Doet hij het met Schulting?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan nu enkel nog denken aan Ntab en Schulting, die man heeft allang gewonnen.
Schulting of een kansloze ticket op de 500m.
Vooral in de eerste helft trager dan hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Johansson was toen ook goed in vorm toch? Of liepen de rondetijden toen heel erg terug aan het eind?
Wat is er eigenlijk nou zo bijzonder aan schulting?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan nu enkel nog denken aan Ntab en Schulting, die man heeft allang gewonnen.
Schulting of een kansloos ticket op de 500m.
Hou dit maar lekker in COR of in je wappie facebookgroepjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef RAVW het volgende:
die muilkorven ...![]()
over 10 jaar zie je de beelden terug denk je van wtf ,,,, muilkorven op doen ....... en dat voor ene luxe griepje
Niet meer dus sinds september en volgens de juice channels vanwege een slippertje met Ntab.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Schulting heeft een andere vriend.
Ze heeft een goede kont.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk nou zo bijzonder aan schulting?
Vraag ik me ook af. Ontstijgt het gemiddelde niet. Alleen een uitzonderlijk goede kont.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Alleen had die niet na de kwartfinale.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef franklop het volgende:
Kramer heeft, zoals altijd, verstandige teksten.
3 gouden Olympische medailles, 7 gouden WK medailles.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Andere vrouwen die de kont van Schulting niet aanbiddenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het idee heeft dat ze een beest in bed is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Die van DeSmet is ook behoorlijk goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Andere vrouwen die de kont van Schulting niet aanbidden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |