Ben ook Kanyefanquote:
Tja Kim had dit kunnen weten. Ze stond erbij en keek er naar toen hij Amber Rose als shit behandelde.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hij is bipolair toch? Las ook berichten van dat hij geen medicatie meer neemt vanwege zijn creatieve kant (die komt niet meer tot uiting volgens hem met medicatie).
Ik vind dit wel een lastige kwestie. Kim K haar familie is de beroemste familie van Amerika nu, lijkt mij ook niet makkelijk de aftermath daarvan (en zeker de media die er ook op inspeelt).
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Want het lijkt er ook op of hij van die episodes heeft (dus niet altijd in zo'n staat maar nu wel, dus niet constant). Wat best ironisch is.. liedjes uit verleden voorspelt hij zijn toekomst meeof het lijkt zo (niet ten goede).
Maar ik vind wel van hij kiest om beroemd te zijn, zijn kinderen niet. En het lijkt erop dat hij ook zijn kinderen erin meetrekt (in de drama) en dat vind ik wel echt een slechte zaak.
Klopt hij is altijd wel controversieel geweest met bepaalde uitspraken over zijn exen. En Kris Jenner schijnt een pr legende te zijn. Wat daar allemaal van waar is geen idee.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja Kim had dit kunnen weten. Ze stond erbij en keer er naar toen hij Amber Rose als shit behandelde.
Hij heeft duidelijk liefdesverdriet, natuurlijk extra kut met Valentijnsdag.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:34 schreef Sfancta het volgende:
De man is op het moment weer flink posts aan het gooien
Wie is dat ?quote:
Wat dan,quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:44 schreef Draaksel het volgende:
Hij heeft zojuist alles eraf gehaald. Beter want hij zei echt griezelige dingen
Dit idd.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:31 schreef Draak31 het volgende:
Creepy ventje hoor. Helemaal doorgeflipt. Geen aandacht geven.
Kanye is bipolair, Pete schijnt borderline te hebben.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, hij gaat niet lekker op dit moment. Maar wat een user hierboven ook al zei: het is een lastige kwestie. Het is niet alsof hij ‘expres’ de lul uithangt for the sake of being de lul.
Hij heeft een psychiatrische aandoening. Neemt zover ik weet inderdaad zijn meds niet. Ik meende eigenlijk dat hij dat al niet deed tijdens hun hele huwelijk omdat het, ook zoals hierboven genoemd, zijn creativiteit remt. Wat in zeker zin waar kan zijn.
Of hij (achteraf) doorheeft wat hij doet of aanricht heeft tijdens zo’n episode - geen idee.
Lastig, lastig.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:44 schreef Draaksel het volgende:
Hij heeft zojuist alles eraf gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |