die is veel te saai daarvoorquote:
????quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De genomineerden tegen elkaar nu
Wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
heeft zeker een magische bol waarmee in de toekomst kan worden gekeken?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Volgens de Facebook polls ten minste, sorry
Huh ? heb ik de Nominatie gemist vanmorgen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
nopequote:Op donderdag 17 februari 2022 11:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh ? heb ik de Nominatie gemist vanmorgen?
ik denk eerder dat Grace shownieuws haaltquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
Vanavond in shownieuws:
Big Brother kandidaat gaat door het lint vanwege het verliezen van pingpong.
Ze hebben die munt gesaboteerd zodat ik zou verliezen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:00 schreef KoningWouter het volgende:
Dit is niet eerlijk! Leroy heeft verloren met kop of munt. Er zit een addertje onder!
Daar zou ik me ook iets bij voor kunnen stellen. Zomaar uit het niets ineens de andere vrouwen in het kruis grijpen met commentaar erbij, is ook te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Grace shownieuws haalt
is het ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook iets bij voor kunnen stellen. Zomaar uit het niets ineens de andere vrouwen in het kruis grijpen met commentaar erbij, is ook te idioot voor woorden.
Wordt ook groter gemaakt dan dat het was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook iets bij voor kunnen stellen. Zomaar uit het niets ineens de andere vrouwen in het kruis grijpen met commentaar erbij, is ook te idioot voor woorden.
ow wacht dit is ook niet erg volgens jou?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt ook groter gemaakt dan dat het was.
Ook julio gelijk danquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand Grace haar mond afplakken??'jeezz dat geschreeuw de hele tijd
Nee, maar het is typisch social media die hier weer hysterisch over valt en Shownieuws die hier vervolgens weer een smeuïg klikbeet artikel over schrijft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wacht dit is ook niet erg volgens jou?
BB helemaal blijquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar het is typisch social media die hier weer hysterisch over valt en Shownieuws die hier vervolgens weer een smeuïg klikbeet artikel over schrijft.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vanavond in Shownieuws een statement van Trump over pussygrabbing van Grace
Eenschquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook
maar laat ze dan eens een duidelijke lijn trekken
Leroy is AF
Nous is AF
Grace is AF
nee, wordt het niet. Ze grijpt gewoon zonder aanleiding in het kruis van de andere bewoners, dat is gewoon heel raar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt ook groter gemaakt dan dat het was.
Ik ben geen social media, maar ik val er wel over. Ik vind het gewoon heel bizar gedrag van Grace.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar het is typisch social media die hier weer hysterisch over valt en Shownieuws die hier vervolgens weer een smeuïg klikbeet artikel over schrijft.
Fijn dat jij dat vind, en door....Tafeltennis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, wordt het niet. Ze grijpt gewoon zonder aanleiding in het kruis van de andere bewoners, dat is gewoon heel raar.
Dat is inderdaad nogal vreemd, inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, wordt het niet. Ze grijpt gewoon zonder aanleiding in het kruis van de andere bewoners, dat is gewoon heel raar.
Dragqueenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Staat hem wel cute, maar denk niet dat hij gay is
Gaat Salar door het lint.....quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
Vanavond in shownieuws:
Big Brother kandidaat gaat door het lint vanwege het verliezen van pingpong.
Wat maakt het uit, wie wat is.....wij kunnen gissen en zij houden hun mond en we zullen het niet weten.quote:
Geschikt/ongeschiktquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Julio heeft zich weer kunnen laten zien......
Scam Brother...een beetje wel, maar wel beter dan vorig jaar dus dat is winst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:30 schreef Nemrut het volgende:
Wat slecht is dit ….. Ook totaal ongeschikt voor tv. Zo jaag je de kijkers en streamers wel weg.
"Big Brother wordt dit jaar spannender en uitdagender & JIJ bepaalt meer dan ooit." NOT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |