Er is iets als waarheidsvinding, afgewogen beoordeling, niet op je onderbuik afgaan. Dan is het best gênant dat iemand met al 30 jaar ervaring in de sport om de paar maanden dit soort kots uitbraakt. Oh wee als je niet naïef 3-4-3 een op een de boel afjaagt, oh wee als je naar de kwaliteiten van je selectie speelt. Flikker toch een eind op met mensen die geld verdienen met zulke trash.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem Willem Vissers niet serieus hoor, maar daarom maak ik mij ook niet druk over dat soort figuren.
Als ik Sporting was zou ik de keeper een helmpje op laten zettenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Sporting moet er nu ontzettend veel maken.
Woest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is iets als waarheidsvinding, afgewogen beoordeling, niet op je onderbuik afgaan. Dan is het best gênant dat iemand met al 30 jaar ervaring in de sport om de paar maanden dit soort kots uitbraakt. Oh wee als je niet naïef 3-4-3 een op een de boel afjaagt, oh wee als je naar de kwaliteiten van je selectie speelt. Flikker toch een eind op met mensen die geld verdienen met zulke trash.
Rustig nou Stinhoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is iets als waarheidsvinding, afgewogen beoordeling, niet op je onderbuik afgaan. Dan is het best gênant dat iemand met al 30 jaar ervaring in de sport om de paar maanden dit soort kots uitbraakt. Oh wee als je niet naïef 3-4-3 een op een de boel afjaagt, oh wee als je naar de kwaliteiten van je selectie speelt. Flikker toch een eind op met mensen die geld verdienen met zulke trash.
Organisaties winnen kampioenschappen . Kijk maar Sjerry Krause en de Bulls , dat was ook niet het werk van Jordan .quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben met Stijn. Het werk van een Krabby is echt van een mensonterende luiheid, dat zou ik zonder opleiding 10x beter kunnen.
(Krabby had trouwens een ontzettend vermakelijke meltdown bij Voetbalpraat omdat iemand durfde te vragen of Arnessen wellicht wat voor Ajax was)
Hijzelf ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef Szura het volgende:
Ik vergeet steeds dat Wijnaldum hier ook ‘speelt’
Ik schrok onlangs toen ik vernam dat Neymar de 30 al is gepasseerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb GEEN zin in Neymar
Hopelijk houdt men hier rekening mee
Is ook enigszins laat naar Europa gekomen tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schrok onlangs toen ik vernam dat Neymar de 30 al is gepasseerd.
Waarom niet? Ik overweeg dan zowaar weer te gaan kijken in de hoop op iets leuksquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb GEEN zin in Neymar
Hopelijk houdt men hier rekening mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |