SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Gewoon knoflooksaus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Denk dat BBQsaus wel lekker is bij cavia.
dat is bijna overal lekker bijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Denk dat BBQsaus wel lekker is bij cavia.
zou je dan de hele cavia serveren zoals een gegrilde kip of filet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Met genoeg saus is bijna alles wel lekker.
Ik weet het, maar op dit moment vind ik het wel een toevoeging. Ze gaan er later vast reclame tussendoor gooien of zo.quote:
Ja denk als een soort gegrild kippetje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je dan de hele cavia serveren zoals een gegrilde kip of filet?
zon lichtkrant in je taakbalkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het, maar op dit moment vind ik het wel een toevoeging. Ze gaan er later vast reclame tussendoor gooien of zo.
Ik ga spijt krijgen van deze opmerking denk ik, maar: hoe kaler, hoe beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het, maar op dit moment vind ik het wel een toevoeging. Ze gaan er later vast reclame tussendoor gooien of zo.
HUEHUEHUEquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga spijt krijgen van deze opmerking denk ik, maar: hoe kaler, hoe beter.
tegen betaling uit te schakelenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het liefst ook met allerlei knipperende elementen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga spijt krijgen van deze opmerking denk ik, maar: hoe kaler, hoe beter.
Gewoon tape op je monitor plakken dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegen betaling uit te schakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |