abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 februari 2022 @ 18:52:31 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203740813
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Enige reden dat ze "chaos" creren bij de grens is om Putin de schuld te geven van hun eigen gecreerde inflatie. De hele supply chain ligt op zijn kop dankzij de democraten, hier willen ze Putin als scapegoat voor gebruiken.

Tevens is het een win-win voor Xiden want die weet toch dat Putin niks gaat doen, Putin heeft namelijk helemaal niks te winnen met dat pauper land. Maar straks kan Xiden met de nieuwe verkiezingen net doen dat hij Putin gestopt heeft met zijn demente praatjes.
Nee idd de Krim hoort idd nog bij Oekrane of niet :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:14:41 #102
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203741173
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik heb het over EU niet de NAVO!
Dat had ik gelezen ja, maar dat vond ik zo'n achterlijk antwoord dat ik maar even op mijn eigen versie van jouw post geregeerd had.

Oekrane wordt geen lid van de EU. Iedereen weet dat het Europese volk niet zit te wachten op dat gezeik.

En misschien zijn jullie van het establishment het vergeten, maar in Nederland hadden we een referendum over een handelsverdrag met Oekrane. En dat is met zeer groot overwicht verworpen. Kun je nagaan als het over de toelating van Oekrane tot de EU was gegaan.

Losing establishment.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:16:50 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203741211
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Oekrane geeft dat zelf aan juist wel op termijn te willen...
Een pro-Biden / pro-establishment figuur wil dat. Dat is iets anders dan de vox populi.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:22:52 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203741305
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat had ik gelezen ja, maar dat vond ik zo'n achterlijk antwoord dat ik maar even op mijn eigen versie van jouw post geregeerd had.

Oekrane wordt geen lid van de EU. Iedereen weet dat het Europese volk niet zit te wachten op dat gezeik.

En misschien zijn jullie van het establishment het vergeten, maar in Nederland hadden we een referendum over een handelsverdrag met Oekrane. En dat is met zeer groot overwicht verworpen. Kun je nagaan als het over de toelating van Oekrane tot de EU was gegaan.

Losing establishment.
oh prima hoor doe oekraine er maar bij,....

Dus dat "iedereen" kan je gelijk al door strepen dan..
Het gaat er om dat oekraine gewoon nauwer wil samen werken met europa en misschien dus ook toevoegen bij de EU en NAVO

de gene die dat niet wil is Rusland..
https://www.bnr.nl/nieuws(...)raine-onbespreekbaar

En hele VS gedoe stond er buiten ... tot de troempaloempa wapens ging leveren!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203741427
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hij geeft in elk geval geen sterke signalen af. Volgens mij zei hij een maand geleden nog dat een 'kleine inval' niet al te grote consequenties voor Rusland zou hebben.
Wat zou jij graag zien dat Amerika zou doen in deze situatie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 februari 2022 @ 21:55:36 #106
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203745246
Trump zei ooit dat atoomwapens nutteloos zijn als je ze toch niet wilt inzetten. Misschien iets in die trant.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 22:08:59 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203745654
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Een pro-Biden / pro-establishment figuur wil dat. Dat is iets anders dan de vox populi.
Dat is al wat anders dan je eerst schreef...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 19 februari 2022 @ 22:59:15 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203747068
Oekraens: Євромайдан Jevromaidan, letterlijk "Europlein", verwijzend naar het centrale Onafhankelijkheidsplein in Kiev), in Oekrane ook de Revolutie van de Waardigheid (Oekraens: Революція гідності, Revoljoetsija hidnosti) genoemd, is de naam die gegeven is aan de protesten in Oekrane die op 21 november 2013 ontstonden tegen de regering van president Viktor Janoekovytsj naar aanleiding van diens niet-ondertekening van het associatieverdrag tussen de Europese Unie en Oekrane. Aanhoudende druk van de protesten leidde uiteindelijk tot het afzetten van president Janoekovytsj en het ontslag van premier Azarov

https://nl.wikipedia.org/wiki/Euromaidan?wprov=sfla1
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 19 februari 2022 @ 23:48:23 #109
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203748191
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
oh prima hoor doe oekraine er maar bij,....

Dus dat "iedereen" kan je gelijk al door strepen dan..
Het gaat er om dat oekraine gewoon nauwer wil samen werken met europa en misschien dus ook toevoegen bij de EU en NAVO

de gene die dat niet wil is Rusland..
https://www.bnr.nl/nieuws(...)raine-onbespreekbaar

En hele VS gedoe stond er buiten ... tot de troempaloempa wapens ging leveren!
Had ik jouw post niet eerder vandaag al verbeterd? Trump heeft wapens verkocht aan Oekrane, niet gegeven.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 23:51:10 #110
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203748242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is al wat anders dan je eerst schreef...
Nee.

Oekrane is meer dan alleen een pro-Biden dictator.

Dat ik Nederlander ben wil ook niet zeggen dat ik pro-Rutte ben en anti-Poetin.

Man wat zou ik graag willen dat Poetin Nederland veroverde en ons van dat corrupte en verotte Den Haag zou afhelpen.
  zondag 20 februari 2022 @ 01:01:37 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203749398
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Had ik jouw post niet eerder vandaag al verbeterd? Trump heeft wapens verkocht aan Oekrane, niet gegeven.
Er staat geleverd!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 februari 2022 @ 01:05:59 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203749432
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee.

Oekrane is meer dan alleen een pro-Biden dictator.

Dat ik Nederlander ben wil ook niet zeggen dat ik pro-Rutte ben en anti-Poetin.

Man wat zou ik graag willen dat Poetin Nederland veroverde en ons van dat corrupte en verotte Den Haag zou afhelpen.
Klopt er is een kleine regio pro Rusland.
En een groot gedeelte pro EU.
Daar zijn ze nu al meer dan 8 jaar over aan het bakkeleien met Rusland.

Je weet wel gedoe met mh17


En dat heeft geen hol te maken met Biden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203749505
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee.

Oekrane is meer dan alleen een pro-Biden dictator.

Dat ik Nederlander ben wil ook niet zeggen dat ik pro-Rutte ben en anti-Poetin.

Man wat zou ik graag willen dat Poetin Nederland veroverde en ons van dat corrupte en verotte Den Haag zou afhelpen.
Landverrader gespot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203749560
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee.

Oekrane is meer dan alleen een pro-Biden dictator.

Dat ik Nederlander ben wil ook niet zeggen dat ik pro-Rutte ben en anti-Poetin.

Man wat zou ik graag willen dat Poetin Nederland veroverde en ons van dat corrupte en verotte Den Haag zou afhelpen.
Je bent dus eigenlijk tegen de democratie als staatsvorm. Je hebt liever een dictatuur zoals Rusland :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203749564
pi_203749572
Het stemmen in Texas is nu een stuk 'veiliger' :')

twitter

En in Florida:

twitter


[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 20-02-2022 02:49:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203749580
twitter

Hij heeft nog wat tegoed natuurlijk :Y

En blijkbaar missen er nog steeds documenten:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203749591
Grifters gonna grift ...

Even profiteren van Durham's spionage hoax waar Fox News het 'ineens' niet meer over heeft. Maar het domvolk vindt het vast een goed plan :D

twitter

Aaron Rupar over de dagenlange (misplaatste) euforie bij Fox News nav Durham's filing

twitter

Het is weer even afkikken daar :D

Niet dat het bij sommige mensen ook maar iets verandert:

twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 20-02-2022 04:19:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 20 februari 2022 @ 02:06:58 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203749593
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:42 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ehhh wat heeft dit te doen met dit topic?

Maare, schapen worden geregeld gevaccineerd BTW..
https://www.dierenartspra(...):text=Clostridium%20('Het%20bloed'),gevaccineerd%20worden%20voor%20het%20aflammeren.

Alleen in tegenstelling tot wij mens is het bij schapen verplicht in Nederland althans bij een kudde groter dan 50 dieren :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203749617
Antivaxxers schijnen te denken dat de rest van het volk volgzame schaapjes zijn van de overheid. Het dringt maar niet tot ze door dat je het ook gewoon met de overheid eens kan zijn op grond van argumenten en verifieerbaar bewijs. En als je dat niet bent leven we gelukkig in een democratie waarin je gekozen volksvertegenwoordigers kan wegstemmen.

Zoals Trump bijv :{w

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 20-02-2022 03:23:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203749635
twitter

twitter

_O-



Richard Grenell verdient vandaag overduidelijk de hoofdprijs! w/

Goeie tweede ^O^

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 20-02-2022 03:25:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203749687
Nog zo'n pareltje van het domvolk:

FREEDOM!!!! Maar niet voor de pers blijkbaar :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203749701
Ook best hilarisch :D

twitter

twitter

twitter

twitter

Met daaruit:

quote:
President Trump revealed highly classified information to the Russian foreign minister and ambassador in a White House meeting last week, according to current and former U.S. officials, who said Trump's disclosures jeopardized a critical source of intelligence on the Islamic State.

The information the president relayed had been provided by a U.S. partner through an intelligence-sharing arrangement considered so sensitive that details have been withheld from allies and tightly restricted even within the U.S. government, officials said.

The partner had not given the United States permission to share the material with Russia, and officials said Trump's decision to do so endangers cooperation from an ally that has access to the inner workings of the Islamic State. After Trump's meeting, senior White House officials took steps to contain the damage, placing calls to the CIA and the National Security Agency.

"This is code-word information," said a U.S. official familiar with the matter, using terminology that refers to one of the highest classification levels used by American spy agencies. Trump "revealed more information to the Russian ambassador than we have shared with our own allies."

One day after dismissing Comey, Trump welcomed Russian Foreign Minister Sergei Lavrov and Ambassador Sergey Kislyak -- a key figure in earlier Russia controversies -- into the Oval Office. It was during that meeting, officials said, that Trump went off script and began describing details of an Islamic State terrorist threat related to the use of laptop computers on aircraft.


twitter


[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 20-02-2022 05:09:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 20 februari 2022 @ 05:33:48 #124
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203749719
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Er staat geleverd!
Daarmee suggereer je dat Trump Oekrane wil helpen of een aanval op Rusland goed vindt. Trump is een zakenman en wil verkopen.

Als Trump ze niet wilde leveren had Oekrane het wel van iemand anders gekocht. Je kunt niet zeggen dat Trump Rusland wilde pakken, integendeel.

Engeland verkocht ook wapens aan de Taliban.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ixnay op 20-02-2022 05:39:07 ]
  zondag 20 februari 2022 @ 05:41:27 #125
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203749724
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Klopt er is een kleine regio pro Rusland.
En een groot gedeelte pro EU.
Daar zijn ze nu al meer dan 8 jaar over aan het bakkeleien met Rusland.

Je weet wel gedoe met mh17


En dat heeft geen hol te maken met Biden.
Dat nu die oorlog dreigt te beginnen speelt Biden een belangrijke rol in.

En je zegt het al. Waarom begon deze oorlog niet 2, 4 of 8 jaar geleden? Toen was Biden er niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')