SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
*Schuift bakje*quote:
Oh met Chavrouxquote:
hopjesvlaquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had voor het eerst in tijden weer eens vla gekocht. Dubbelvla
Geen vlaai?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had voor het eerst in tijden weer eens vla gekocht. Dubbelvla
En niet zo zwaar in je boodschappentasquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)t-en-luchtig-vanille
ziet er uit als gele koeienvlaaiquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er ook met banaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
livestreamquote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb de tunnel gered. Aan de overkant wordt feest denk k
ahquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We gaan de wind in elkaar beukenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Goed idee!!quote:Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We gaan de wind in elkaar beuken
duimpje naar beneden, ontvolgt..quote:Op zondag 20 februari 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb alle kracht nodig om op de grond te blijven
Het dak eraf hahaaaatjes.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
die waait wegquote:Op zondag 20 februari 2022 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Zou het ADO stadion nog verder in elkaar storten?
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:58 schreef bitterbal het volgende:
wel natte voeten want moest om niet de maas in te waaien door een soort van moeraslandschap
nee omdat ik constant in plassen liep :pquote:Op zondag 20 februari 2022 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
schelden omdat je niet in de maas terecht bent gekomen?
mja, niet in de maas geplonst..quote:Op zondag 20 februari 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ik constant in plassen liep :p
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:05 schreef gianni61 het volgende:
Een dag buiten met bitterbal lijkt me wel een belevenis
Het was dan ook erg natquote:Op zondag 20 februari 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ik constant in plassen liep :p
Misschien kun je een Bitterbal Experience boeken?quote:Op zondag 20 februari 2022 21:05 schreef gianni61 het volgende:
Citytrip Rotterdam met Tourguide balliequote:Op zondag 20 februari 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kun je een Bitterbal Experience boeken?
waarom?quote:Op zondag 20 februari 2022 21:05 schreef gianni61 het volgende:
Ik mag morgenochtend vroeg die kant op (Papendrecht) gelukkig staat het dan op windkracht 5quote:Op zondag 20 februari 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was dan ook erg natRijden was ook geen feest.
Ik moest alleen even naar Zwijndrechtquote:Op zondag 20 februari 2022 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mag morgenochtend vroeg die kant op (Papendrecht) gelukkig staat het dan op windkracht 5
Nee over de neger van de cougarquote:Op zondag 20 februari 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt het over de storm toch?
voor deze weekquote:Op zondag 20 februari 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel de laatste voorlopig toch?
Ach, met dit weer is het weekend ook niet veel soepsquote:
Nu hoef ik niet te fietsen..quote:Op zondag 20 februari 2022 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, met dit weer is het weekend ook niet veel soeps
Je zegt het verkeerd: nu heb ik een heel weekend niet kunnen fietsenquote:
Aaahquote:Op zondag 20 februari 2022 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd: nu heb ik een heel weekend niet kunnen fietsen
Nee hoor. Alleen als ik zaterdags gewerkt heb. Als ik bij PostNL zou werken, was ik wel maandag vrij geweest. Aangezien ik dat niet doe, werk ik normaal gesproken wel gewoon op maandag..quote:
Oh haha dacht ik.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen als ik zaterdags gewerkt heb. Als ik bij PostNL zou werken, was ik wel maandag vrij geweest. Aangezien ik dat niet doe, werk ik normaal gesproken wel gewoon op maandag..
Ik werk voor de postafdeling van de Sociale werkvoorziening. We hebben een aantal vaste klanten en werken samen met de postafdelingen van de sociale werkvoorzieningen over heel Nederland. Een hele grote speler zijn we niet. Dat blijft PostNL. We hebben ook geen particuliere post. Enkel door bedrijven aangeleverde poststukken...quote:
onderweg :pquote:Op zondag 20 februari 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar is LT met het poezenplaatje?
was je nog meer chinees halen?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat een geweld buiten joh, hagel die met mach 5 tegen te ruiten wordt geblazen gecomplimenteerd met onweer
hier regende het net horizontaalquote:Op zondag 20 februari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat een geweld buiten joh, hagel die met mach 5 tegen te ruiten wordt geblazen gecomplimenteerd met onweer
O, die onweer heb ik niet meegekregen. De rest welquote:Op zondag 20 februari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Ja net opeens een paar keer, weer van die hele wittequote:Op zondag 20 februari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die onweer heb ik niet meegekregen. De rest wel
Nee joh, dit was al genoeg voor 2 keerquote:
Dat arme beestjequote:Op zondag 20 februari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
moest lachen
https://9gag.com/gag/aogK92n
bahhhhhquote:Op zondag 20 februari 2022 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
zaten er bij met zachte vulling... zo van KNNNNAP, splatssssssssj....
allemaal niet hierquote:Op zondag 20 februari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Op buienradar als je bij -1 uur kijkt dan zie je zo'n hele mooie donkere streepquote:Op zondag 20 februari 2022 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
bahhhhh
[..]
allemaal niet hier
wel plotseling een regenbui
Da's best wel erg knapquote:Op zondag 20 februari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
toch vet dit
https://9gag.com/gag/aRrEPRq
Nee. Ik gok dat de windturbine dan voor het grootste gedeelte uit kots bestaatquote:
ja ?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee. Ik gok dat de windturbine dan voor het grootste gedeelte uit kots bestaat
Kijken gaat nog, vond 't serieus wel indrukwekkend, maar de gedachte dat ik daarin sta. Nee, dat komt zeer zeker niet goedquote:Op zondag 20 februari 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ?![]()
word je al misselijk van het kijken?
Vind het best een duur geintje, 60 euro voor 2 minuutjesquote:
ja is het ookquote:Op zondag 20 februari 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het best een duur geintje, 60 euro voor 2 minuutjeshttps://indoorskydive.com/indoor-skydive-prijzen/
Mwohhquote:
Ik nietquote:Op zondag 20 februari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
moest lachen
https://9gag.com/gag/aogK92n
Flink buitje net hier gepaard met onweer..quote:Op zondag 20 februari 2022 22:53 schreef Ama het volgende:
Jippie hoor nog meer regen. Gaat mijn wasbak vast sneller door leeg.
Ja ik hoop echt dat het morgen weg is maar bel sowieso morgen de gemeente maar even. Kan al hele avond wc en wasbak niet doorspoelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flink buitje net hier gepaard met onweer..
Da's kutquote:Op zondag 20 februari 2022 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoop echt dat het morgen weg is maar bel sowieso morgen de gemeente maar even. Kan al hele avond wc en wasbak niet doorspoelen.
Kokend heet water al geprobeert? Flink door laten lopen. Werkt hier meestal wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoop echt dat het morgen weg is maar bel sowieso morgen de gemeente maar even. Kan al hele avond wc en wasbak niet doorspoelen.
Ja trok even flink aan ineens bquote:Op zondag 20 februari 2022 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flink buitje net hier gepaard met onweer..
misschien ook even buren vragen of die ook problemen hebben? anders ligt het probleem misschien bij jouw huisquote:Op zondag 20 februari 2022 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 23:49 schreef Recce het volgende:
Mooi scherp plaatje van het ruimtestation dat voor de maan langs vliegt:
[ afbeelding ]
De maker van de foto moest er 250 kilometer voor rijden. Het ruimtestation was een halve seconde voor de maan te zien. Dan moet je niet net met je ogen knipperen.
de automaat moet bijgevuld worden, dus het is slappe hap hierquote:Op maandag 21 februari 2022 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
Wil wilt er koffie inschenken voor mij?
6e?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag weer code geel, 6e stormdag op rij
Wat is dat voor onzin op maandagochtendquote:Op maandag 21 februari 2022 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de automaat moet bijgevuld worden, dus het is slappe hap hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
https://www.weerplaza.nl/(...)n-nieuw-record/7539/quote:Op maandag 21 februari 2022 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6e?![]()
Ik dacht dat het alleen vrijdag en gisteren een stormdag was.
Ja allemaal ouwevtroepquote:Op maandag 21 februari 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
weer mooie dingen vandaa verkopen karzai?
Gisteren was het echt zeldzaam hondenweer ja. Dat moest echt verboden worden.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren regende het vooral.
De. Hele. Dag.
Voorjaarsvakantie.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:19 schreef Karzai het volgende:
Rustig op de pont, bijna leeg. Meestal zit ie vol
En buienradar steeds zo van "ja over een uur is het droog hoor!"quote:Op maandag 21 februari 2022 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was het echt zeldzaam hondenweer ja. Dat moest echt verboden worden.
lees dat het straks weer gaat regenenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En buienradar steeds zo van "ja over een uur is het droog hoor!"
Leugens!
Niks straks.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees dat het straks weer gaat regenen
zometeen jaquote:Op maandag 21 februari 2022 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees dat het straks weer gaat regenen
nee joh, goed voor de natuurquote:Op maandag 21 februari 2022 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was het echt zeldzaam hondenweer ja. Dat moest echt verboden worden.
Nee, klopt, maar zo noemen ze dat ding nou eenmaal.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis nog geen voorjaar toch, duurt nog een maand
Klinkt een beetje overdrevenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/(...)n-nieuw-record/7539/
Typischquote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef Karzai het volgende:
Vanaf morgen krijgen we een paar mooie dagen. Vrijdag gaat het weet regenen
ik zou lekker gaan fietsen als ik jou wasquote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef mschol het volgende:
zo maar niet de fiets pakken, geen zin om doorweekt op werk aan te komen
Jij woont wat meer inlands denk?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt een beetje overdrevenmaar oké zij zijn de expert hier, niet ik.
quote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef mschol het volgende:
zo maar niet de fiets pakken, geen zin om doorweekt op werk aan te komen
quote:
Ja, in een Poldergebied. Hebben hier ook wel storm gehad hoor, maar voor mijn gevoel geen zes dagenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij woont wat meer inlands denk?
als de regen in de avond was: ja prima, thuis trek ik wel wat anders aan.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou lekker gaan fietsen als ik jou was
De minste wind hier was vrijdag vlak voor het echte stormen begon afgelopen week.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, in een Poldergebied. Hebben hier ook wel storm gehad hoor, maar voor mijn gevoel geen zes dagen
Droge kleding mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als de regen in de avond was: ja prima, thuis trek ik wel wat anders aan.
maar 9 uur op werk met natte kleding rondlopen is vragen om ziek te worden
"Daglicht"quote:Op maandag 21 februari 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hey. 3:57 extra daglicht.
[ afbeelding ]
Morgen is het al bijna vrijdag. Wat hebben we hier aanquote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef Karzai het volgende:
Ik zie alleen maar wind en regen in m'n voorspelling.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef Karzai het volgende:
hoop jequote:Op maandag 21 februari 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als trade-off heb ik wel een droog weekend met niet achterlijk veel wind, dus prima deal op zich?
Beetje positief blijven.quote:
Heb je ook geen fiets?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
nu zonder scooter moet ik naar die gekke supermarkt hier verderop. Weet niet wat ik moet eten
Zijn we al zo ver afgezonken dat we "droog en niet achterlijk veel wind" al mooi weer gaan noemen ja?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als trade-off heb ik wel een droog weekend met niet achterlijk veel wind, dus prima deal op zich?
"die gekke supermarkt"?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
nu zonder scooter moet ik naar die gekke supermarkt hier verderop. Weet niet wat ik moet eten
Ja waar ze dierenvlees verkopen. De horror van elke kannibaal.quote:
Ziet er toch prima uit.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:48 schreef bitterbal het volgende:
https://www.mcd-supermark(...)dam-wolphaertsbocht/
oh, niet eens een turk ofzo, dan had ik em nog gesnaptquote:Op maandag 21 februari 2022 08:48 schreef bitterbal het volgende:
echt?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Als die dichterbij was dan de AH zou ik daar elke week boodschappen doen.
Ja waarom niet? Ik heb de folder even bekeken en er is niks mis mee. Soort Boni, kom ik ook bijna wekelijks.quote:
quote:
quote:Geschiedenis
MCD is ontstaan in 1966. De vrienden Marius en Cornelis huurden toen in Oosterhout een aardappelschuur, lieten er een tegelvloer in leggen en plaatsten er stellingen in. De winkel kreeg de naam Marius & Cornelis Discount, afgekort tot MC Discount. Korte tijd later werden er nieuwe vestigingen geopend in Roosendaal en Hilvarenbeek.
Marius en Cornelis zouden wel eens enorme negers kunnen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:52 schreef datismijnmening het volgende:
Puur stukje Hollands Glorie dus.
vooruit strevend hoor in 1966quote:Op maandag 21 februari 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marius en Cornelis zouden wel eens enorme negers kunnen zijn.
ja maar ben ik ook tochquote:Op maandag 21 februari 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje plebswinkel is het wel zo te zien.
Af en toe los om katoen te plukken.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen lagen ze nog aan de ketting
Oh, daar krijg ik Vomar-vibes van. Zelfs hetzelfde huismerk.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik ook nooit geweestquote:Op maandag 21 februari 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar krijg ik Vomar-vibes van. Zelfs hetzelfde huismerk.
op werk zeiden ze een keer dat ze mij te netjes vonden om te scheldenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat chique zaadjes in je.
Wat zei je? wacht maar tot er een windje opsteekt.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op werk zeiden ze een keer dat ze mij te netjes vonden om te schelden![]()
nou dus datquote:Op maandag 21 februari 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zei je? wacht maar tot er een windje opsteekt.
g'woonquote:Op maandag 21 februari 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar krijg ik Vomar-vibes van. Zelfs hetzelfde huismerk.
👀quote:Op maandag 21 februari 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Als het goed is is het ook goedkoper dan de AH, meer geld voor Thailand.
Niet eten is nog goedkoperquote:Op maandag 21 februari 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Als het goed is is het ook goedkoper dan de AH, meer geld voor Thailand.
Niet snackenquote:Op maandag 21 februari 2022 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet eten is nog goedkoper
Dan red ik thailand niet eensquote:Op maandag 21 februari 2022 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet eten is nog goedkoper
Wakker worden @Moeraskatquote:Opnieuw harde wind
Nadat het vijf dagen op rij gestormd heeft gaat het vandaag opnieuw hard waaien. Het KNMI heeft code geel afgegeven voor het hele land. De ANWB rekent niet op extra overlast op de weg. Weggebruikers worden wel gewaarschuwd voor windstoten.
Niet in mijn wereldquote:
Maar ze hebben er wel malle cola's en die heeft de AH niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht dat de Jumbo ook goedkoper was dan de AH, maar dat is niet (meer)
Ik zoek nog steeds de deca cola mét suiker. Maar steeds is die deca cola ook direct zero. En.dat.wil.ik.niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze hebben er wel malle cola's en die heeft de AH niet.
Veel gedeelde mening wel.quote:
En een BIC pen en een BIC aanstekerquote:Op maandag 21 februari 2022 09:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel gedeelde mening wel.![]()
Maakt niet uit waar in de wereld je bent je kunt er een pakje Marlboro en een flesje Coca Cola krijgen.
Heb het wel een tijdje gedronken. Is niet smerig maar vind CC gewoon lekkerder.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow daar ging mijn koffie![]()
Zit in een Change Advisory Board meeting nu, en daar valt de term "Fapsap"
![]()
Blijkt dat ze Functioneel Applicatiebeheer SAP bedoelen
/liefdagboek /hadjebijmoetenzijn /dirtymindjoyforever
Het duurde bij mij ook jaren, maar inmiddels drink ik wel op de meeste dagen voldoende.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Jullie moeten het hier vaker over drinken hebben, dan drink ik misschien meer. Dat het net zoals met eten werkt.
minder hoofdpijn?quote:Op maandag 21 februari 2022 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook jaren, maar inmiddels drink ik wel op de meeste dagen voldoende.![]()
Moet wel zeggen dat ik echt verschil merk.
Ok. Neem een whisky bruiswater.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Jullie moeten het hier vaker over drinken hebben, dan drink ik misschien meer. Dat het net zoals met eten werkt.
Niet per sé, want hoofdpijn komt bij mij vooral vanuit de ogen en ik ben gevoelig voor geuren.quote:
Niet in huis.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Neem een whisky bruiswater.
het is nog te vroeg voor whisky puurquote:
Apartquote:Op maandag 21 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet per sé, want hoofdpijn komt bij mij vooral vanuit de ogen en ik ben gevoelig voor geuren.
Maar ook qua vocht vasthouden en zo.
gauw terug verhuizen danquote:Op maandag 21 februari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
in den haag werd ik al snel ingebouwd door alleen maar ah's
take a drinkquote:Op maandag 21 februari 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb het wel een tijdje gedronken. Is niet smerig maar vind CC gewoon lekkerder.
Maar ik ben pauper dus koop First Choice.
Nee hoor, vrij logisch.quote:
Zit je nou nog steeds in de trein?quote:Op maandag 21 februari 2022 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is Cherry Paulusma live vanuit Ede.
Haha nou ben er net uit.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds in de trein?
Niet gecontroleerd?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha nou ben er net uit.
Moest weer terug een heel eind en toen moest ik nog iemand vinden die me ophaalde van station, maar is gelukt .
Ik denk bij VR werelden toch altijd aan films in een "dystropische toekomst"quote:Op maandag 21 februari 2022 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)met-zon-bril-op.html
Seksuele intimidatie, aanranding of verkrachting in een virtuele wereld.
Oke.
Dystropisch, mooi.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk bij VR werelden toch altijd aan films in een "dystropische toekomst"
komt wel dichtbij zo
Ik vind sommige dingen wel erg overdreven.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk bij VR werelden toch altijd aan films in een "dystropische toekomst"
komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |