SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Dat weten we pas na de return in Israelquote:
dat doen ze toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De berichtgeving is iig enorm kinderachtig, navo moet gewoon zeggen Oekraīne niet direct toe te laten.
Gewoon helemaal niet toelaten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De berichtgeving is iig enorm kinderachtig, navo moet gewoon zeggen Oekraīne niet direct toe te laten.
bepaal jij nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet toelaten.
Is geen enkele reden voor.
En we hoeven ze ook niet in de EU.
Nee. al zullen we echt niet geleerd hebben van de fout om landen als Polen en Hongarije toe te laten...quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet toelaten.
Is geen enkele reden voor.
En we hoeven ze ook niet in de EU.
Polen is leuk manquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. al zullen we echt niet geleerd hebben van de fout om landen als Polen en Hongarije toe te laten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
Bus Pringles leeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
Bus Pringles leeg.Eet er snel nog één leeg en dan kun je met een touwtje ertussen en telefoon makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mweh nee heb geen zin meer. Heb wel nog een bus maar die bewaar ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eet er snel nog één leeg en dan kun je met een touwtje ertussen en telefoon maken
Zo praat je niet over mijn Polen, vriend.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel dat kut oostblok zuigt de EU gewoon leeg. Wel lekker subsidiemiljarden binnenharken maar je aan regels houden ho maar. Opflikkeren. Uitschot.
Alleen Nederland en Duitsland houden zich aan de regelsquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel dat kut oostblok zuigt de EU gewoon leeg. Wel lekker subsidiemiljarden binnenharken maar je aan regels houden ho maar. Opflikkeren. Uitschot.
Niet alleen dat... Polen hebben als leeuwen gevochten in WW2 en zijn driedubbel genaaid door iedereen. Oh, en hebben delen van Brabant bevrijd. Helden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Karzai het volgende:
Hyprocriet we waren Polen dankbaar dat ze die vluchtelingen tegenhielden, en Griekenland zit ook nog vol met overvolle vluchtelingenkampen
We betalen Libie en Turkije miljarden om ze tegen te houden
Vind je Polen geen racisten omdat ze geen asielzoekers opnemen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet alleen dat... Polen hebben als leeuwen gevochten in WW2 en zijn driedubbel genaaid door iedereen. Oh, en hebben delen van Brabant bevrijd. Helden.
ik zie dat toch wat genuanceerder, we betalen frakrijk ook miljarden landbouwsubsidiesquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar die zijn allemaal dood. De huidige machthebbers in Polen zijn kut.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet alleen dat... Polen hebben als leeuwen gevochten in WW2 en zijn driedubbel genaaid door iedereen. Oh, en hebben delen van Brabant bevrijd. Helden.
En onze keuken gestuct.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou een racist, dat weet je toch.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je Polen geen racisten omdat ze geen asielzoekers opnemen?
Dit zing ik vaak genoegquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat ons het Pools volkslied aanheffen
Dat weet ik jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou een racist, dat weet je toch.
Over drie maanden weer songfestival genot.quote:
nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Over drie maanden weer songfestival genot.
Jazeker welquote:
Heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pass even een blikje DRFOOTS
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[ twitter ]
Over typfoutjes gesproken
Huh daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het planetarium sluit als het opgenomen wordt op de erfgoedlijst.
NEE... SONGFESTIVAL IS VERBODENquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker wel
[..]
Heb ik helaas niet.
Het is een taalfoutjequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh daar heb ik nog nooit van gehoord
"Het gaat om teksten die op een grappige manier ontspoord zijn, of die een grappige tweede lezing hebben."quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh daar heb ik nog nooit van gehoord
Het enige dat wiebelt zijn mijn dansjesquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke boeken of wiebelt je tafel?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het enige dat wiebelt zijn mijn dansjes [ afbeelding ]
ja mijn kwartje dwarrelde nog even rustig doorquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
"Het gaat om teksten die op een grappige manier ontspoord zijn, of die een grappige tweede lezing hebben."
Damn, ik kreeg wel even hoofdpijn toen ik Dominion probeerde te lezen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja mijn kwartje dwarrelde nog even rustig door![]()
[ afbeelding ]
Je moet wel in stijl dingen opbrandenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon hout kopen om op te branden.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel in stijl dingen opbranden
Laat mijn familie met rustquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ga gelijk 200 cello's bestellen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Mariposa is wel een leuk dorp om te overnachten bij Yosemitequote:
denk het niet komt in de middag pasquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
Hopelijk morgen ochtend geen zieke tegenwind.
Oooh naja hopelijk waai ik smiddags naar huis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het het niet komt in de middag pas
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh naja hopelijk waai ik smiddags naar huis.
Tegenwindquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh naja hopelijk waai ik smiddags naar huis.
Ik hoop dat ik morgen in ieder geval iets eerder naar huis kan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Krijg al appjes van m'n moeder dat we uit moeten kijken morgen en niet naar buiten moeten gaan.
Zou er nog iemand door de Maastunnel mogen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Krijg al appjes van m'n moeder dat we uit moeten kijken morgen en niet naar buiten moeten gaan.
Kreeg ik ook al van balgevalquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Het is wat het is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld maar ja is niet anders.
Baby Yoda kijkt me nu aan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen met seizoen twee van The Mandalorian en die baby Yoda is zoooo schattigik ben zo'n wijf maar ik vind hem zo tof.
Haha dat is ook wel leuk ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij primark zouden ze er sokken van hebben dus die wil ik.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou er nog iemand door de Maastunnel mogen?
Moet je alleen nog naar de primark willenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij primark zouden ze er sokken van hebben dus die wil ik.
Nee jij blijft gewoon binnenquote:
Dan maar gelijk 's ochtends vroeg als het nog niet waaitquote:
zal mij wel vastbinden aan een touwtjequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gelijk 's ochtends vroeg als het nog niet waait
Ik weet de weg. In sommige filialen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je alleen nog naar de primark willen
Ik ben er nog nooit geweest, maar het klinkt altijd als een soort wilde westenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet de weg. In sommige filialen.
Het is wel de hel soms.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar het klinkt altijd als een soort wilde westen
ze hebben goede dingen voor vakantie dieje dan daar laat als je weer terug naar huis moetquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar het klinkt altijd als een soort wilde westen
Dat is niet heel erg planet proof hequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben goede dingen voor vakantie dieje dan daar laat als je weer terug naar huis moet
nee maar dat is die hele vakantie al nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg planet proof he
Ik heb geen pyjama's of accessoires, dus daarom zal ik er wel nooit zijn geweestquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Sommige dingen zijn echt prut, maar voor pyjama's en accessoires is het wel leuk.
Gewoon een wandelvakantie voor een maand in Nederland plannen dan maarquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat is die hele vakantie al niet
je bedoeld werk?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een wandelvakantie voor een maand in Nederland plannen dan maar
mijn scooter morgenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CaGAFkTqTwW/?utm_medium=copy_link
Dat is toch geen vakantiequote:
Hiken is toch lekker?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wandelen is toch geen vakantie?
Jawel hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wandelen is toch geen vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je ook op het strand liggendquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hiken is toch lekker?
Beetje natuur snuiven.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:58 schreef mschol het volgende:
morgen toch maar even langs werk,oh gecondoleerd scholSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan zie je verder niks.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan je ook op het strand liggend
Dan zie je alleen maar zand en water.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan je ook op het strand liggend
je snuift natuurquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan zie je alleen maar zand en water.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je snuift cocktails, zeezout en huidkanker
thnx, ik vind het vooral treurig voor directe familie vam de persoon gezien het bizar snel gegaan isquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, ik vind het vooral treurig voor directe familie vam de persoon gezien het bizar snel gegaan is
zie dmquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Was het een collega die je vaak zag?
Te koud.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is meer tijdstip voor broek uit.
Hoeveel boeken lees je per jaar?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Volgende boek. Ik loop achter op schema.
Varieert. Vorig jaar 45 maar meestal rond de 25-30.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel boeken lees je per jaar?
Netjes toch.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Varieert. Vorig jaar 45 maar meestal rond de 25-30.
amapyjamaquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Pyjamabroek. ❤️
Ja had ik eerst ook heel erg. Maar ik heb geen onbeperkte ruimte in huis. En het is onderweg prettiger. En als je in bed leest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
ik wil gewoon papier vasthebben
En na het lezen iets in de kast hebben om naar te kijken
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom nu? Dit is mijn laatste uitweg
Maar meneer of mevrouw, ik kom hier al 100 jaar, ik was toevallig even op zoek naar wat activiteit, en mooi dat het hier nog is.quote:
Ik ging ook altijd vrij vroeg. Goede manier om je dag te starten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ontbijt en dan maar eens richting zwembad
Heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd vrij vroeg. Goede manier om je dag te starten.
was wel lekker rustig op de weg. benieuwd hoe het vanmiddag op de terugweg is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nagenoeg windstil hier. Vogeltjes fluiten.
Dan is het wat vroeg jaquote:
op een aanhangwagen hoop ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een reclame van praxis dat je je scooter of brommer vast moet zetten met spanbanden.
Had bitterbal een dag eerder moeten krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een reclame van praxis dat je je scooter of brommer vast moet zetten met spanbanden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:46 schreef CherryLips het volgende:
joh?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen3:53 extra wind vandaag
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik had ook al zoiets van "Als je dit van een weetjes-scheurkalender moet leren word je nooit een kwartje"quote:
Wat is eigenlijk extreem beleefd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had ook al zoiets van "Als je dit van een weetjes-scheurkalender moet leren word je nooit een kwartje"
Caafs een kalmeringsmiddel gegeven?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn hangstoel maar in de schuur gezet.
Vuurkorf ook maar
Slijmerig en zo, ineens van alles voor je willen doen, denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk extreem beleefd?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slijmerig en zo, ineens van alles voor je willen doen, denk ik![]()
Ik zit weleens in biljetjes-appgroepen en alle Indiërs beginnen dan meteen "Hi friend" "Please good sir" etc.![]()
walgelijk.
Nee joh, moet nog wegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis?Blijf maar binnen nu
Nee over een uurtje ongeveerquote:
Iets van driekwartierquote:
nou jij blijft toch wel op de grond?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:27 schreef dud0r het volgende:
Maar even boodschappen doen nu voordat ik weg waai vanmiddag
Ja ben gewoon voor de lunch terug hoorquote:
Ja, met zo'n verdovingsgeweer die je ook voor leeuwen gebruiktquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Caafs een kalmeringsmiddel gegeven?
Nou.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jij blijft toch wel op de grond?
okquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben gewoon voor de lunch terug hoor
Zou wel iets kleinere doses gebruiken dan voor een leeuwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met zo'n verdovingsgeweer die je ook voor leeuwen gebruikt
ja zal ook wel een cultuurdingetje zijn iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ameriken hebben ook wel de neiging om zo te communiceren. Maar men zegt ook dat de nederlanders zo ongeveer het tegenovergestelde zijn van beleefd ;P
Oh, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel iets kleinere doses gebruiken dan voor een leeuw
of die juist voor een olifant zodat je zeker bentquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel iets kleinere doses gebruiken dan voor een leeuw
ja ik vind het vrijwel altijd nepquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zal ook wel een cultuurdingetje zijn idd![]()
Maar ja daarom hoef ik het nog niet meteen leuk te vinden
Dan worden de caafs nooit meer wakkerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of die juist voor een olifant zodat je zeker bent
Ik ook.. toen ik in NY was waren die serveersters allemaal chagrijnig en dan zeggen: hi my name is blabla how are you today blabbla...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het vrijwel altijd nep
Ja, dat moeten we nu ook weer niet hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan worden de caafs nooit meer wakker
lijkt mij ook kutwerken daar. Die amerikanen zijn ook altijd maar dat ze de klant zijn en gelijk hebben en service demandenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.. toen ik in NY was waren die serveersters allemaal chagrijnig en dan zeggen: hi my name is blabla how are you today blabbla...hoeft voor mij niet, alsof ze daar echt in geīnteresseerd zijn.
Al is het nep, het is misschien wel iets prettiger dan dat Nederlandse gebromquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het vrijwel altijd nep
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met zo'n verdovingsgeweer die je ook voor leeuwen gebruikt
En dan staat het geluid keihard natuurlijk zodat iedereen denkt dat de Russen komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Zet muziek aan op laptop
"ik hoor niets"
* haalt geluid van demping af...
Het wordt weer zo'n dag jongens
WHATquote:
nja je kan toch ook gewoon normaal beleef/vriendelijk zijn? Hoeff toch niet alsof je elkaars beste vrienden bentquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is het nep, het is misschien wel iets prettiger dan dat Nederlandse gebrom
Vreselijke cultuur en als je hete thee over ze morst (of tomatensoep) dan krijg je gelijk een rechtszaak aan je broek.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij ook kutwerken daar. Die amerikanen zijn ook altijd maar dat ze de klant zijn en gelijk hebben en service demanden
Gelijk alle Oekraīense mensen over de zeikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan staat het geluid keihard natuurlijk zodat iedereen denkt dat de Russen komen.
ja ze hebben ook allemaal een lawyeeeeeerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vreselijke cultuur en als je hete thee over ze morst (of tomatensoep) dan krijg je gelijk een rechtszaak aan je broek.
Gewoon elke klant even een minuutje kreunend tongzoenen, dat is pas klantvriendelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nja je kan toch ook gewoon normaal beleef/vriendelijk zijn? Hoeff toch niet alsof je elkaars beste vrienden bent
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon elke klant even een minuutje kreunend tongzoenen, dat is pas klantvriendelijk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
ik zou daar dus niet kunnen werken met al die tomatensoep
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon elke klant even een minuutje kreunend tongzoenen, dat is pas klantvriendelijk.
Euhmmmmquote:
Dat zou je daar juist als special feature moeten verkopen, dat mensen in de rijs staan om maar overgoten te kunnen worden door de grote ballie en er zelfs flink voor betalenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
k zie het nog niet zo voor mij?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou je daar juist als special feature moeten verkopen, dat mensen in de rijs staan om maar overgoten te kunnen worden door de grote ballie en er zelfs flink voor betalen
Bent u daar nu alweer meneer US?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat dit een hele rare clientčle wordt
Iewl.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Ibiza krijg je eens hees geil liedje in je oren gezongen door een meisje in lingerie.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bent u daar nu alweer meneer US?
Lio is an extremely expensive restaurant in the very beautiful Puerto Marina ibiza. It has breathtaking views of the Ibiza bay and the place is full of VIPs and beautiful people. Service is outstanding, there are actors acting like waiters and truly waiters. While you wait for your food you nice semi nude girls whispers a song in your ear. Food is very good but not better than other upscale restaurants in the island. You pay for the show, the views and for mingling with soccer players, rich people and the like in the place to be this summer. Go if you do not have to pay.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lio is an extremely expensive restaurant in the very beautiful Puerto Marina ibiza. It has breathtaking views of the Ibiza bay and the place is full of VIPs and beautiful people. Service is outstanding, there are actors acting like waiters and truly waiters. While you wait for your food you nice semi nude girls whispers a song in your ear. Food is very good but not better than other upscale restaurants in the island. You pay for the show, the views and for mingling with soccer players, rich people and the like in the place to be this summer. Go if you do not have to pay.
Ik zat daar pompiedom op een hoog podium de menukaart te bekijken, was er nietsvermoedend een pornomeisje naar boven geklommen en begon 'like a virgin" in mijn oor te kreunen, best ongemakkelijk, zelfs voor mij.
Weten we meteen hoe dat Andy Warhol blikje zo gedeukt komtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Ja die setting klopt niet, zit je daar hongerig en onschuldig te zitten zo een beetje, duizend mensen die je aankijken en het enige wat je kan denken is "stop eens met zingen in mijn oor mooi bijna naakt meisje voordat er iets begint te groeien"quote:
En jij zei: gij ben zeker geen maagd meer of wa?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lio is an extremely expensive restaurant in the very beautiful Puerto Marina ibiza. It has breathtaking views of the Ibiza bay and the place is full of VIPs and beautiful people. Service is outstanding, there are actors acting like waiters and truly waiters. While you wait for your food you nice semi nude girls whispers a song in your ear. Food is very good but not better than other upscale restaurants in the island. You pay for the show, the views and for mingling with soccer players, rich people and the like in the place to be this summer. Go if you do not have to pay.
Ik zat daar pompiedom op een hoog podium de menukaart te bekijken, was er nietsvermoedend een pornomeisje naar boven geklommen en begon 'like a virgin" in mijn oor te kreunen, best ongemakkelijk, zelfs voor mij.
Gewoon even helemaal de moeder vingeren met een korte onderbreking voor het omslaan van de pagina's af en toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat maagden daar heel erg geschikt voor zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En jij zei: gij ben zeker geen maagd meer of wa?
Niet eens 'happy birthday mister president'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk precies zo maar dan naakter, kleuriger en veel dichterbijerder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet eens 'happy birthday mister president'
RET om 10u, dat vind ik wel wat overdrevenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
de htm laat ook al niks meer rijden na 14:00
thuiswerken vandaag dusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
RET om 10u, dat vind ik wel wat overdreven
treinen in Duitsland reden gistermiddag al niet meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
RET om 10u, dat vind ik wel wat overdreven
Adolf draait zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treinen in Duitsland reden gistermiddag al niet meer.
Dan maar hopen dat ze je niet echt als JFK zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk precies zo maar dan naakter, kleuriger en veel dichterbijerder.
Gisteren op de Belgische radio "moeten scholen in het kustgebied niet eerder dicht?" "Amaai zeg we zijn toch geen bange konijntjes geworden in dit land"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treinen in Duitsland reden gistermiddag al niet meer.
hmm heb je er last van?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
de htm laat ook al niks meer rijden na 14:00
nou ja ik ben wel blij dat ik niet naar buiten hoef straksquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren op de Belgische radio "moeten scholen in het kustgebied niet eerder dicht?" "Amaai zeg we zijn toch geen bange konijntjes geworden in dit land"
neuh..quote:
Daar ben ik blij om voor jou, jammer voor ons wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik ben wel blij dat ik niet naar buiten hoef straks
vind dat ze wat ongelukkig kijkt op die bh fotoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/show/so(...)wnsyndroom~a4c04e61/
ik denk dat dat em, gelukkig, niet meer lukt🤭quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Adolf draait zich om in zijn graf.
"Ja van jongens, ik heb al Down, moet ik dan ook nog mijn memmen laten zien"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dat ze wat ongelukkig kijkt op die bh foto
Dus maandag rijden de treinen in Duitsland gewoon weer, en komen de eerste hulptroepen aan in het volledig van de aardbodem weggevaagde West-Vlaanderen. Vanuit de ruimte is nog een zwarte vlek te zien waar de kerncentrale van Doel gestaan moet hebben. Er drijven wat stuiptrekkende konijnenlijkjes door het zeewater.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren op de Belgische radio "moeten scholen in het kustgebied niet eerder dicht?" "Amaai zeg we zijn toch geen bange konijntjes geworden in dit land"
Is dit het optimistische scenario?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus maandag rijden de treinen in Duitsland gewoon weer, en komen de eerste hulptroepen aan in het volledig van de aardbodem weggevaagde West-Vlaanderen. Vanuit de ruimte is nog een zwarte vlek te zien waar de kerncentrale van Doel gestaan moet hebben. Er drijven wat stuiptrekkende konijnenlijkjes door het zeewater.
Zoiets schoot er dus ook door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus maandag rijden de treinen in Duitsland gewoon weer, en komen de eerste hulptroepen aan in het volledig van de aardbodem weggevaagde West-Vlaanderen. Vanuit de ruimte is nog een zwarte vlek te zien waar de kerncentrale van Doel gestaan moet hebben. Er drijven wat stuiptrekkende konijnenlijkjes door het zeewater.
en Doutzen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Meer een soort fantasiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit het optimistische scenario?
dit is haar instaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja van jongens, ik heb al Down, moet ik dan ook nog mijn memmen laten zien"
Ziet er wel gespierd uitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Erg ongemakkelijk, vind je niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is haar insta
https://www.instagram.com/sofiajirau/
Eigenlijk wel ja maar goed weet er ook te weinig van verder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg ongemakkelijk, vind je niet?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja maar goed weet er ook te weinig van verder.
Hopelijk zetten ze het all inclusive niet door naar een obese model ofzo
Dat hebben we toch al lang? Grote maten, de curvy beweging etcquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja maar goed weet er ook te weinig van verder.
Hopelijk zetten ze het all inclusive niet door naar een obese model ofzo
jawel maar victoria secret had altijd top models omdat het voor lingerie was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al lang? Grote maten, de curvy beweging etc
Curvy en grote maten al obees noemenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zo veel moeite ga ik er ook weer niet voor doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
zoek maar op de victoria secret angels
Alles met een BMI boven de 25 obees noemenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Curvy en grote maten al obees noemen
Oh, ik heb er weer geen verstand van zie ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Curvy en grote maten al obees noemen
"Hoi ik ben Lisa, ik ben 18 jaar en vetmodel en ik ben dol op hamburgers, spek en koekjes en ik ben aan het sparen voor mijn begrafenis"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel cheeseburgers had je gisteren op?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Lisa, ik ben 18 jaar en vetmodel en ik ben dol op hamburgers, spek en koekjes en ik ben aan het sparen voor mijn begrafenis"
Drie miniminiminihamburgertjes voor het eerst in 4 jaar tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel cheeseburgers had je gisteren op?
HAHAHAHA KALTGESTELLTquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel cheeseburgers had je gisteren op?
Dat dat in je pens past.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie miniminiminihamburgertjes voor het eerst in 4 jaar tijd
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEGWAAAAAAAAAAAAAAAAITIERTJEquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dat in je pens past.
Ik ben moddervet maar ik kan geen grote porties eten
Rustaaaaagggquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEGWAAAAAAAAAAAAAAAAITIERTJE
oke okequote:
Forum Opties | |