abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 februari 2022 @ 10:48:57 #151
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_203763783
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Precies, het is niet dat kampioenschappen wel eens op doelsaldo worden beslist.

;(.

;( ;( ;( ;( ;(.
Het is geen competitie hè. Het is één tegen één.
De mensheid tegen het virus!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_203763790
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:47 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
[..]
Deze meme. :') _O-
Ja Rutte, zeg het tegen de kinderen die uit huis zijn geplaatst door de toeslagenaffaire, walgelijke schaamteloze vent.
  maandag 21 februari 2022 @ 10:50:53 #153
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_203763803
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of al die miljoenen zwakkeren in de maatschappij een mondkapje blijven dragen :7
Die dikke papzak die hier in z'n elektrische rolstoel iedereen van de sokken rijdt, heeft 'm zelf ook op de kin hangen, dus als dat enigszins representatief is voor de 'zwakkeren' dan vermoed ik dat het wel los zal lopen.
pi_203763826
Die nachtclubs worden echt dubbel genaaid vanaf de 25ste
pi_203763856
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:52 schreef THEFXR het volgende:
Die nachtclubs worden echt dubbel genaaid vanaf de 25ste
Want? Is er wat veranderd aan het voorgenomen 1G beleid voor nachtclubs?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 21 februari 2022 @ 11:03:58 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203763990
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:52 schreef THEFXR het volgende:
Die nachtclubs worden echt dubbel genaaid vanaf de 25ste
ben benieuwd of daar in de praktijk iets van terecht komt, ik denk het niet :)
  maandag 21 februari 2022 @ 11:05:10 #157
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203764016
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:50 schreef Mylene het volgende:

[..]
Ja Rutte, zeg het tegen de kinderen die uit huis zijn geplaatst door de toeslagenaffaire, walgelijke schaamteloze vent.
WORD WAKKER PIK DIT NIET LANGER STEM VOOR VRIJHEID STEM VOOR MINDER ROVERHEID

PVV OLE OLE OLE
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 21 februari 2022 @ 11:08:04 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203764055
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:05 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
WORD WAKKER PIK DIT NIET LANGER STEM VOOR VRIJHEID STEM VOOR MINDER ROVERHEID

PVV OLE OLE OLE
We worden gewoon beflikkerd Don, dat weet jij ook.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:09:08 #159
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203764077
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
We worden gewoon beflikkerd Don, dat weet jij ook.
OP NAAR HET MALIEVELD. DIT KAN ZO NIET LANGER :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203764114
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:09 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
OP NAAR HET MALIEVELD. DIT KAN ZO NIET LANGER :'(
Ik ga helemaal NERGENS heen.

De treinen rijden niet omdat de roverheid weer eens niet voorbereid was.

Walgelijk.

Gelukkig komen er tribunalen.
pi_203764123
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Want? Is er wat veranderd aan het voorgenomen 1G beleid voor nachtclubs?
de tijd, 01.00 ipv 07.00 uur
pi_203764145
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:09 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
OP NAAR HET MALIEVELD. DIT KAN ZO NIET LANGER :'(
meer bezetting van het binnenhof, malieveld staat bekend bij de ME
pi_203764158
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]
de tijd, 01.00 ipv 07.00 uur
Voor zover ik weet is dat niet zo.
Wel 1G (hoe ze dat gaan regelen weet ik nog steeds niet)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203764186
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:12 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Voor zover ik weet is dat niet zo.
Wel 1G (hoe ze dat gaan regelen weet ik nog steeds niet)
Dacht het ook niet. Kroegen kunnen dit weekend ook tot 04:00 open. Er zijn alleen bepaalde gemeenten die de sluitingstijd hebben vervroegd ivm. carnaval.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 11:15:14 #165
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_203764188
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:12 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Voor zover ik weet is dat niet zo.
Wel 1G (hoe ze dat gaan regelen weet ik nog steeds niet)
De CoronaCheck app heeft in elk geval een update. Bij je 'gewone' QR code staat nu 'Bewijs voor 3G-toegang'

Je krijgt dus een apart 'kopje' met 'Bewijs voor 1G-toegang', maar dan zou je dus aan de controleur dat eerst moeten laten zien, want je QR voor 3G toegang is niet ineens ongeldig.

Ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan doen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_203764217
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:12 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Voor zover ik weet is dat niet zo.
Wel 1G (hoe ze dat gaan regelen weet ik nog steeds niet)
waardeloos, je gaat dus niet vanaf de kroeg door naar de club, tenzij je je vantevoren hebt laten testen.
pi_203764231
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]
waardeloos, je gaat dus niet vanaf de kroeg door naar de club, tenzij je je vantevoren hebt laten testen.
Voor clubs met minder dan 500 bezoekers zijn er sowieso geen maatregelen meer.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203764327
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef chratnox het volgende:

[..]
De CoronaCheck app heeft in elk geval een update. Bij je 'gewone' QR code staat nu 'Bewijs voor 3G-toegang'

Je krijgt dus een apart 'kopje' met 'Bewijs voor 1G-toegang', maar dan zou je dus aan de controleur dat eerst moeten laten zien, want je QR voor 3G toegang is niet ineens ongeldig.

Ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan doen.
Ja, correct, maar technisch gezien wel een dingetje, er is wel wat bedacht voor 2G destijds.

https://tweakers.net/nieu(...)auwpaars-vinkje.html

Aangezien 3G straks niet meer bestaat, zou je dus eigenlijk een ander type QR moeten gebruiken voor 1G, en dit inbouwen. De IT voor de TvT moet daarvoor ook aangepast worden om het juiste type QR te genereren, met een geldigheid van 24H.

Iedereen zal ook QR scanner app moeten updaten.

En ze hebben nog maar een paar dagen

Succes ^O^ zou ik zeggen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203764369
'Persoonlijke verantwoordelijkheid stimuleren'

Premier Boris Johnson wil de mensen in zijn land in staat stellen om zichzelf "te beschermen tegen besmetting, zonder dat hun vrijheden worden ingeperkt". Naar verwachting presenteert hij maandag de details van het plan in het parlement.

"Ik zeg niet dat we het zekere voor het onzekere moeten nemen, maar dit is het moment waarop iedereen zijn vertrouwen moet terugkrijgen", zei Johnson tegen de BBC in een interview dat zondag is uitgezonden. Het is ook tijd dat iedereen terugkeert naar zijn werkplek, vindt de Britse premier.
https://www.nu.nl/buitenl(...)nsen-met-corona.html

Wat is het toch een kanjer die Boris.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:27:18 #170
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203764379
Nou de wereld gaat weer open maar ons kantoor blijft nog dicht, iedereen die wil mag een dag per week naar kantoor maar er zijn maar 2 vloeren van de 6 open, mondkapjes blijven verplicht en de anderhalve meter ook, teamuitjes zijn verboden en ze gaan nu nadenken over beleid na Corona en komen in april-mei met een update, hahaha. Ze hebben twee jaar gehad om hier over na te denken. En dat noemen ze verstandig en zorgvuldig... Gooi gewoon de boel weer open.

Het lijkt wel het lange termijn plan van het kabinet.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  maandag 21 februari 2022 @ 11:29:47 #171
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203764409
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef popje het volgende:
Nou de wereld gaat weer open maar ons kantoor blijft nog dicht, iedereen die wil mag een dag per week naar kantoor maar er zijn maar 2 vloeren van de 6 open, mondkapjes blijven verplicht en de anderhalve meter ook, teamuitjes zijn verboden en ze gaan nu nadenken over beleid na Corona en komen in april-mei met een update, hahaha. Ze hebben twee jaar gehad om hier over na te denken. En dat noemen ze verstandig en zorgvuldig... Gooi gewoon de boel weer open.

Het lijkt wel het lange termijn plan van het kabinet.
_O-
pi_203764424
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef popje het volgende:
Nou de wereld gaat weer open maar ons kantoor blijft nog dicht, iedereen die wil mag een dag per week naar kantoor maar er zijn maar 2 vloeren van de 6 open, mondkapjes blijven verplicht en de anderhalve meter ook, teamuitjes zijn verboden en ze gaan nu nadenken over beleid na Corona en komen in april-mei met een update, hahaha. Ze hebben twee jaar gehad om hier over na te denken. En dat noemen ze verstandig en zorgvuldig... Gooi gewoon de boel weer open.

Het lijkt wel het lange termijn plan van het kabinet.
Bij ons is het kantoor wel weer gewoon volledig open zonder beperkingen, maar je moet nog wel steeds een plekje reserveren, ook omdat tijdens corona ongeveer de helft van de werkplekken / -locaties zijn verdwenen en het personeelsbestand er niet kleiner op is geworden. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 11:32:26 #173
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_203764433
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja, correct, maar technisch gezien wel een dingetje, er is wel wat bedacht voor 2G destijds.

https://tweakers.net/nieu(...)auwpaars-vinkje.html

Aangezien 3G straks niet meer bestaat, zou je dus eigenlijk een ander type QR moeten gebruiken voor 1G, en dit inbouwen. De IT voor de TvT moet daarvoor ook aangepast worden om het juiste type QR te genereren, met een geldigheid van 24H.

Iedereen zal ook QR scanner app moeten updaten.

En ze hebben nog maar een paar dagen

Succes ^O^ zou ik zeggen.
Voor zover ik weet komt er geen aparte CoronaScanner
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja, correct, maar technisch gezien wel een dingetje, er is wel wat bedacht voor 2G destijds.

https://tweakers.net/nieu(...)auwpaars-vinkje.html

Aangezien 3G straks niet meer bestaat, zou je dus eigenlijk een ander type QR moeten gebruiken voor 1G, en dit inbouwen. De IT voor de TvT moet daarvoor ook aangepast worden om het juiste type QR te genereren, met een geldigheid van 24H.

Iedereen zal ook QR scanner app moeten updaten.

En ze hebben nog maar een paar dagen

Succes ^O^ zou ik zeggen.
Ik kwam net dit tegen bij Tweakers, van Arnoud Wokke: https://tweakers.net/nieu(...)gaat-dat-werken.html

quote:
Nu komen er dus testbewijzen in de app voor festivals, maar op de achtergrond was er al een manier gemaakt om testbewijzen te onderscheiden van vaccinatie- en herstelbewijzen. Dat was nodig voor '2G', de door de Tweede Kamer afgewezen methode van gebruik van CoronaCheck om alleen gevaccineerden en herstelden toe te laten op bepaalde plekken en evenementen. Een test zou dan niet meer genoeg zijn.
Grappig dit trouwens. Één van de zorgen van de Autoriteit Persoonsgegevens was dat het niet te herkennen moest zijn of de QR code ging om een vaccinatie, negatieve test of herstelbewijs. Er is dus een attribuut toegevoegd waarmee je dat nu wel kunt zien, wat gebruikt wordt om te bepalen of een test wel of niet geldig is.

Ik kan 't mis hebben, maar volgens mij voldoet de CoronaCheck app dan niet meer aan de privacyvoorwaarden. In de privacyverklaring staat bijvoorbeeld dit:
quote:
Voor het controleren van een coronabewijs voor gebruik in Nederland heeft de minister van VWS de CoronaCheck Scanner app ontwikkeld die door de controleurs moet worden gebruikt. Deze laat zo min mogelijk gegevens zien, namelijk een groen scherm (geldig coronabewijs) of een rood scherm (niet geldig). De controleur kan dus ook niet zien of je coronabewijs is gebaseerd op een negatieve test, een vaccinatie of een positieve test (herstel). Als er een groen scherm wordt getoond, ziet de controleur vervolgens de eerste letter van je voornaam en eerste letter achternaam, geboortedag en geboortemaand zodat gecontroleerd kan worden of het echt jouw bewijs is.
Bijkomende grap is natuurlijk dat personeel niet getest hoeft te worden en je dus een flinke populatie hebt rondlopen die nergens aan hoeft te voldoen :+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  maandag 21 februari 2022 @ 11:34:55 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203764460
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja, correct, maar technisch gezien wel een dingetje, er is wel wat bedacht voor 2G destijds.

https://tweakers.net/nieu(...)auwpaars-vinkje.html

Aangezien 3G straks niet meer bestaat, zou je dus eigenlijk een ander type QR moeten gebruiken voor 1G, en dit inbouwen. De IT voor de TvT moet daarvoor ook aangepast worden om het juiste type QR te genereren, met een geldigheid van 24H.

Iedereen zal ook QR scanner app moeten updaten.

En ze hebben nog maar een paar dagen

Succes ^O^ zou ik zeggen.
1000% dit ja

Hadden we het natuurlijk afgelopen weken al over. Man man man man wat een poppenkast allemaal :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 11:35:16 #175
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_203764463
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef popje het volgende:
Nou de wereld gaat weer open maar ons kantoor blijft nog dicht, iedereen die wil mag een dag per week naar kantoor maar er zijn maar 2 vloeren van de 6 open, mondkapjes blijven verplicht en de anderhalve meter ook, teamuitjes zijn verboden en ze gaan nu nadenken over beleid na Corona en komen in april-mei met een update, hahaha. Ze hebben twee jaar gehad om hier over na te denken. En dat noemen ze verstandig en zorgvuldig... Gooi gewoon de boel weer open.

Het lijkt wel het lange termijn plan van het kabinet.
Wij hebben vorige week ons nieuwe beleid doorgekregen. Vanaf het moment dat alles weer helemaal open is worden we maximaal 1 dag per week op kantoor verwacht, rest van de tijd is de verwachting dat je thuiswerkt. De kantoren zullen daar ook op aangepast worden, met meer meetingruimtes, samenwerkingsruimtes en presentatieruimtes ;(
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')