Krijg je ook nog wat warms binnen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat warms binnen.
Tja, het in slaap sussen kan je wel aan dominee praatgraag toe vertrouwen, pff word die nooit moe van zichzzzzquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio zou je zo in slaap sussen wanneer je slecht zou slapen.
Koude kliekjes, bedoel je🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat warms binnen.
Ja, niet naar zij buurvrouw. Die is wel leuk maar ook iets teveel kilo's en dan wil Leroy haar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon blij is om naar zijn sexpoppen te gaan.
Dat viel mij ook op, ze is veel meer met Salar dan met Naarwelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:33 schreef Verida het volgende:
nouchine is ook niet veel meer in de buurt van Nawel te vinden
Dit was duidelijk zo`n soort berichtje.quote:
Hij komt ook oprecht overquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar met sterke verhalen .. alhoewel ik het bij hem wel geloof.
Komt iets realistischer over dan Leroy.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar met sterke verhalen .. alhoewel ik het bij hem wel geloof.
Eerder een gratis behandeling bij een plastic chirurg🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hoopt ze nu op sponsoring van haar TikTok van de tandarts, slaapkussens of piercings ?
Ook generaliserend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Iraanse vrouwen zijn te heftig ... die willen gewoon 8 uur lang...
hmm in haar geval spreken we dan over de staatsbegroting om dat te laten uitvoeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eerder een gratis behandeling bij een plastic chirurg🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |