, je vaderland is je vaderland.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga niet liggen bloeden voor de "leiders" die dit land in de uitverkoop hebben gedaan nee.
Misschien doe ik bij een volksopstand mee
USSR bestaat al een tijdje niet meer hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen jou ook gewoon halen om te vechten tegen het rode gevaar
Ja tof is diequote:Op maandag 21 februari 2022 17:57 schreef Haags het volgende:
Krijg wel meteen zin om de beste serie ooit - Band of Brothers - te gaan kijken.
Heel veel veranderd is het land verder nietquote:Op maandag 21 februari 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
USSR bestaat al een tijdje niet meer hoor
Ik zie hem nooit want hij is al weg voor ik heb opengedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
Pakketjes bezorger hier is altijd vet vrolijk.
Die heet geen Diederik.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto van verdachte bij de politiewagen?
Haha jaquote:Op maandag 21 februari 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Doen ze nou die jas over de geboeide handen heen
ja daar zie je een man maar hoezo specifiek turksquote:Op maandag 21 februari 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto van verdachte bij de politiewagen?
ipnequote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgeschoren ibnehaar en een rimpelnek.
denk dat die zijn jas aan heeft en uitwilde ofzoquote:Op maandag 21 februari 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Doen ze nou die jas over de geboeide handen heen
Wel knap zo over de boeien heen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die zijn jas aan heeft en uitwilde ofzo
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom, we gaan het politiebureau bellen
ja ook alleen voor mannen met kleine pikkiesquote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Raar eigenlijk dat homo een scheldwoord is.
Want je wou even langsgaan ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
keek net op twitter of ik iets kon vinden over dit sctuk uitschot maar helaas niet
Hij is nu niet thuis, goed om te weten.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want je wou even langsgaan ofzo?
nee kijken of we konden zien of het een turk wasquote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want je wou even langsgaan ofzo?
FOK!kers voelen zich inderdaad niet aangesprokenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook alleen voor mannen met kleine pikkies
Wijf ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Raar eigenlijk dat homo een scheldwoord is.
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nu niet thuis, goed om te weten.
Is makkelijk te checken hoor. Zet hem even achter het stuur en als die instinctief begint te toeteren is het een Turkquote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijken of we konden zien of het een turk was
Misschien had hij wel coke gehad ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
raar toch dat je iemand om zo iets onbenulligs half dood trapt
Misschien zat die al drie dagen of zijn bad dragon te wachten. Snap wel dat je dan ongeduldig wordt.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
raar toch dat je iemand om zo iets onbenulligs half dood trapt
of last van z'n huidskleurquote:Op maandag 21 februari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien had hij wel coke gehad ofzo.
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
oh hier is zijn jas uit. je ziet bloed. Misschien daarom die jas er overheen
[ afbeelding ]
Zie, Turks hangkontje.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
oh hier is zijn jas uit. je ziet bloed. Misschien daarom die jas er overheen
[ afbeelding ]
dan mag ie er lekker in zakkenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Het zal je vader of vriend maar zijn.
Belachelijk dat ze hem nu weer na 3 dagen hebben laten gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
vind dat geweldpleging echt veel harder gestraft moet gaan worden.
die achterlijke pleuriskabouter kreeg ook maar 120 uur schoffelen voor zijn aandeel in zinloos geweld, slachtoffer is door 2 andere en die kneus in elkaar getrapt
ja maar nog wel verdachte toch? Weet niet wat die reden is geweest dat die weer mocht gaan. Geloof dat OM ook in beroep ging tegen die vrijlatingquote:Op maandag 21 februari 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze hem nu weer na 3 dagen hebben laten gaan.
Of een kwalijke jeugd, of stemmetjes in zijn hoofd. Niet meer doen, aai over de bol, welkom in Nederland.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien had hij wel coke gehad ofzo.
En dit zijn dan de incidenten die zijn gefilmd of waar getuigen van zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
En dat alles omdat die jongen zogenaamd tegen die jamie vaes aangelopen zou zijn. En dan maanden later stopt die haar hoofd tussen de autodeur en sloopt haar zelf
T wordt nog druk bij de muur.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
En dat alles omdat die jongen zogenaamd tegen die jamie vaes aangelopen zou zijn. En dan maanden later stopt die haar hoofd tussen de autodeur en sloopt haar zelf
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
overigens gaat die pleuriskneus in beroep tegen zijn 120 uur taakstraf
ja precies.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dit zijn dan de incidenten die zijn gefilmd of waar getuigen van zijn
Goede timing welquote:Op maandag 21 februari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
overigens gaat die pleuriskneus in beroep tegen zijn 120 uur taakstraf
@4EverBlackEyed van Bureau Broccoli kan dit waarderen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kale broccoli met rösti vandaag. Is het maar op![]()
Waarom haal ik dit soort dingen in huis
Wonen er dertig mensen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodstraf op drugsgebruik, binnen een jaar is Nederland weer een lief gezellig dorpje.
Doei Amaquote:Op maandag 21 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodstraf op drugsgebruik, binnen een jaar is Nederland weer een lief gezellig dorpje.
oh echt?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi. Heb gehoord dat dat jong sowieso flink in de schulden zit.
Ja. Huis gekocht met hoge hypotheek. BV zit vol schuld. Dure levensstijl. Weinig inkomsten door Corona.quote:
Denk niet dat er nog veel geld binnenkomt bij het mannetje.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi. Heb gehoord dat dat jong sowieso flink in de schulden zit.
lekker voor hem.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Huis gekocht met hoge hypotheek. BV zit vol schuld. Dure levensstijl. Weinig inkomsten door Corona.
wat heb ik gemist jongens?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Maar of dat een Turk is kan ik niet zien.
zonde hoor. Heb je zon succes opgebouwdquote:Op maandag 21 februari 2022 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog veel geld binnenkomt bij het mannetje.
Het regent al dagen false flags.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Een Gleiwiz-incident?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ekraine-ontkent.html
Wow. oke heftig.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
NWS / PostNL bezorger halfdood getrapt
Mooi, enkeltje bijstand en de groetenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Huis gekocht met hoge hypotheek. BV zit vol schuld. Dure levensstijl. Weinig inkomsten door Corona.
Ja daarom, geef een zinneloze 10.000 euro en hij gaat er coke van kopen en een verslaafd duckface sloertje mee lokken.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonde hoor. Heb je zon succes opgebouwd![]()
maar tuig blijft tuig
Ja die valse aanleiding wil nog niet echt goed lukken.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het regent al dagen false flags.
Ja joh, is vies ook, die rare waterplanten.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Broccoli is alleen geschikt voor ovenschotels of zo. Verhit tot 200+ en onder een dikke laag kaas. Gewoon zo gekookt koelt het gewoon veel te snel af
beetje olijfolie, beetje PeZo en dan onder de grillquote:Op maandag 21 februari 2022 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Broccoli is alleen geschikt voor ovenschotels of zo. Verhit tot 200+ en onder een dikke laag kaas. Gewoon zo gekookt koelt het gewoon veel te snel af
Misschien even een eigen mig neerhalen en Oekraïne de schuld geven.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die valse aanleiding wil nog niet echt goed lukken.
Hier vanavond ookquote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
lijkt alsof de kades aan de overkant gaan overstromen
Ja, hoogste stand vanavond rond 22.00 uur. Dan zullen enkele lage kades overstromen. Maar dat gebeurt jaarlijks.quote:
Misschien eens ophogen dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hoogste stand vanavond rond 22.00 uur. Dan zullen enkele lage kades overstromen. Maar dat gebeurt jaarlijks.
Misschien komt er nog een Malaysia-KLM vlucht over.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien even een eigen mig neerhalen en Oekraïne de schuld geven.
Nou het is nu op. Zo aan de vlammetjesquote:Op maandag 21 februari 2022 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje olijfolie, beetje PeZo en dan onder de grill
Ies koeltoerquote:Op maandag 21 februari 2022 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien eens ophogen dan?
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
dit soort reacties op twitter. man man man
Bezorger zwaar mishandeld in Hoogvliet na onenigheid over pakketje. Ik keur dit af, maar is wel begrijpelijk. Wees klantvriendelijk ipv arrogant. Neem
@:PostNL
, Ik vraag al maandenlang elke dag of MIJN pakketje al terecht is, en elke dag krijg netjes GEEN antwoord op mijn vraag.
https://twitter.com/pinkpanther8563/status/1495810381478080512
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Bezorger zwaar mishandeld in Hoogvliet na onenigheid over pakketje. Ik keur dit af, maar is wel begrijpelijk. Wees klantvriendelijk ipv arrogant. Neem
, Ik vraag al maandenlang elke dag of MIJN pakketje al terecht is, en elke dag krijg netjes GEEN antwoord op mijn vraag.
Had ik ook een keer in Ede, stond er zo'n radioploeg ineens met een microfoon onder mijn neus. Was kennelijk een hoop rottigheid uitgehaald op de bus. Maar ik had niet zo'n zin om ongevraagd in de uitzending te komenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik ook een keer in Ede, stond er zo'n radioploeg ineens met een microfoon onder mijn neus. Was kennelijk een hoop rottigheid uitgehaald op de bus. Maar ik had niet zo'n zin om ongevraagd in de uitzending te komen"Meneer wat vindt u er nou van?
" Dus ik zeg "Nou ja ik bedoel, we staan hier nu ook alweer een kwartier voor Jan met de Korte Lul te wachten op een bus die toch niet komt, dus ik snap het wel!" Gingen ze gauw naar iemand anders
Wat deed je in Veldhuizen?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik ook een keer in Ede, stond er zo'n radioploeg ineens met een microfoon onder mijn neus. Was kennelijk een hoop rottigheid uitgehaald op de bus. Maar ik had niet zo'n zin om ongevraagd in de uitzending te komen"Meneer wat vindt u er nou van?
" Dus ik zeg "Nou ja ik bedoel, we staan hier nu ook alweer een kwartier voor Jan met de Korte Lul te wachten op een bus die toch niet komt, dus ik snap het wel!" Gingen ze gauw naar iemand anders
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee was de 85 naar Veenendaal. Gebeurt op meer lijnen daar. Trouwens, was in 2008-2009. En WERKEN. Besides, gaat je geen reet aan ookquote:
Rustaaaaghquote:Op maandag 21 februari 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee was de 85 naar Veenendaal. Gebeurt op meer lijnen daar. Trouwens, was in 2008-2009. En WERKEN. Besides, gaat je geen reet aan ook
quote:
quote:
M'n dierenarts zit er. En je hebt een meubelboulevardje.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, wat doe je daar joh![]()
Mijn ouders wonen al 20 jaar in Veenendaal, helemaal heppiedepeppie. Ik hoef er nog niet dood gevonden te worden
Ja, ik vraag me af of het altijd live is. Soms klopt het niet met de tijd van de dag daarquote:Op maandag 21 februari 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat er iemadn zo live rondloopt>
ik heb er een paar gekeken waar een gast in een klein provinciestadje 's nachts in de stromende regen gewoon aan het lopen isquote:
nee preciesquote:Op maandag 21 februari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of het altijd live is. Soms klopt het niet met de tijd van de dag daar
Gaat die ook al over de mondkapjes?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Toespraak van Putin over 20 minuten
Ja, geen idee. Want de publicatiedatum is dan wel nu.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee precies
maar als het live is opgenomen dat het altijd die tag blijft houden?
Gelijk dit in mijn hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |