SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
mja staat misschien teveel druk op de straat riolering?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Woningbouw zegt dat er niks valt te doen aan het feit dat met slecht weer mijn riool niet doorstroomt.
vreemd verhaal gemeente al eens geprobeerd?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Woningbouw zegt dat er niks valt te doen aan het feit dat met slecht weer mijn riool niet doorstroomt.
Jaquote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja staat misschien teveel druk op de straat riolering?
Gemeente stuurt me naar woningbouw want huurhuis.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vreemd verhaal gemeente al eens geprobeerd?
als die rioolpijp in de straat niet tegen het huidige moessonklimaat is opgewassen, best plausibel.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vreemd verhaal gemeente al eens geprobeerd?
Heeft geen zin bij een huurhuisquote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan je melding maken bij de gemeente?
bijzonder.. want het kan best zijn dat er wat mis is met het stuk tussen jouw aansluiting en het hoofdriool.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Gemeente stuurt me naar woningbouw want huurhuis.
Goedzo bal, dat klopt als de gemeentelijke riolering onderbemeten en niet gescheiden is.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja staat misschien teveel druk op de straat riolering?
Bizar eigenlijk he. Alsof je dan ineens niks meer met de gemeente te maken hebt voor zaken waar de gemeente over gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij een huurhuis
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan je melding maken bij de gemeente?
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij een huurhuis
De woningbouw kan zelf dan met de gemeente om de tafel gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he. Alsof je dan ineens niks meer met de gemeente te maken hebt voor zaken waar de gemeente over gaat.
ja als ze dat willen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De woningbouw kan zelf dan met de gemeente om de tafel gaan.
Nou ja, als je huis blank staat mogen ze het komen fiksen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Hangt ervan afquote:
hangt er vanaf of zij de enige is met dit probleem. Zo ja dan is het inderdaad waarschijnlijk wat Frannie zegt, niet het hoofdriool. Als er meer huurders klagen wordty een algemeen capaciteitsprobleem wat waarschijnlijker.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
nou ja heb niet het idee dat de woningbouw vereniging van ama een slechte is dus wie weet is er wat mogelijk is
ja of genoeg huurders hard genoeg klagen of niet.quote:
Nja dat is wel heel kort door de bocht, ama zit op een hoek toch? dan kan 't ook dat je de laatste bent in een 'tak'. Dan ben je vaak ook als eerste (en soms als enige) 't haasje.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt er vanaf of zij de enige is met dit probleem. Zo ja dan is het inderdaad waarschijnlijk wat Frannie zegt, niet het hoofdriool. Als er meer huurders klagen wordty een algemeen capaciteitsprobleem wat waarschijnlijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |