SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Gewoon knoflooksaus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Denk dat BBQsaus wel lekker is bij cavia.
dat is bijna overal lekker bijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Denk dat BBQsaus wel lekker is bij cavia.
zou je dan de hele cavia serveren zoals een gegrilde kip of filet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Met genoeg saus is bijna alles wel lekker.
Ik weet het, maar op dit moment vind ik het wel een toevoeging. Ze gaan er later vast reclame tussendoor gooien of zo.quote:
Ja denk als een soort gegrild kippetje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je dan de hele cavia serveren zoals een gegrilde kip of filet?
zon lichtkrant in je taakbalkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het, maar op dit moment vind ik het wel een toevoeging. Ze gaan er later vast reclame tussendoor gooien of zo.
Ik ga spijt krijgen van deze opmerking denk ik, maar: hoe kaler, hoe beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het, maar op dit moment vind ik het wel een toevoeging. Ze gaan er later vast reclame tussendoor gooien of zo.
HUEHUEHUEquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga spijt krijgen van deze opmerking denk ik, maar: hoe kaler, hoe beter.
tegen betaling uit te schakelenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het liefst ook met allerlei knipperende elementen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon tape op je monitor plakken dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegen betaling uit te schakelen
ditquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op een gratis trampoline.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:04 schreef Karzai het volgende:
Dus we moete de kliko's en tuinmeubelen morgen weer vastsjorren?
Gewoon schermvullende pop-upsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon tape op je monitor plakken dan.
Wel vervelend als je die uit je gevel moet peuterenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op een gratis trampoline.
Ik had gister al een yogabal in de tuin. Ben benieuwd wat ik vandaag aantref.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vervelend als je die uit je gevel moet peuteren
Kinderwagens door de straatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op een gratis trampoline.
Gratis spullenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gister al een yogabal in de tuin. Ben benieuwd wat ik vandaag aantref.
ik ook vanavond. lekker knoflooksaus vreten bij de shoarmaquote:
Ik moest dit opzoeken, maar jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat ding heet dan de zamboni?
Je ziet ineens een cameraatje uit het plafond komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Vertrouw de bovenbuurman niet helemaal.
Gaat die over z'n balkon hangen om naar binnen te gluren?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Vertrouw de bovenbuurman niet helemaal.
Nee maar hij is beetje eng enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet ineens een cameraatje uit het plafond komen?
Hij heeft wel bij buren naar binnen gekeken ja, vrouwen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat die over z'n balkon hangen om naar binnen te gluren?
hoe loopt het daar dat je bovenbuurman vanaf zijn gang naar binnen kan kijken in je computerkamerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft wel bij buren naar binnen gekeken ja, vrouwen.
belletje lellenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Hij heeft ook wel eens briefje in mijn brievenbus gedaan of ik biertje kwam drinken en toen was hij snel weggaan na het aanbellen.
Geen zin om nu een foto te maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe loopt het daar dat je bovenbuurman vanaf zijn gang naar binnen kan kijken in je computerkamer
verkeerde quote maar whatever
Hmm. Zolang hij niet met zijn broek op zijn enkels voor het raam staat, valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:34 schreef Ama het volgende:
En vanaf zijn gang kan hij volgens mij mijn computerkamer wel zien.
Nice gewoon gratis pilsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Hij heeft ook wel eens briefje in mijn brievenbus gedaan of ik biertje kwam drinken en toen was hij snel weggaan na het aanbellen.
Ja naja ik vind sowieso een beetje privacy wel fijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Zolang hij niet met zijn broek op zijn enkels voor het raam staat, valt het allemaal wel mee.
Als mensen op mijn raam willen kloppen moeten ze 3 etages langs de regenpijp omhoog klimmenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik vind sowieso een beetje privacy wel fijn.Mijn bejaarde buurman wilde ook nog wel eens ineens voor het raam staan en kloppen, bedoelde hij wel goed maar kreeg altijd hartverzakking als ik beetje zat te blowen achter mijn laptop.
Haha ja hier gaat dat wel makkelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als mensen op mijn raam willen kloppen moeten ze 3 etages langs de regenpijp omhoog klimmen
Zo beginnen natuurfilmsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel af en toe dat er ineens een glazenwasser op het balkon staat. Da’s wel vervelend als je net de buda constrictor uitlaat.
gordijnboeiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Awquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:44 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
https://www.facebook.com/100026670121348/videos/1301219217024442/
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:44 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
Zo’n hele zaal is ook wel veel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik trek doorgaans geen uitverkochte zalen.
nee maar wel naarkijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aw![]()
Maar die kun je dus niet knuffelen
...huehue?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik trek doorgaans geen uitverkochte zalen.
Wil ik hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:44 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
Hunt her down like a rattlesnake.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ik had iemand geliked in de dating app, maar ze is al verdwenen
Ja, dat gaat niet meer. Ze was wel leuk. Ze had blijkbaar één oog, dus ze droeg zo’n piratenlapje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hunt her down like a rattlesnake.
Serieus?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet meer. Ze was wel leuk. Ze had blijkbaar één oog, dus ze droeg zo’n piratenlapje.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet meer. Ze was wel leuk. Ze had blijkbaar één oog, dus ze droeg zo’n piratenlapje.
ja sluitdienst.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat.![]()
En vanavond door de tunnel of over de Maas waaien?
Een oog is ook meer dan voldoende, lekker zwoel en snaaks terugknipogen de hele dag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaKlonk als een leuk mens.
Ja, zelf heb ik natuurlijk ook één rammelend oog.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een oog is ook meer dan voldoende, lekker zwoel en snaaks terugknipogen de hele dag.
ja jullie waren wel een goede match eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zelf heb ik natuurlijk ook één rammelend oog. [ afbeelding ]
Romantisch wel, samen met hetzelfde bestek eten zodat je de vork of het mes niet in je neus of je laatste oog steektquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zelf heb ik natuurlijk ook één rammelend oog. [ afbeelding ]
2 handen dit dat..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n hele zaal is ook wel veel.
Stormparaplu hoop ik?quote:
Ja, maar nu blijf ik forever alonequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jullie waren wel een goede match eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romantisch wel, samen met hetzelfde bestek eten zodat je de vork of het mes niet in je neus of je laatste oog steekt
wijsmaar een leuke vrouw aan dan haal ik daar een oog uitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar nu blijf ik forever alone
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar nu blijf ik forever alone
Je blijft van leuke vrouwen af jij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wijsmaar een leuke vrouw aan dan haal ik daar een oog uit
Voor budaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je blijft van leuke vrouwen af jij.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah, ik ben veilig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leugenaarquote:
Dan zou US daar moeten zijnquote:
Het is een fooi he, je hoeft d'r niet om te kopenquote:
Daar heb je sushi voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een fooi he, je hoeft d'r niet om te kopen
Je harde visstickquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef Haags het volgende:
Jongens, dit is echt genieten
[ twitter ]
Hardop gelachen
Ja, we moeten ballie misschien de bedoeling nog een keer uitleggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je binnenkort een oog in een envelopje in de brievenbus.
Er is nu dus ophef over dit hequote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, we moeten ballie misschien de bedoeling nog een keer uitleggen.
Tegenwoordig heb ik ook een opblaasbare papegaai.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dacht net det ik Buda voorbij zag komen. Iemand met een ooglapje.
Had ie ook een soort anaconda over z'n schouders geslingerd?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dacht net det ik Buda voorbij zag komen. Iemand met een ooglapje.
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:15 schreef Ama het volgende:
https://swinkelsfamilybre(...)ranken/dr-foots.html
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit van gehoord
is dat van dat spul waar het glazuur spontaan van je tanden springt?
Hij struikelde wel bijna ergens over.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ie ook een soort anaconda over z'n schouders geslingerd?
Dat is toch met die kerel die ook zo hier in de SC mee zou kunnen posten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef Ama het volgende:
Vanavond weer lekker The Good Doctor kijken denk ik.Bijna klaar met eerste seizoen.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch met die kerel die ook zo hier in de SC mee zou kunnen posten?
Die heeft een hoofd dat wil je constant heel hard wil slaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch met die kerel die ook zo hier in de SC mee zou kunnen posten?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ie ook een soort anaconda over z'n schouders geslingerd?
Was met Dexter begonnen want quarantaine leef.. hebben ze 'm van prime gehaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef Ama het volgende:
Vanavond weer lekker The Good Doctor kijken denk ik.Bijna klaar met eerste seizoen.
Ja dat zegt die tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft een hoofd dat wil je constant heel hard wil slaan.
Ohquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was met Dexter begonnen want quarantaine leef.. hebben ze 'm van prime gehaald
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja letterlijk 2 afleveringen van seizoen 1 gekeken
https://www.zalando.nl/collections/T27WUFUZRVi/quote:
Ja zag al veel roze enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/collections/T27WUFUZRVi/
Dit seizoen is speciaal voor jou en @:bitterbal blijkbaar
Deze Buffalo's had ik op m'n 12e een moord voor gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/collections/T27WUFUZRVi/
Dit seizoen is speciaal voor jou en @:bitterbal blijkbaar
Zag zondag ofzo een meisje in de supermarkt met knalroze vol met glitters. Dat vond ik toch wel een tikje heftig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze Buffalo's had ik op m'n 12e een moord voor gedaan![]()
https://www.zalando.nl/bu(...)k-bub11a023-j11.html
Ik had vroeger een spijkerbroek die bomvol glitters zat, overal waar ik liep lagen glitters op de vloerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:56 schreef Ama het volgende:
Maar ergens ook wel vet maar durf ik nu niet meer te dragen.
puur vanwege de schoonmaak horrorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had vroeger een spijkerbroek die bomvol glitters zat, overal waar ik liep lagen glitters op de vloerZou dat nu ook niet meer durven aantrekken
Om die reden kwam dat ons huis niet in vroeger.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
puur vanwege de schoonmaak horror?
Zijn wel echt kinderschoenenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze Buffalo's had ik op m'n 12e een moord voor gedaan![]()
https://www.zalando.nl/bu(...)k-bub11a023-j11.html
Ja mijn moeder heeft dat ook maar 1x toegelaten en daarna nooit meerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Om die reden kwam dat ons huis niet in vroeger.
Lelli kelly schoenen staan je zo goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag zondag ofzo een meisje in de supermarkt met knalroze vol met glitters. Dat vond ik toch wel een tikje heftig.
Zeg je nou dat ik een klein kind ben?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lelli kelly schoenen staan je zo goed.
Zou niet durvenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een klein kind ben?
.......vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
Heb nog toastjes enz wat ik later vanavond ga eten denk ik.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
.......vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gaat het?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
.......vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn lief staat allesWat heb je voor valentijn gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
roosjes, gouden broche en daarna uit etenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat heb je voor valentijn gegeven?
Leukquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
roosjes, gouden broche en daarna uit eten
Daar zijn ze altijd al hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:15 schreef Ama het volgende:
Ambulance en politie zijn onderweg naar Helmond.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zijn ze altijd al hoor
Tering wat klef weer Etto.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
roosjes, gouden broche en daarna uit eten
Klinkt als Etto.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Broches zijn wel een beetje ouderwets hoor.
viesmadserpentquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Was even vergeten dat die echo dingen uit je eigen. Risico gaan
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik ook al voor een groot deel met die MRI van mijn hoofdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik mijn eigen risico met dermatoloog en chirurg ook wel er doorheen heb.
385 euro of wat is dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Ach hoef ik mij daar rest van het jaar niet meer druk over te maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook al voor een groot deel met die MRI van mijn hoofd
Klopt hier ook niet echt. Al zal de internist die ik in April zie er ook wel over beginnen..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach hoef ik mij daar rest van het jaar niet meer druk over te maken.
Ziekenhuis kan ook wel aantal maanden duren voor hij binnen is volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt hier ook niet echt. Al zal de internist die ik in April zie er ook wel over beginnen..
Ooohquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor die borst. Die komt 26 feb. 175 euro
Je bedoelt de rekening?? Ja die krijg ik inderdaad vaak pas na een paar maanden...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziekenhuis kan ook wel aantal maanden duren voor hij binnen is volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bedoelt de rekening?? Ja die krijg ik inderdaad vaak pas na een paar maanden...
Oh ja goed idee. Voorlopig de laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
Gaan we zo allemaal kijken naar de persco?
Cup C dan zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor die borst. Die komt 26 feb. 175 euro
Oh echt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja goed idee. Voorlopig de laatste
Had ik begrepen ja. Dat er voorlopig geen verdere persco meer in de planning stond of zoquote:
Oh hoor nu ook dat Mark er wel klaar mee is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik begrepen ja. Dat er voorlopig geen verdere persco meer in de planning stond of zo
Vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen komt er weer één waarin Markie Mark kan uitleggen hoe goed hij Nederland door de crisis heeft geholpen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik begrepen ja. Dat er voorlopig geen verdere persco meer in de planning stond of zo
Echt hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mondkapjesplicht blijft in het OVrot gewoon op.
Ik vind het ook bullshit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
500 man 3 uur in de bioscoop alles campagnolo maar oh wee als je een stuk met de trein moet
Gewoon niet dragen. En als er iemand komt doe je net of je 'm even vergeten was/een slokje water nam/medisch iets hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Is goed voor je, Nederland is een van de landen met de meest vervuilde lucht dus als je er eentje draagt dan leef je 7 jaar langer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Merk je weinig van in de trein hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed voor je, Nederland is een van de landen met de meest vervuilde lucht dus als je er eentje draagt dan leef je 7 jaar langer.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed voor je, Nederland is een van de landen met de meest vervuilde lucht dus als je er eentje draagt dan leef je 7 jaar langer.
perron == buiten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef Ama het volgende:
Maar in het OV is dus niet op het perron?Of?
Je rot maar lekker op. Ik ben 2 jkaar lang de braafste nederlander van allemaal geweest, nu is het klaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat de nieuwe patiënt zero worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je rot maar lekker op. Ik ben 2 jkaar lang de braafste nederlander van allemaal geweest, nu is het klaar.
Ja zo begin ik mij inmiddels ook wel te voelen. Draag straks bijna 2 jaar zo'n ding in de trein.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je rot maar lekker op. Ik ben 2 jkaar lang de braafste nederlander van allemaal geweest, nu is het klaar.
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens, welke fokker belde mij net met de volgende mededeling:
U heeft cadeaupapier en wenskaart aangevinkt en een ander aflever adres. Wilt u dat we het inpakken of wilt u het cadeaupapier los in de doos?
ik vink aan dat het een cadeau is.. en een ander afleveradres#facepalm
Maak mij maar bangquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat de nieuwe patiënt zero worden.
Welnee we gaan gewoon dat kutding niet meer opdoen.quote:
Doe wel op als ik een conducteur zie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee we gaan gewoon dat kutding niet meer opdoen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb brievenbus brownies gekregen
Ik vind het vooral jammer dat dit voorlopig de laatste persco is, zo van "Klaar opgeruimd netjes, dit is het daaaaaaaaagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe wel op als ik een conducteur zie.
Ja dat vraag ik mij ook af, ben bang dat we daar nog wel even aan vast zitten helaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat dit voorlopig de laatste persco is, zo van "Klaar opgeruimd netjes, dit is het daaaaaaaaag"
Wanneer gaat DAN nog ooit die mondkapjesplicht in het OV eraf
Zwart-wit denken, het is een gave.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat dit voorlopig de laatste persco is, zo van "Klaar opgeruimd netjes, dit is het daaaaaaaaag"
Wanneer gaat DAN nog ooit die mondkapjesplicht in het OV eraf
Geheime aanbidder?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb brievenbus brownies gekregen
Je moederquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar wss niet geheim
Vertel vertelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar wss niet geheim
Nee hoor, is gewoon een van de grote tekenen der aftakeling.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
Denk dat mijn hoofd er binnenkort af valt.
oh, ja net de bevestiging dat het ook diegene isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie jij denkt dat het is natuurlijk
potter schitterde door afwezigheidquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
heb ik nog iets boeinds gemist bij mark en voldemort?
Zeg nou. Vaguebooking is voor sissiesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh, ja net de bevestiging dat het ook diegene is
/carequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg nou. Vaguebooking is voor sissies
Moest voldemort het in zn eentje opknappen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
potter schitterde door afwezigheid
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moest voldemort het in zn eentje opknappen?
Volgens mij heb ik nog nooit een kipkroket opquote:
Niet eens gezegd van 'alweer? u was hier gisteren ook al'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:50 schreef Haags het volgende:
DING DONG
Ggggoedenavond, fijn dat u even de deur open doet.
Ik kom namens Alzheimer blablabla
Ik zeg: goed verhaal, ik ga even door fijne avond
@:wereldgozer
copainquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:50 schreef Haags het volgende:
DING DONG
Ggggoedenavond, fijn dat u even de deur open doet.
Ik kom namens Alzheimer blablabla
Ik zeg: goed verhaal, ik ga even door fijne avond
@:wereldgozer
Heb ik geloof ik ook nog nooit op, ben er wel nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een kipkroket op
Maar goed, kippenragout in een krokant jasje moet eigenlijk gewoon lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |