Lenen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef zoey27 het volgende:
nee want ik heb nu even geen geld op de rekening, bovendien wil ik het product lenen ipv. kopen, dus vandaar achteraf betalen. Dan hoef ik in die tussentijd niet het geld te missen.
Ja, je hebt inderdaad een zichttermijn bij "koop op afstand" maar dat is niet bedoeld als een gratis leensysteem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:11 schreef zoey27 het volgende:
Ja lenen, dat kan ook bij een webshop. (zichtermijn)
https://www.thuiswinkel.org/webshops/kennisbank/kennisartikelen/wetgeving-koop-op-afstand/quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef zoey27 het volgende:
Maar zo kun je het wel gebruiken.
En Klarna is dus achteraf betalen na aankoop.
quote:a. Zichttermijn is geen gebruiktermijn
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.
Wanneer de consument het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is deze aansprakelijk voor de waardevermindering. De webwinkelier heeft dus recht op vergoeding wanneer de consument het product gebruikt retourneert.
gewoon een keer in de wasmachine en hij ruikt weer fris, ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef Rogue2.0 het volgende:
Lenen als in gebruiken en daarna retour sturen?
Een keer kocht ik een t-shirt online en wat stonk die naar rook en parfum! Dus dat was een geleende T-shirt, snap ik nu.
Blijft dicht. Erg shady inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef CoolGuy het volgende:
Gastslotje, want de legaliteit hiervan is twijfelachtig, dus even wachten tot een mod van dienst er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |