SPOILER: CASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel inclusief voor brildragers zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:28 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik snap dat Donatello de science nerd is, maar moet ie nou een bril dragen
Stiekem wel benieuwd
Dit ja! De eerste 2 films waren echt geweldig. Na de derde film met die samoerai ben ik afgeknapt.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik ontken het bestaan van alles TMNT na de eerste twee films.
Ja die derde film was niet veel. Al vond ik 'm toch nog leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 01:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dit ja! De eerste 2 films waren echt geweldig. Na de derde film met die samoerai ben ik afgeknapt.
Ik speel nog wel eens oude retro TNMT games op mijn Nintendo Switch.
Cowabunga!quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:19 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe trailer is uit
En weer 4 nieuwe posters, want je kan nooit genoeg posters hebben:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(ik blijf gewoon stug doorposten, ook al interesseert het niemand iets)
Die tweede film is eigenlijk ook kut.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik ontken het bestaan van alles TMNT na de eerste twee films.
Bedankt voor het verpesten van mijn jeugdsentiment.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die tweede film is eigenlijk ook kut.
Althans, sinds ik een artikel heb gelezen dat over de eerste film heel veel klachten waren vanwege het geweld () en er is besloten dat er in de tweede film niet meer gevochten mocht worden kan ik die film niet meer kijken. Dan valt het opeens zo erg op dat ik me er aan ga storen.
Elk "gevecht" daar is zonder echt te vechten. Die begin scene worden worstjes gebruikt als wapens en wordt er water in iemands gezicht gespoten en meer niet, dat was het. De eind-scene gebruiken de 4 turtles hun schild om die ene gast te verslaan en met Shredder wordt ook geen moment gevochten. Die stort onder het puin omdat hij die pilaren kapot maakt.
Op een gegeven moment worden zelfs die dingen die de man links hier gebruikt als wapens ingezet:
[ afbeelding ]
(Geen idee hoe die dingen heten)
Alles zodat de Turtles hun echte wapens maar niet hoeven te gebruiken.
Ik kan die film echt niet kijken (en jij hopelijk ook niet meer na het lezen van deze post)
Bedankt voor je aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hou het eventjes in spoilers, wil niet in de problemen komen of zoFortuna Sittard fan
https://variety.com/2023/(...)m-cruise-1235679142/quote:A sequel to ‘TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: MUTANT MAYHEM’ is in the works.
An animated series with the same voice cast is also in the works
Leuk dat je me nog steeds tagt kameraad.quote:Op maandag 4 september 2023 20:33 schreef GGMM het volgende:
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem(2023)7.4animation, action, adventure, comedy, family, fantasy, sci-fi99PG9Jeff Rowe, Kyler SpearsSeth Rogen, Evan Goldberg, Jeff RoweMicah Abbey, Shamon Brown Jr., Nicolas CantuThe film follows the Turtle brothers as they work to earn the love of New York City while facing down an army of mutantsIets te veel een kinderfilm (zelfs voor mijn doen) maar niet slecht!
Wel een hoop bazenmuziek.6.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:PietjePuk2000
Zie review.
Volgende keer graag een beknopte versie. Het lezen van die review duurde bijna net zolang als die film.quote:Op maandag 4 september 2023 20:33 schreef GGMM het volgende:
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem(2023)7.4animation, action, adventure, comedy, family, fantasy, sci-fi99PG9Jeff Rowe, Kyler SpearsSeth Rogen, Evan Goldberg, Jeff RoweMicah Abbey, Shamon Brown Jr., Nicolas CantuThe film follows the Turtle brothers as they work to earn the love of New York City while facing down an army of mutantsIets te veel een kinderfilm (zelfs voor mijn doen) maar niet slecht!
Wel een hoop bazenmuziek.6.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:PietjePuk2000
Zie review.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |