abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203704597
Ik zit in een zorginstelling en dan mag je schijnbaar geen gebruik maken van Klarna (vind ik trouwens kinderachtig gedoe), nu dacht ik dat te kunnen omzeilen door een adres in de buurt te pakken met eigen naam en dan leveren op PostNL punt, een ID kaart geeft immers geen info over je woonadres. Maar dan pakt ie het ook niet, weer melding, kan geen gebruik maken van Klarna. Of linkt ie het nu ineens aan mobiele nummer?
Maar omdat ik in NL ben het ik gewoon met 06 nummer gedaan. Maar dan doet ie het ook al niet. Zelfs niet als ik ook op de bestel site dat nummer invul.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fok-it op 17-02-2022 15:21:43 ]
pi_203704604
Als je achteraf kan betalen, kan je ook vooraf betalen.

Toch?
pi_203704642
nee want ik heb nu even geen geld op de rekening, bovendien wil ik het product lenen ipv. kopen, dus vandaar achteraf betalen. Dan hoef ik in die tussentijd niet het geld te missen.
pi_203704691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef zoey27 het volgende:
nee want ik heb nu even geen geld op de rekening, bovendien wil ik het product lenen ipv. kopen, dus vandaar achteraf betalen. Dan hoef ik in die tussentijd niet het geld te missen.
Lenen?
pi_203704700
Ja lenen, dat kan ook bij een webshop. (zichtermijn)
pi_203704719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:11 schreef zoey27 het volgende:
Ja lenen, dat kan ook bij een webshop. (zichtermijn)
Ja, je hebt inderdaad een zichttermijn bij "koop op afstand" maar dat is niet bedoeld als een gratis leensysteem.

Doorgaans werkt het zo dat je eerst geld op je rekening hebt of er voor spaart en het dan koopt.
Mocht het product dan binnen de zichttermijn niet bevallen, dan kan je het zonder opgaaf van reden retourneren.
pi_203704767
Lenen als in gebruiken en daarna retour sturen?

Een keer kocht ik een t-shirt online en wat stonk die naar rook en parfum! Dus dat was een geleende T-shirt, snap ik nu.
pi_203704771
Maar zo kun je het wel gebruiken.

En Klarna is dus achteraf betalen na aankoop.
pi_203704791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef zoey27 het volgende:
Maar zo kun je het wel gebruiken.

En Klarna is dus achteraf betalen na aankoop.
https://www.thuiswinkel.org/webshops/kennisbank/kennisartikelen/wetgeving-koop-op-afstand/

quote:
a. Zichttermijn is geen gebruiktermijn
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.

Wanneer de consument het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is deze aansprakelijk voor de waardevermindering. De webwinkelier heeft dus recht op vergoeding wanneer de consument het product gebruikt retourneert.
pi_203704793
Is dat legaal, een adres pakken en daar dingen op bestellen ook al gaat het naar een post nl punt?
Twiddel
pi_203704810
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef Rogue2.0 het volgende:
Lenen als in gebruiken en daarna retour sturen?

Een keer kocht ik een t-shirt online en wat stonk die naar rook en parfum! Dus dat was een geleende T-shirt, snap ik nu.
gewoon een keer in de wasmachine en hij ruikt weer fris, ik zie het probleem niet?
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 15:17:36 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203704819
Gastslotje, want de legaliteit hiervan is twijfelachtig, dus even wachten tot een mod van dienst er is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203704911
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef CoolGuy het volgende:
Gastslotje, want de legaliteit hiervan is twijfelachtig, dus even wachten tot een mod van dienst er is.
Blijft dicht. Erg shady inderdaad
Tevens 06 weggehaald vanwege privacy
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')