Weet niet waarom het bedrijf het deed wat mijn schutting heeft gezet.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb er meerdere gezet bij vrienden en ook mijn eigen schutting gezet. Maar ik heb nog nooit beton in het gat gegoten.
Ik schat dat de schutting zo sterker wordt, maar ik heb er nooit aan gedacht om dit bij mij te doen. Het idee kwam bij mij niet op om het gat dicht te storten met beton.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:19 schreef Zoev het volgende:
[..]
Weet niet waarom het bedrijf het deed wat mijn schutting heeft gezet.
En denk dat de paal dan beter waterpas blijft staan bij een storm ala vrijdagavond.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik schat dat de schutting zo sterker wordt
Bij mijn schutting werd het ook aanbevolen maar niet gedaan. Ik heb dezelfde soort schutting als jij. Je ziet met de storm het wel een klein beetje bewegen maar voor de rest staat het als een huis. Die betonpalen zijn tyfus zwaar en gaan behoorlijk diep erin. Alle schuttingen die kapot gewaaid zijn die ik heb zien langskomen waren standaard houten schuttingen die er al jaren stonden.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:34 schreef Zoev het volgende:
[..]
En denk dat de paal dan beter waterpas blijft staan bij een storm ala vrijdagavond.
Als je op google kijkt wordt het wel regelmatig gedaan.
Bij ons is wel altijd natte grond, dat zal ook wel schelen. Maar goed droog zand is misschien minder ook weer minder stevig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |