Zag ik in 2019 al live dus een ontdekking is het niet maar deze ga ik eens even mooi luisteren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:14 schreef Puzzie het volgende:
Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs
Bekijk deze YouTube-video
Ik ken ze ook al een tijdjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zag ik in 2019 al live dus een ontdekking is het niet maar deze ga ik eens even mooi luisteren.
Ik ben trouwens niet geabonneerd op KEXP omdat ze ook alle nummers los uploaden en dan raakt mijn feed verzadigd.
Ga ik over tweeënhalve week heenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:04 schreef Puzzie het volgende:
Wet Leg - Full Performance
deze was heel vet ja, sowieso Idles.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:02 schreef tong80 het volgende:
Geen ontdekking, maar wel een van het beste ooit........
Les Claypool aan de designer drugs?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 00:03 schreef Monomeism het volgende:
Angine de Poitrine
Moest aan, weet ik veel, de “achterkleinkinderen” van GONG en Captain Beefheart denken.
En nog een snufje Daft Punk
Een kindje van Henry Rollins en John Spencer?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:01 schreef Puzzie het volgende:
mclusky - Full Performance
Vreemd. Ik vond het even heel interessant om te “zien en horen”(die combi doet het) en het is knap wat ze doen, maar ik merk ineens dat ik het qua luisteren alleen vrij snel zat ben.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:29 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Les Claypool aan de designer drugs?
Angine de Poitrine is aan de andere kant van de plas een hele hype aan het worden
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:05 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Een kindje van Henry Rollins en John Spencer?
Dat snap ik. Dat eerste, zien en horen, triggert. Dat heeft de hype gemaakt. Daarom waren alle optredens binnen no time uitverkocht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:11 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vond het even heel interessant om te “zien en horen”(die combi doet het) en het is knap wat ze doen, maar ik merk ineens dat ik het qua luisteren alleen vrij snel zat ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |