Ja, klopt. Maar zelfs dat zou ik niet gaan vertellen.quote:
Ja, bespottelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:32 schreef KangaP het volgende:
Hebben ze in de editie van vorig jaar, niet eens,
een aantal geplastificeerde kranten en sport-koppen
het huis binnengebracht , die gretig gelezen en gecommentarieerd werden ?
Of Hanne, want Nawel lijkt onklopbaar in de nominatiesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:18 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben van mening dat ze dat niet hoeven te weten. Vanavond weet Nawel het.
Zelfs dan nog...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel voor dat we de bewoners inlichten als Rusland een NAVO land aanvalt.
Ook als Poetin straks schiphol aan flarden bombardeert en ze steeds heletijd knallen horen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zelfs dan nog...
Ze hoeven niets te weten, ze horen en lezen het wel als ze buiten komen.
Dan kun je het kaderen maar als Poetin volgende week zegt van 'Ik schiet Polen' aan flarden. Ik zou de bewoners niet inlichten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook als Poetin straks schiphol aan flarden bombardeert en ze steeds heletijd knallen horen?
Wees dan blij en dankbaar dat je al die weken onschuldig/nietsvermoedend hebt kunnen leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:50 schreef Alex1 het volgende:
Lijkt me vreemd als je het huis uitkomt en de wereld bestaat niet meer.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:54 schreef einzeinz het volgende:
Ik stop met kijken! Bewoners hoeven helemaal niet te weten wat zich buiten afspeelt!
Nu weten ze dat er een oorlog aan de gang is en Corona zo goed als verdwenen.
Triestig! Dus ik haak af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |