abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8251592
Wie kan mij helpen?
Ik heb een halfjaar gelden gesolliciteerd bij een omroep. Ik solliciteerde met een eigen radio/ tv programma, maar ze konden me niet verder helpen. Nu hoorde ik van de week op de tv dat een bekende Nederlander MIJN idee gaat uitvoeren! Ik kan redelijk goed aantonen dat dat mijn idee is en dat die omroep van mijn plan op de hoogte was... Maar hoe ga ik dat nu aanpakken? Ik ben maar een student en kan echt geen advocaat ofzo betalen..

Wie o wie kan mij helpen???

[url]Http://www.erase.neemt.nl[/url]
  maandag 3 februari 2003 @ 12:36:38 #2
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8251618
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:35 schreef Ennl het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik heb een halfjaar gelden gesolliciteerd bij een omroep. Ik solliciteerde met een eigen radio/ tv programma, maar ze konden me niet verder helpen. Nu hoorde ik van de week op de tv dat een bekende Nederlander MIJN idee gaat uitvoeren! Ik kan redelijk goed aantonen dat dat mijn idee is en dat die omroep van mijn plan op de hoogte was... Maar hoe ga ik dat nu aanpakken? Ik ben maar een student en kan echt geen advocaat ofzo betalen..

ga naarde rechtswinkel, zij kunnen je heel goed helpen hiermee, en ook aangeven hoe je het beste voor jouw prijs een goede hulp kunt aanschaffen.
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_8251700
hehe moest onbewust aan 1 van eminems lyrics denken

"six months later u hear ur lyrics on my shit"

maandag 3 februari 2003 @ 12:48:33 #4
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_8251858
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:35 schreef Ennl het volgende:
Wie kan mij helpen?

Ik heb hetzelfde gehad met het Flat-Line Housenummer in de jaren 90. Helaas viel er voor mij niks uit omdat men bij het bewuste muzieklabel waar ik mijn demo heb laten horen een andere bassloopje hebben gebruikt...voor de rest was ie wel hetzelfde...maar niks kunnen beginnen, ze hadden betere advokaten e.d.
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')