brrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 20 februari 2022 19:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dubbele wortelpunt behandeling gehad afgelopen augustus
Dat dacht ik ook, maar viel enorm mee, kon de volgende dag alweer aan het bier (had toen vakantie)quote:
En nu al controle?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dubbele wortelpunt behandeling gehad afgelopen augustus
Dat vind ik geen goede TT.quote:
Je post door het slotje heenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar viel enorm mee, kon de volgende dag alweer aan het bier (had toen vakantie)
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kaakchirurg meteen plat vanwege de napalm
Ja, half jaar later zeiden ze destijds, nou dat klopt welquote:
ik hoop nog steeds ooit de melding te krijgen "je staat op het punt door het slotje te posten, weet je zeker dat je dat wil?"quote:
Zo kennen we haar helemaal niet.quote:
Dat zou ik ook een goede toevoeging vinden jaquote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds ooit de melding te krijgen "je staat op het punt door het slotje te posten, weet je zeker dat je dat wil?"
ik dacht meer zoiets alsquote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds ooit de melding te krijgen "je staat op het punt door het slotje te posten, weet je zeker dat je dat wil?"
Dat heb ik al jaren geleden aangekaart.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, op de maand afquote:Op zondag 20 februari 2022 19:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, half jaar later zeiden ze destijds, nou dat klopt wel
schijnt dat ze daar onderzoek naar hebben gedaan en dat 52 % die namen een goed idee vondenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Greysbones
https://www.knmi.nl/kenni(...)amgeving-van-stormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |