abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203751283
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:12 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik heb er meerdere gezet bij vrienden en ook mijn eigen schutting gezet. Maar ik heb nog nooit beton in het gat gegoten.
Weet niet waarom het bedrijf het deed wat mijn schutting heeft gezet.
pi_203751296
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:19 schreef Zoev het volgende:

[..]
Weet niet waarom het bedrijf het deed wat mijn schutting heeft gezet.
Ik schat dat de schutting zo sterker wordt, maar ik heb er nooit aan gedacht om dit bij mij te doen. Het idee kwam bij mij niet op om het gat dicht te storten met beton.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203754331
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik schat dat de schutting zo sterker wordt
En denk dat de paal dan beter waterpas blijft staan bij een storm ala vrijdagavond.
Als je op google kijkt wordt het wel regelmatig gedaan.
Bij ons is wel altijd natte grond, dat zal ook wel schelen. Maar goed droog zand is misschien minder ook weer minder stevig.
pi_203769883
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:34 schreef Zoev het volgende:

[..]
En denk dat de paal dan beter waterpas blijft staan bij een storm ala vrijdagavond.
Als je op google kijkt wordt het wel regelmatig gedaan.
Bij ons is wel altijd natte grond, dat zal ook wel schelen. Maar goed droog zand is misschien minder ook weer minder stevig.
Bij mijn schutting werd het ook aanbevolen maar niet gedaan. Ik heb dezelfde soort schutting als jij. Je ziet met de storm het wel een klein beetje bewegen maar voor de rest staat het als een huis. Die betonpalen zijn tyfus zwaar en gaan behoorlijk diep erin. Alle schuttingen die kapot gewaaid zijn die ik heb zien langskomen waren standaard houten schuttingen die er al jaren stonden.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:41:29 #30
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_203779929
Ik zag vooral een groot verschil tussen schuttingendel die helemaal dicht waren en schuttingen die zeg maar lat-om-lat om en om in elkaar gezet zijn. Met van die kieren dus.

De schuttingdelen die lat-om-lat waren stonden veel rustiger dan die windvangers van 180x180.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')