Ik heb na bijna 8 maanden verkering nog steeds geen ruzie gehad. Het is allemaal zo perfect.
hmm beetje fout die titel....maar ja ik hoop dat jullie het begrijpen
( grapje Mimi )
en ik huppel er al 2,5 jaar mee dus...
Voor de duidelijkheid:
We maken het ook weer iedere avond goed
quote:kan ook heel vervelend worden trust me!
Op maandag 3 februari 2003 13:26 schreef jwvink het volgende:
Ik vraag me af hoevaak je in je relatie ruzie hebt gehad.Ik heb na bijna 8 maanden verkering nog steeds geen ruzie gehad. Het is allemaal zo perfect.
![]()
hmm beetje fout die titel....maar ja ik hoop dat jullie het begrijpen
als je nooit een meningsverschil hebt, lijkt het me soms wel saai hoor
Ik heb een hele tijd een relatie gehad waarin we echt nooit ruzie maakten. Je accepteert gewoon alles van elkaar. Maar dat kan niet goed blijven gaan, en als het dan verkeerd gaat, gaat het ook meteen heel erg verkeerd.
Gaat al (bijna) 4 jaar goed. [big][\big]
We hadden gewoon verschillende ideeen over het bepaalde belangrijke dingen, en we hebben het lang onderkent, maar uiteindelijk is het toch nefast voor je relatie hoor.
We hadden ruzie voor niets en voor alles. We praatten het (bijna) altijd de moment zelf uit, maar soms werd ze gewoon TE agressief (verbaal dan), en gaf mij steeds de schuld, meestal over dingen waar niemand "schuld" aan heeft.
Ik zag haar graag, echt graag, maar na 9.5 maanden heb ik besloten er een eind aan te maken (aan de relatie uiteraard ). Het deed enorm pijn, want ik zag haar nog steeds graag, maar ik wist dat het nergens toe leidde. Ik was soms enorm ongelukkig door die problemen (ruzies), en had er genoeg van.
Zij wou dat uiteraard niet onder ogen zien, en verweet me dat ik haar nooit een kans gaf om het uit te praten, of om het nog eens te proberen.
Feit is dat ik vele dingen "nuchter" bekeek, en dat zij enorm afhankelijk geworden was van mij. Zij zag me ook graag, en had altijd na 30 mins enorm spijt van wat ze gezegt had.
Ze probeerde me te pushen om bepaalde dingen te doen, terwijl ik (heel soms) andere dingen wou doen. Zij mocht steeds alleen uitgaan, had ik geen probs mee (ik moest soms zondag werke, dus jah), maar als ik eens om de zoveel maanden vroeg om een avond met de mannen op stap te gaan, dan wou ze altijd mee, en ze snapte niet waarom ze niet mee mocht..."had ik soms iets te verbergen ??" AAARG !!
Nu belt ze me nog af en toe, en zegt dat ze me probeert te vergeten, maar dat het niet lukt. Met mij gaat het al wat beter. Ben er over...
Oh ja ik heb ander half jaar nu een relatie
ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |