SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Ja, onze Engelse springer spaniel had ook tien namen. Was helaas niet echt een leuke hondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende: [..] Overdreven kwats altijd ja, keer zo'n Pyreneese berghond gehad, dat beest had meer namen dan de Koninklijke familie en ik noemde hem Gijsje
![]()
nou ja met honden die je niet kent misschien betere ook ja ;Pquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf ‘m toch niet zo goed aan te halen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even aan je laten snuffelen
En met staarten zodat je een beetje kunt aflezen wat ze van je vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat heeft hij gedaan. Maar ik ben toch meer van de knuffelhonden met flaporen
Kutjoekel noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, onze Engelse springer spaniel had ook tien namen. Was helaas niet echt een leuke hond
Deze heeft wel een staart. Gelukkig niet gecoupeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En met staarten zodat je een beetje kunt aflezen wat ze van je vinden
bij mn ouders hadden we vroeger ook katten die prima luisterden naar Dikke en Duffequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond luisterde ook naar kuthond.
Hoax, katten luisteren nooit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn ouders hadden we vroeger ook katten die prima luisterden naar Dikke en Duffe
Karzai is van de plankjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kwam er nou allemaal op je plankje?
Nee, Karzaiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zei je net niet dat je een borrelplankje gaat maken?
1 had ook wel een identiteitscrisis, die dacht dat hij een hond was.quote:
Toen die meet in Scheveningen met die zomerstormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
allemaal mensen op scheveningen![]()
Toen ik bij van der valk werkte op de pier toen werd de boulevard welles afgesloten maar dat doen ze nu niet dus
worst, kaas en nootjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh![]()
@:karzai wat komt er allemaal op je plankje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |