Ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:47 schreef wimderon het volgende:
Ik ben de enige die Sven gestemd heeft tot nu toe.
Lastig inderdaad.quote:
Ik vond Sven veel meer domineren en met zijn prooi spelen (en doseren) waar Wust altijd tot het uiterste moest gaan. Voor mijn gevoel dan he. Maar ik vind het beide kanjers!!quote:
Anemaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vergeef haar dat ze onder beroepslul Anema schaatst, gewoon ultiem seizoen voor haar
Als hij maar goed wisselt!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Met mijn stem heeft Sven de leiding overgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Sven sven sven super sven sven svenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Met mijn stem heeft Sven de leiding overgenomen
Eensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef Arcee het volgende:
Eens met Erben: 1500 meter van Wüst hoogtepunt OS 2022.
Geen familie van Henk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krol was wel echt de meest saaie medaille.
Hooguit voor mensen die niet verder kijken dan het vlaggetje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef Arcee het volgende:
Eens met Erben: 1500 meter van Wüst hoogtepunt OS 2022.
De 5000 vrouwen van Irene.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krol was wel echt de meest saaie medaille.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Irene Sgoudten
Die grap maakte ik al paar minuten voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |