Is hij favoriet ja?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef EinarBoe het volgende:
Bart Swings heeft geluk dat de start van het wielerseizoen dit keer een zaterdag later is, zodat ze op Canvas misschien ruimte hebben om zijn massastart uit te zenden in plaats van 5 ploeterende Belgen van Pauwels-Bingo Sauzen en Chocolade-Jacques-Farm-Frites die in de Omloop de Taaienberg moeten beklimmen.
En het goud zou hem toekomen. Dus, hup Bart.
Misschien hebben Kramer en Bergsma nog een dealtje met hem gesloten. Wegrijden ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Hij en Mantia zijn toch wel de grote namen van dit (en vorige) seizoen.
Ja ik krijg die titel niet aangepast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:59 schreef SillyWalks het volgende:
Is dit een terugblik op de spelen van 2002?
Voor een afstand waarvoor dat ook geldt en die een dag eerder is, is anders nog geen topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel bij een onderdeel waarop we een zekere GOUDEN medaille verwachten.
Zekere gouden medailles bestaan nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel bij een onderdeel waarop we een zekere GOUDEN medaille verwachten.
Heb ik iets minder interesse voor, vind dit onderdeel leuker omdat het echt over tactiek gaat enzo. Bij een 1000 meter is het gewoon een kwestie van lange halen en de snelste zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor een afstand waarvoor dat ook geldt en die een dag eerder is, is anders nog geen topic
Zeker bij de vrouwen gebeurt er ook bijzonder weinig hoor. Dat is 9 van de 10x gewoon sprinten op het eindquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb ik iets minder interesse voor, vind dit onderdeel leuker omdat het echt over tactiek gaat enzo. Bij een 1000 meter is het gewoon een kwestie van lange halen en de snelste zijn.
In principe mag je er ook [Massastart M/V] #1 Kramer wordt Olympisch kampioen! van makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Toch maar even de TT aangepast, we zijn niet in Salt Lake
jillert.gifquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:42 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop dat de NOS zowel tijdens de series als de finale de hele tijd een camera op Anema richt
Nou kom maar op met dat goud dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker bij de vrouwen gebeurt er ook bijzonder weinig hoor. Dat is 9 van de 10x gewoon sprinten op het eind
Je zou er bijvoorbeeld in kunnen zetten wanneer dit feestje begint!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er is nog geen massastart topic Misschien heeft iemand nog wat leuke aanvullende informatie voor de OP.
Ik heb de gedoodverfde favoriet bij de mannen (enige massastart die hij ooit gereden heeftquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou er bijvoorbeeld in kunnen zetten wanneer dit feestje begint!
Je bent echt de meest optimistische tot nu toe over dit onderdeel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 02:36 schreef toppertim het volgende:
Ik laat me graag verrassen door Jorrit. Eén perfect getimede actie en Kramer die wat ellebogen uitdeelt in het peloton kan zomaar goud opleveren.
En dat Koentje zowat half dood wasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kan mij eerlijk gezegd helemaal niet herinneren dat Kramer de vorige keer nog zo lang probeerde weg te rijden.Leuke beelden om terug te kijken.
Was niet eens zo'n slechte race van de Nederlanders. Alleen jammer dat we nu geen sprinter hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |