SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Daar ben ik het op zich wel mee eensquote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2022 moet weer een tof reisjaar worden. Zo heb ik in al mijn wijsheid besloten
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel mee eens
Schrijf ze een brief met een klacht waarbij je refereert aan een klacht via e-mail.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer een mailtje van die neukfouten van "Leuker kunnen we het niet maken..."
Een mailtje.
Een mailtje dat er een bericht in mijn berichtenbox staat.
Een mailtje dat er in mijn berichtenbox een bericht staat, met een verwijzing naar een brief, waarin aangegeven wordt dat ik belastingaangifte moet doen.
Van de club die het niet leuker kon maken, "wel makkelijker".
Huilen.
Pik je dit Buda?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer een mailtje van die neukfouten van "Leuker kunnen we het niet maken..."
Een mailtje.
Een mailtje dat er in mijn berichtenbox een bericht staat, met een verwijzing naar een brief, waarin aangegeven wordt dat ik belastingaangifte moet doen.
Huilen.
Zou een uitspraak van het dinnetje van die rapper kunnen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
"My boyfriend thinks that The Lord of the Rings is racist, we have had a physical fight about it and now I've lost sight in my right eye, is he right about this?"
Volgende week is ze weer zwanger.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een uitspraak van het dinnetje van die rapper kunnen zijn.
Ja en een SMS over de billboardactie die de postduif aankondigt waar die brief in zit. My god. Hef jezelf op zootje nikskunnersquote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schrijf ze een brief met een klacht waarbij je refereert aan een klacht via e-mail.
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de postquote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Een mailtje.
Huilen.
Als het maar geld kost.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de post
Ja schijtirritant is dat, ik krijg alles nu dus twee keer binnen, steeds vergelijken of ik die aanslag nou al gehad had of niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de post
En dan?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow.
Zou je niet beter iets lelijks over zijn moeder zeggen?
Neuhquote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow.
Zou je niet beter iets lelijks over zijn moeder zeggen?
Dan moet ik zeker weer wat lelijks over Deventer zeggen?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij zeggen: je moeder is zelf een ..... en Dordrecht is maar een matig kutdorp.
Je krijgt dus een melding voor een vooraankondiging die je vervolgens ook nog per post ontvangt maar in feite heb je dus nog helemaal niks behalve dan 3 berichten ter aankondigingquote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja schijtirritant is dat, ik krijg alles nu dus twee keer binnen, steeds vergelijken of ik die aanslag nou al gehad had of niet.
Ah okee.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij zeggen: je moeder is zelf een ..... en Dordrecht is maar een matig kutdorp.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker weer wat lelijks over Deventer zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |