abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 11:57:39 #1
408813 crew  trein2000
pi_203717789




Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Informatie over dagcijfers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203717800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Moeten zij weten.

Ik heb er geen enkel probleem mee om weer in een volle kroeg te staan.
Geen idee wat je probeert te zeggen, maar wel fijn voor je.
Ik ook niet.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:59:00 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203717803
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:56 schreef Questular het volgende: Ik kan me wel voorstellen dat mensen die in de risicogroep vallen iets voorzichtiger gaan zijn dan voor corona.
Kan ik me ook zeker voorstellen. De basis waarop ze dat doen is echter redelijk wonky en vooral angst gebaseerd.
Zoveel enger is de wereld nú daadwerkelijk niet dan ervoor.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203717828
https://www.nu.nl/leven-n(...)-verschil-maken.html

1G voor evenementen werkt! *O* Je moet alleen naar besmettingen vanuit het evenement zelf kijken en de rest van de samenleving buiten beschouwing laten. Delft-goden.

Wel een mooi experiment: er komen 2.000 mensen bijeen in een indoor event in een krappe binnenruimte waar verder geen maatregelen tegen virusverspreiding worden genomen. Ze hebben binnen een tijdsvak van 24 uur negatief getest met een sneltest die 80% betrouwbaar is. Zijn die 2.000 mensen 'beschermd'? Zijn kwetsbare mensen die naar dit evenement gaan 'beschermd'? Zou je de mensen die de hashtag #GeenDorHout gebruiken, aanraden om naar dit evenement te gaan? Lijkt me een mooie zaak voor de TU Delft.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:01:08 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203717846
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.nu.nl/leven-n(...)-verschil-maken.html

1G voor evenementen werkt! *O* Je moet alleen naar besmettingen vanuit het evenement zelf kijken en de rest van de samenleving buiten beschouwing laten. Delft-goden.

Wel een mooi experiment: er komen 2.000 mensen bijeen in een indoor event in een krappe binnenruimte. Ze hebben binnen een tijdsvak van 24 uur negatief getest met een sneltest die 80% betrouwbaar is. Zijn die 2.000 mensen 'beschermd'? Zijn kwetsbare mensen die naar dit evenement gaan 'beschermd'? Zou je de mensen die de hashtag #GeenDorHout gebruiken, aanraden om naar dit evenement te gaan? Lijkt me een mooie zaak voor de TU Delft.
TU Delft volente _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203717910
@Lenny_Leonard

Vandaag naast de storm des doods ook een stijging/daling des doods in je mailboxje?
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:05:31 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203717912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:58 schreef Questular het volgende:

[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen, maar wel fijn voor je.
Ik ook niet.
Wat ik wil zeggen is dat ik het prima vind als mensen dat willen, maar dat zij niet moeten gaan eisen van anderen dat zij hun leven ook maar voorzichtiger gaan inrichten.

Nu doen gelukkig de meesten dat niet (gok ik) maar dat clubje schreeuwerds op Twitter komt me wel de strot uit.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:07:59 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203717950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat ik wil zeggen is dat ik het prima vind als mensen dat willen, maar dat zij niet moeten gaan eisen van anderen dat zij hun leven ook maar voorzichtiger gaan inrichten.

Nu doen gelukkig de meesten dat niet (gok ik) maar dat clubje schreeuwerds op Twitter komt me wel de strot uit.
Moet bij zulke schreeuwerds soms denken aan mijn dochtertje van 5 die een keer aan de straatkrantverkoopster hier bij de Lidl vroeg 'waarom sta jij hier altijd? Moet jij niet naar je werk?'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203718022
Ik ben blij dat corona ook zijn grip op de scholen aan het verliezen is. Niks corona mijn zoontje heeft nu de waterpokken en de buikgriep. 2 voor de prijs van 1.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:14:56 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203718038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef Questular het volgende:
Ik ben blij dat corona ook zijn grip op de scholen aan het verliezen is. Niks corona mijn zoontje heeft nu de waterpokken en de buikgriep. 2 voor de prijs van 1.
Goeie combinatie wel

Zou zure schijt ook zo goed tegen die jeuk werken als havermoutbadjes? Want dan kun je mooi combineren :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203718046
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Goeie combinatie wel

Zou zure schijt ook zo goed tegen die jeuk werken als havermoutbadjes? Want dan kun je mooi combineren :') :')
Lekker zemelbadje voor de jeuk en de schrale poeperd.
pi_203718047
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat ik wil zeggen is dat ik het prima vind als mensen dat willen, maar dat zij niet moeten gaan eisen van anderen dat zij hun leven ook maar voorzichtiger gaan inrichten.

Nu doen gelukkig de meesten dat niet (gok ik) maar dat clubje schreeuwerds op Twitter komt me wel de strot uit.
Op een paar accounts na is twitter vooral humor. Dinsdag toen de versoepelingen werden aangekondigd had je de wappie kant die riepen dat het alleen maar door de gemeenteraadverkiezing kwam. Want na de verkiezingen zouden we weer opgesloten worden want de wetgeving enzovoort bleef allemaal. Aan de andere kant was iedereen ziek zwak en misselijk en zouden nu met zekerheid sterven. Er waren maar een paar mensen die zeiden mooi kan ik weer naar de kroeg.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:15:41 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203718051
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef Questular het volgende:

[..]
Lekker zemelbadje voor de jeuk en de schrale poeperd.
Lekker smeren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:16:41 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203718065
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Op een paar accounts na is twitter vooral humor. Dinsdag toen de versoepelingen werden aangekondigd had je de wappie kant die riepen dat het alleen maar door de gemeenteraadverkiezing kwam. Want na de verkiezingen zouden we weer opgesloten worden want de wetgeving enzovoort bleef allemaal. Aan de andere kant was iedereen ziek zwak en misselijk en zouden nu met zekerheid sterven. Er waren maar een paar mensen die zeiden mooi kan ik weer naar de kroeg.
Als die kroeg niet wegwaait, that is :(
Mijn avond eten en kroeg gaat mooi niet door vanavond verdulleme :( :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203718072
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.nu.nl/leven-n(...)-verschil-maken.html

1G voor evenementen werkt! *O* Je moet alleen naar besmettingen vanuit het evenement zelf kijken en de rest van de samenleving buiten beschouwing laten. Delft-goden.

Wel een mooi experiment: er komen 2.000 mensen bijeen in een indoor event in een krappe binnenruimte waar verder geen maatregelen tegen virusverspreiding worden genomen. Ze hebben binnen een tijdsvak van 24 uur negatief getest met een sneltest die 80% betrouwbaar is. Zijn die 2.000 mensen 'beschermd'? Zijn kwetsbare mensen die naar dit evenement gaan 'beschermd'? Zou je de mensen die de hashtag #GeenDorHout gebruiken, aanraden om naar dit evenement te gaan? Lijkt me een mooie zaak voor de TU Delft.
Precies. hoe kan je het uit je mond krijgen.
In mijn vriedenkring prachtig voorbeeld dat 1G fantastisch werkt, vrijdagavond allemaal negatieve zelftest, en dus zouden ze in het kader van de 1G constructie allemaal een QR/PDF krijgen met een negatieve testuitslag, zaterdag heeft een deel een feestje gehad met elkaar, en tada.wav, de een na de andere, 75% besmet. Behalve de mensen die er niet bij waren zaterdag (waaronder ondergetekende)

Hoe mooi je dicht ook recht kan lullen, 1G helpt gewoon niet voldoende.
Dus stop maar gewoon met 1G, het is allemaal de marge van een tiental besmettingen op de 300K, en een groot gedeelte heeft het al gehad.

Daar hoef ik geen TU Delft onderzoek voor te doen, praktijkonderzoek onder mijn vrienden is al duidelijk genoeg.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203718179
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Precies. hoe kan je het uit je mond krijgen.
In mijn vriedenkring prachtig voorbeeld dat 1G fantastisch werkt, vrijdagavond allemaal negatieve zelftest, en dus zouden ze in het kader van de 1G constructie allemaal een QR/PDF krijgen met een negatieve testuitslag, zaterdag heeft een deel een feestje gehad met elkaar, en tada.wav, de een na de andere, 75% besmet. Behalve de mensen die er niet bij waren zaterdag (waaronder ondergetekende)

Hoe mooi je dicht ook recht kan lullen, 1G helpt gewoon niet voldoende.
Dus stop maar gewoon met 1G, het is allemaal de marge van een tiental besmettingen op de 300K, en een groot gedeelte heeft het al gehad.

Daar hoef ik geen TU Delft onderzoek voor te doen, praktijkonderzoek onder mijn vrienden is al duidelijk genoeg.
Negatieve zelftest =/= negatieve PCR test. En dan nog is zo'n klein voorbeeld niet representatief voor een situatie van 500+ mensen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 12:25:15 #17
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203718191
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Prima besluit.
Voor de rest van de bevolking is een extra booster op korte termijn niet nodig, zegt de adviesraad

Hmm, ja oke op korte termijn. Dus dan niet over 3 maanden, maar over 6 maanden? Ik had liever gelezen dat er stond:
Voor de rest van de bevolking is een extra booster op korte termijn niet nodig, zegt de adviesraad
pi_203718210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef Oliver23 het volgende:
@:Lenny_Leonard

Vandaag naast de storm des doods ook een stijging/daling des doods in je mailboxje?
die stormen worden altijd overgewaardeerd, beetje de RIVM ziekte, straks wordt de storm weer naar beneden bijgesteld.
vroeger stond ik op het strand bij windkracht 12, lekker gratis zandstralen >:) ~O> 8)7 })
pi_203718222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Negatieve zelftest =/= negatieve PCR test. En dan nog is zo'n klein voorbeeld niet representatief voor een situatie van 500+ mensen.
Correct, maar voor 1G gaan ze geen PCR gebruiken.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 12:27:08 #20
408813 crew  trein2000
pi_203718223
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Negatieve zelftest =/= negatieve PCR test. En dan nog is zo'n klein voorbeeld niet representatief voor een situatie van 500+ mensen.
Maar testen voor toegang werkt met sneltesten. Voor pcr hebben we helemaal de capaciteit niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203718255
Boys

Lenny hier voor het warme COR bad.

pi_203718258
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Correct, maar voor 1G gaan ze geen PCR gebruiken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar testen voor toegang werkt met sneltesten. Voor pcr hebben we helemaal de capaciteit niet.
Ah oke, thanks voor de correctie. Dat maakt 1G wel een stuk zwakker ja.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:30:02 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203718276
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Negatieve zelftest =/= negatieve PCR test. En dan nog is zo'n klein voorbeeld niet representatief voor een situatie van 500+ mensen.
Wilde je 1G met PCR gaan doen dan? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:30:48 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203718287
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Voor de rest van de bevolking is een extra booster op korte termijn niet nodig, zegt de adviesraad

Hmm, ja oke op korte termijn. Dus dan niet over 3 maanden, maar over 6 maanden? Ik had liever gelezen dat er stond:
Voor de rest van de bevolking is een extra booster op korte termijn niet nodig, zegt de adviesraad
Ja, idem.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:31:01 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203718293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys

Lenny hier voor het warme COR bad.

[ afbeelding ]
Len the hospital man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')