abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8252745
Ik vraag me af hoevaak je in je relatie ruzie hebt gehad.

Ik heb na bijna 8 maanden verkering nog steeds geen ruzie gehad. Het is allemaal zo perfect.

hmm beetje fout die titel....maar ja ik hoop dat jullie het begrijpen

maandag 3 februari 2003 @ 13:31:09 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_8252874
Constant

( grapje Mimi )

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_8252882
mooi, maar dat komt nog wel hoor
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_8252906
Mwoa, het gaat. Zo af en toe hebben we iets tegenstrijdends.... echt ruzie is nog nooit sprake van geweest.

en ik huppel er al 2,5 jaar mee dus...

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8252908
eigenlijk heb ik iedere dag wel een keertje ruzie.
Kan misschien ook komen omdat we allebei een heel verschillend karakter hebben en verschrikkelijk verwend zijn door onze ouders.

Voor de duidelijkheid:

We maken het ook weer iedere avond goed

...
  maandag 3 februari 2003 @ 13:33:18 #6
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8252925
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:26 schreef jwvink het volgende:
Ik vraag me af hoevaak je in je relatie ruzie hebt gehad.

Ik heb na bijna 8 maanden verkering nog steeds geen ruzie gehad. Het is allemaal zo perfect.

hmm beetje fout die titel....maar ja ik hoop dat jullie het begrijpen

kan ook heel vervelend worden trust me!

als je nooit een meningsverschil hebt, lijkt het me soms wel saai hoor

What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  Official ESF Kreviewer maandag 3 februari 2003 @ 13:34:35 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_8252952
*titel goedgezet*.
pi_8252973
bijna 6 jaar samen, 1x echt ruzie gehad ... elkaar een paar dagen niet gezien. Daarna nooit meer.
Problemen en ergernissen meteen op tafel gooien en dezelfde dag moet dat nog uitgepraat zijn ... werkt prima.
  maandag 3 februari 2003 @ 13:37:01 #9
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8253012
Regelmatig ergernissen gehad, echt ruzie niet.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8253016
Ruzie is ook wel eens goed.

Ik heb een hele tijd een relatie gehad waarin we echt nooit ruzie maakten. Je accepteert gewoon alles van elkaar. Maar dat kan niet goed blijven gaan, en als het dan verkeerd gaat, gaat het ook meteen heel erg verkeerd.

Genoeg is genoeg, wat jullie allemaal bezighoudt is al droevig genoeg!
pi_8253188
Als er wat is gelijk (proberen) uit te spreken. Kan het nooit echt ruzie worden.

Gaat al (bijna) 4 jaar goed. [big][\big]

pi_8253194
1 keer heel erg, een maand geleden. Ben toen ook een paar dagen weg gegaan. Nu wel wat ergenissen en zo, maar niets ernstigs ( hoop ik)
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8253213
je hoort vaak van mensen...ja ik heb weer es ruzie gehad...maar inderdaad, als je gelijk alles op tafel legt is alles goed...
pi_8256172
Ik kan niet echt zeggen dat we ruzie hebben gehad (hieronder versta ik ook echt niet meer met elkaar praten of juist schreeuwen of het bestek gaan kapot gooien e.d.). Wel regelmatig een meningsverschilletje, maar dat hebben we allemaal wel eens..... verder
  maandag 3 februari 2003 @ 20:06:21 #15
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8259300
Ruim zes maand een relatie nu, nog nooit echt ruzie gehad. Paar kleine meningsverschilletjes gehad, eigenlijk door belachelijke dingen. Simpelweg iets verkeerd begrijpen, kleine stomme dingen die nergens op slaan. Echt ruzie gelukkig nog niet, maar dan nog; als je gewoon overal eerlijk over praat, niet iets opkromt en -inderdaad- alles direct op tafel neerlegt; dan zou het ook niet zo ver moeten (kunnen) komen dat het escaleert in een echte ruzie. Plus, meningsverschillen, die horen erbij; je bent allebei een ander persoon en blijft allebei een ander persoon. Kwestie van er rustig over praten en allebei wat toegeven indien nodig.
Porch Monkey 4 Life!
pi_8262103
vandaag 2,5 jaar een vriend en nog nooit echt ruzie gehad, wel eens een keer dat ie wa uitgefreten had en da ik ff boos ben geweest maar da was binnen een dag weer op gelost..
pi_8263009
Wel, ik heb het onlangs uitgemaakt met men vriendin, wegens teveel ruzie.

We hadden gewoon verschillende ideeen over het bepaalde belangrijke dingen, en we hebben het lang onderkent, maar uiteindelijk is het toch nefast voor je relatie hoor.

We hadden ruzie voor niets en voor alles. We praatten het (bijna) altijd de moment zelf uit, maar soms werd ze gewoon TE agressief (verbaal dan), en gaf mij steeds de schuld, meestal over dingen waar niemand "schuld" aan heeft.

Ik zag haar graag, echt graag, maar na 9.5 maanden heb ik besloten er een eind aan te maken (aan de relatie uiteraard ). Het deed enorm pijn, want ik zag haar nog steeds graag, maar ik wist dat het nergens toe leidde. Ik was soms enorm ongelukkig door die problemen (ruzies), en had er genoeg van.
Zij wou dat uiteraard niet onder ogen zien, en verweet me dat ik haar nooit een kans gaf om het uit te praten, of om het nog eens te proberen.

Feit is dat ik vele dingen "nuchter" bekeek, en dat zij enorm afhankelijk geworden was van mij. Zij zag me ook graag, en had altijd na 30 mins enorm spijt van wat ze gezegt had.
Ze probeerde me te pushen om bepaalde dingen te doen, terwijl ik (heel soms) andere dingen wou doen. Zij mocht steeds alleen uitgaan, had ik geen probs mee (ik moest soms zondag werke, dus jah), maar als ik eens om de zoveel maanden vroeg om een avond met de mannen op stap te gaan, dan wou ze altijd mee, en ze snapte niet waarom ze niet mee mocht..."had ik soms iets te verbergen ??" AAARG !!

Nu belt ze me nog af en toe, en zegt dat ze me probeert te vergeten, maar dat het niet lukt. Met mij gaat het al wat beter. Ben er over...

Never argue with an idiot...they drag you down to their level, and beat you with experience
  maandag 3 februari 2003 @ 23:44:02 #18
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_8263629
1 maand en 3 dagen ( geweldig verkering vanaf nieuwjaar, nooit vergeten hoe lang, gewoon op je horloge kijken ) nog nergens ruzie over gehad, en ook geen meningsverschillen (hoewel ik niet kapot was van paars haar, maar 't klonk enger dan het eigenlijk was ) so far so good dus
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_9360848
Bijna 7 maanden verkering en nog nooit ruzie gehad.
Wel eens een meningsverschil maar die heeft volgens mij iedereen wel eens.
Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_9360913
In de 2 dagen die we per week bij elkaar zijn hebben we gemiddeld 2 keer ruzie ofzo, een keer per dag dus oid Of niet echt ruzie maar meer meningsverschillen en discussies.
pi_9361630
Uhm ruzie, ik kan me het niet herrineren dat ik zo boos op hem was dat ik hem niet meer wilde zien. Ow jawel 1 keertje toen we drie maanden hadden ofsow, maar naar veel gezeur en gezemel is dat vanzelf weggaan. en meningsverschillen hebben we zo vaak die kan ik niet meer tellen. van de helft weet ik niet eens meer waar het over ging. dat gaat altijd om de meest domste dingen, maar we maken dat altijd snel weer goed. En ik moet zeggen dat je wel eens af en toe een meningsverschil moet hebben, brengt wel een bepaalde (gezonde) spanning in de relatie. Die ik iig moet hebben anders word het saai.

Oh ja ik heb ander half jaar nu een relatie

pi_9361669
met mijn ex heb ik in bijna 9mnd 1x ruzie gehad...en verder niet
en met een andere ex had ik op t laatst bijna dagelijks ruzie....
pi_9361701
Oh, ik ruim anderhalf jaar.
pi_9361743
ik heb nu een relatie van ruim 4 jaar.. we hebben zo 1 keer per half jaar een echt goede ruzie.. dat betekent: we willen elkaar niet meer zien, iedereen kan de pot op, en dat viswijf kan dan doodvallen..

ofzo..

dinsdag 25 maart 2003 @ 14:09:56 #25
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9361852
We hebben wel eens een woordenwisseling of onenigheid gehad, maar nog geen 'echte' ruzie.
WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')