abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8251493
Uit het leven van Peter:

Okj ik heb niet te klagen, doe een leuke opleiding op school, heb een lieve moeder, lieve kat, en zit vaak achter de computer waar ik me meestal niet bij verveel. Maar vaak mis ik toch ook wat...ja inderdaad een vriendinnetje. Okj ik weet heus wel dat ik niet de enige ben, maar ik had nu zin om wat te schrijven dus vandaar deze topic...

Ik heb ook weinig (ik vind geen) vriendinnetjes gehad, ja op de basisschool eentje toen ik eeh 10 was ofzo. Maar het spannendste dat ik met haar heb gedaan is een kusje op dr mond :s hahah, maar toen had ik natuurlijk nog niet de behoefde aan meer. Met haar ging de relatie zeg maar wel goed, tot ze er op eens geen zin meer in had (dr moeder vond ons nog te jong enzo :S) Dus helaas, ze heeft het zo'n beetje vaag uitgemaakt en ik natuurlijk helemaal kapot daarvan, heeft nog best lang geduurt ook. Hierna was het een tijd stil op vrouwengebied, ik was vroeger ook altijd best stil en verlegen op school, en kende ook eigelijk geen meiden als goeie vriendin.

Toen ik 13 was of 14 ofzo was er nog een llichtpuntje: Ik ging naar een bruiloft van de vriend van mijn moeders vriend toe, dit was in Frankrijk. Met de bus gingen we erheen. Ik had er eerst niet zoveel zin in, maar al gauw ontdekte ik in de bus een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ze zag er erg leuk uit, maar ze zat naast een jongen, dus ik dacht meteen ze heeft een vriend, dus laat maar...Maar ik raakte toch een keer met haar aan de praat een keer onderweg, ik vermoed dat zij begon (omdat ik het niet goed durf om als eerste contact te leggen) maar die vriend bleek dus haar broer te zijn, waarmee ze nogal close was. OKay dat was dus mooi. de dagen hierna, heb ik heel vaak met haar opgetrokken en dat was echt gewoon superrelaxed, we waren ook de oudste van de kinderen daar. Gewoon gezellig bij elkaar in de tent zitten, op iemand oppassen en tegen elkaar aanliggen, en de laatste nacht zelf bij haar op de kamer, en daarna bij haar in bed gaan liggen...toen heb ik haar op dr mond gekust 1x en zei deed het nog 1x terug en dat was het ...Voor haar zal het wel niet zoveel hebben voorgesteld, ik zag er toen ook een beetje als een nerd uit, met een fout trainingsjase en een beugel en bril en stom haar, hahaha maarja. Ze zei ook dat ze normaal helemaal niet omgaat met jongens zoals mij...lekker boeiend t was leuk met haar. Na deze korte vakantie was ik nog wel in luv met haar en schreef haar een brief, maarja helaas geen antwoord .

En toen kwam de middelbare school, ik verwachte daarvan dat alles vanzelf zou gaan, vrienden, vriendinnen etc. Nou dus niet ben ik erachter gekomen, althans niet bij mij. De eerste sloeg ik over, en in de 2de maakte ik wel snel vrienden, maar geen vriendinnen. En de gasten die dat wel deden, vond ik altijd zo lomp doen en ascociaal, maargoed hier later meer over.Uiteraard werd ik weleens verliefd in mn middelbare schoolcarriere. Zelfs op een meisje bij mij in de klas, maar daar had ik geen contact mee. Ik ging op internet opzoek naar haar en kwam zo via via aan haar ICQ. Dat was wel raar, later ICQde ik wel met haar uitgebreid, maar op school zei ik geen woord tegen haar, want dat durfde ik eenvoudig niet. Het enige wanneer ik iets zei was als ik haar de groeten moest doen van iemand ofzo. Ik ging trouwens wel een beetje om met een paar meisjes af en toe. Maar echt interresans is dat nooit geworden ofzo. Okay dat was dus mn middelbareschool periode. Wel volwassener geworden en vrienden gemaakt, maar helaas geen vriendinnen...

OKay volgend deel...Zomervakantie na m'n eindexamen HAVO. Ik ben altijd al een Efteling fan geweest en nog steeds wel een beetje, dus ik besloot in de Efteling te gaan werken voor 3 weken...Helemaal op eigen initiatief daarheen gegaan met de trein (vanaf Delft) en daar 3 weken op een camping gestaan. Ik kende aan het begin niemand....Ook een reden waarom ik in de Eftelin wilde werken was natuurlijk voor de jongeren die er werken en de gezelligheid. Ik moet zeggen het waren 3 topweken en ik heb me elke dag goed vermaakt. Iedereen is daar zo'n beetje je vriend en je leert elkaar snel kennen.

Daar werkte ik ook wel met meiden samen enzo, dus dat vond ik helemaal top. Ook een keer kwam ik ergens achter en daar was een leuk meisje, en ik maakte een praatje met haar, maar ze zei dat het niet zo geod ging want ze had van niemand een knuffel gehad :s. Ik haar een knufffel gegeven en dat zal ik (tot nu toe) nooit vergeten, dit vond ik zo heerlijk en liev. Ik was gelijk verkocht. Daar in de Efteling voelde ik me erg op mijn gemakt en durfde er ook wel veel. Ik kwam erachter waar ze werkte (bij een winkeltje) en liep op een vrije dag naar haar toe en bestelde een mars ice cream, een knuffel en haar nummer haha, ik kreeg het nog ook (die mars en haar nummer). Ik haar s avonds gelijk smsen van dat ik die knuffel zo fijn vond enzo, en aan haar smsjes leek het erop dat ze mij ook wel zag zitten. Haar nog een paar keer gesproken en bij haar langsgegaan enzo, maar ze was toch een beetje vaag, ze had het altijd over andere jongens en die ex en dat.....wat heb ik daar nou aan.

Na mijn werk in de Efteling had ik nog steeds contact met haar en ze belde mij zelfs een keer op . Veel gesmst en gebeld. En ik wou graag een keer iets met haar afspreken enzo, en vroeg of zij dat ook wilde. dat wou ze wel. Maar ze wist niet wanneer ze kon etc... ok dit duurde een hele tijd, en in de afgelopen kerstvakantie had ik een vrijkaartje oor de Efteling en ging ik haar opzoeken. Ik was wel enthiousast om haar te zien daar, maar zij niet leek het...ze zei wel gedag, maar thats it.Een tijdje met haar gepraat daar en toen maar het park in gegaan met een collega die ik van de zomer had leren kennen daar. Dat was erg gezellig, gewoon een beetje langs collega;'s gaan, en daar een gratis beirtje drinken en ergens anders een gratis warme choc drinken..

Na een tijdje ging ik weer bij haar langs, maar moest toen ff wachten omdat ze een klant aan het helpnen was, ze zag me wel en zei ff hoi. Na deze klant ging ze achter met een collega staan praten en negeerde mij gewoon vond ik. Ik bleef nog een tijd staan, maar wist ook niet wat ik er mee aan moest dus toen maar weggelopen zonder iets te zeggen.
Wat een kutstreek van haar zeg, kom ik zo'n beetje speciaal naar de Efteling toe en dan doet ze zo. S avonds nog wet een andere colega door het park gelopen en bij de skihut gezeten. Hier waren wat meiden die erg luidruchtig waren (jong en bezopen). Maar ik vond het wel relaxed, ze deden wel beetje asociaal, maar gingen zo bij mij zitten, en beetje raar doen . Alleen de personen met wie ik was vonden het minder prettig, waarschijnlijk ook doordat 1 meid tegen hem zei dat hij altijd blauwtjes loopt omdat ie lelijk is...haha hard voor hem, maar dat is toch niet zo. Hierna liepen we naar de uitgang toe, waar een andere collega nog wat verhalen vertelde (die wel een echt player is). In de 3 jaar dat hij in de Eftelng werk heeft had ie 7x een relatie met een meisje daar gehad van de Efteling gehad, langer dan 3 weken. Nog wel meer, maar die korter. Dan denk ik echt als ik dat hoor zo van hoe kan dat, waarom hij wel en ik niet, dan kom ik hierbij ook op een volgend punt terecht, wat niet helemaal waar is maar goed.

Een collega van de efteling waarmee ik nog steeds contact mee heb, en ook weleens mee uit ga in Tilburg met een hele eftelign groep, is een knappe gozer. Alleen is hij ook wel verlegen, durft nooit op een meisje af te stappen. Meestal (in onze ogen dan) krijgen de asciociale gasten eerder een vriendin dan de wat lievere en gevoeligere jongens. Dit ligt natuurlijk aan hun gedrag, maar af en toe denk ik wel eens zo van. die gast heeft zon knappe meid, en die behandelt ie slecht ofzo, of dumpt haar bbijna gelijk. Terwijl als ik een vriendin heb, dan zou ik haar echt aanbidden denk ik (bij wijze van spreke) dan ben ik zo blij, en zou alles voor haar doen, jammer joh, die meiden missen wat..!!

dit was het dan wel zon beetje, maar nog niet helemaal....
Ik heb op thunderdome een gozer leren kennen die bij mij in de buurt woont, waarmee ik nu nog goed contact heb en mee ga stappen enzo. Hij heeft echt veel meisjes gehad, en belt echt vaak gewoon met meiden van internet en daar spreekt ie dan mee af. Echt cool, maar hij doet het weer een beetje te veel, dan heeft ie de ene dag de ene aan de telefoon en andere dag weer iemand anders enzo. Maarja, ik probeer nu wel vaak uit te gaan om zo wel in contact te komen/blijven met vrouwen. Ik doe namelijk een technische opleiding, en daar zitten in mijn klas 2 vrouwen ofzo, en niet de knapste..In de Efteling was het echt cool, zoveel jongeren en meiden. Maar helaas dan maar uitgaan. Ik probeerde een tijd ook met mensen uit mn stad in contact te komen via cu2, maar dat heeft niet geholpen bij mij. Wel sprak ik laatst nog een meisje van 15 jaar, die als ze uitgaat wel altijd jongens versierd en ermee zoent enzo. En dan denk ik ook zo van, tja waarom ik niet, ik heb nix te verliezen. Maar op de 1 of andere manier ben ik geremd en durf ik dat niet, dr zit een onzichtbare muur om mij heen als ik een leuk meisje zie. En ik heb er ook een verkeerd beeld bij, zo van, ik kan haar toch nooit krijgen, of ze heeft al een vriend dus helaas. Ik ben ondertussen al weer 19 en vind het echt jammer, ik had eerst echt verwacht dat met de middelbare school alles vanzelf zou gaan, maarja helaas.

Ik denk dat vast wel mensen zich hier in herkennen, en tja ik weet ook wel dat ik gewoon op iemand moet afstappen ook al is het eng, maar tot nu toe lukt dat nog niet. Die maat van me wel, die drinkt niet, maar stapt wel op elke vrouw af en gaat een praatje maken, of maakt gewoon een opmerking.......Owja ik ga nu ook elke dag met de trein naar school en daar zie ik dan ook vaak mooie vrouwen op het station enzo. maarja....
...
...
Ik zuit nu op school en heb nix te doen, vallen lessen uit, nieuw periode etc. Dus daarom maar ff dit verhaaltje geschreven, Ik hoop dat voor de mensen die de moeite hebben genomen om dit te lezen dat ze het leuk vonden, of leerzaam ofzo. haha ik merk het wel

Eehm als iemand benieuwd is wie ik ben:

http://www.cu2.nl/cyberdwarf

http://www.morningstar-events.nl

Okay thanx.

[Dit bericht is gewijzigd door CyberDwarf op 03-02-2003 14:40]

pi_8251639
Wow wel 2 oproepjes in dating, daar heb ik allang eens gekeken.

maarja toch bedankt voor je reply
pi_8251655
Lang verhaal
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_8251670
Het leven is wat je er zelf van maakt.
pi_8251707
Ja het is een beetje lang, ik weet het. Maar als ik eenmaal aan het typen ben dan gaat het hard
pi_8251772
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:39 schreef F@lcon© het volgende:
Het leven is wat je er zelf van maakt.
Precies, en je moet juist NIET gaan zoeken...........
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_8251808
Idd lang verhaal

Kan alleen zeggen dat je pas 19 bent, niet al weer. Het leven begint pas met 20

En gewoon jezelf zijn. Vrouwen hebben een of ander ingebouwd apparaat waarmee ze mannen die zich anders voordoen dan ze zijn kunnen traceren.

En suc6 verder

pi_8251871
OOk zonder meisjes kan je een zeer leuk leven hebben hoor!!
pi_8251888
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:46 schreef Pushit het volgende:
Idd lang verhaal

Kan alleen zeggen dat je pas 19 bent, niet al weer. Het leven begint pas met 20

20? Eerder 30!
  maandag 3 februari 2003 @ 12:51:35 #11
45202 Helpdesk
Hulp nodig? ik doe het ;-)
pi_8251920
Ben het niet helemaal mee eens dat je niet moet zoeken, je kan toch reageren op contact advertenties op internet? Werkt heel goed en je krijgt zo leuke dates. Verwacht niet gelijk een relatie, maar dat kan er altijd van komen.

Kijk maar eens op www.kristelweb.nl/dating, dat vind ik een erg goede site.

De enige echte helpdesksnol... ik help je met alles, zolang het onder werktijd is...
  maandag 3 februari 2003 @ 12:52:45 #12
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8251946
quote:
Meestal (in onze ogen dan) krijgen de asciociale gasten eerder een vriendin dan de wat lievere en gevoeligere jongens. Dit ligt natuurlijk aan hun gedrag, maar af en toe denk ik wel eens zo van. die gast heeft zon knappe meid, en die behandelt ie slecht ofzo, of dumpt haar bijna gelijk. Terwijl als ik een vriendin heb, dan zou ik haar echt aanbidden denk ik (bij wijze van spreke) dan ben ik zo blij, en zou alles voor haar doen, jammer joh, die meiden missen wat..!!
Zo dacht ik ook voor mijn eerste vriendinnetje.

Als je een ding niet moet doen is het een vrouw aanbidden!

Stop met dat wanhopige gedoe, leef je leven en hou je er niet mee bezig, dan komt die leuke meid vanzelf wel een keer.

pi_8251962
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:51 schreef Helpdesk het volgende:
Ben het niet helemaal mee eens dat je niet moet zoeken, je kan toch reageren op contact advertenties op internet? Werkt heel goed en je krijgt zo leuke dates. Verwacht niet gelijk een relatie, maar dat kan er altijd van komen.

Kijk maar eens op www.kristelweb.nl/dating, dat vind ik een erg goede site.

Probleem met contactadvertenties is dat ze "te graag" willen, en dus niet zo nauw kijken maar gewoon die al dan niet valse genegenheid pakken. En dan ben je alleen maar jezelf aant bedotten.
pi_8251963
"Wanneer wordt mijn leven nu eindelijk eens leuk" dat heb ik me ook een hele tijd afgevraagd. Maar zo simpel is het niet. Je moet werken en werken om je leven leuk te maken. Het gaat niet vanzelf.

Zonder inzet kom je vaak nergens. Tenzij je een fortuin erft en dan nog zelfs moet je je best doen om er wat van te maken.

Sterkte ermee. En blijf vooral jezelf ook.

pi_8251975
1. Een relatie moet een aanvulling zijn, geen opvulling.
Zorg er eerst eens voor dat je happy bent met je huidige leven, school/werk/thuis etc.
2. Je wilt waarschijnlijk te graag. Zie punt 1. Als je gelukkig bent met jezelf dan gaat de rest vanzelf.

Nou kan je wel zeggen "ik ben niet helemaal gelukkig zonder vriendin" - vaak is't juist die uitstraling van geluk (tevreden met jezelf, je leven) die mensen aantrekt.

Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
pi_8251996
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:52 schreef qbus het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook voor mijn eerste vriendinnetje.

Als je een ding niet moet doen is het een vrouw aanbidden!

Stop met dat wanhopige gedoe, leef je leven en hou je er niet mee bezig, dan komt die leuke meid vanzelf wel een keer.

Ja wat is schreef dat wil niet zeggen dat ik dat serieus doe, ik bedoel ik weet ook wel dat het best irritant is voor een vrouw als je jusit alles voor haar doet en verder geen weerstand bied zegmaar.
  maandag 3 februari 2003 @ 13:00:10 #17
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8252107
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:55 schreef CyberDwarf het volgende:

[..]

Ja wat is schreef dat wil niet zeggen dat ik dat serieus doe, ik bedoel ik weet ook wel dat het best irritant is voor een vrouw als je jusit alles voor haar doet en verder geen weerstand bied zegmaar.

Ik doel ook meer op je gehele houding. (zoekend)

Je hebt zo te lezen een heleboel ingredienten voor een leuk leven, zet dus die zoektocht naar een potentiele vriendin uit je hoofd. die komt namelijk pas als jij die zoektocht staakt .

pi_8252252
Probeer eerst eens jezelf te vinden voordat je contact maakt met vrouwen om een relatie aan te gaan...
Het lijkt me dat je nog veel te onzeker bent.. dan moet je eerst jezelf eens vinden en zeker van jezelf worden.. beetje humor opbouwen... zelfspot help ook moet alleen niet te ver gaan.. Je moet wel van jezelf houden voordat je van iemand anders kan houden...

Bekende verhaaltje dus.. hebben veel mensen... ik was rond de 20 voordat het bij mij zover was dat ik mezelf kon.. maar ik had gelukkig wel al twee to drie relaties gehad... maar het gaat om je zelfkennis!

veel succes!

pi_8252354
Wat mijn voorgangers posten ben ik het mee eens. Je moet eerst gelukkig zijn met je huidige leven zonder vriendin. Een vriendin is geen must om je gelukkig te voelen maar als je gelukkig bent zonder en dan een leuke vriendin vindt dan is het een aangename opvulling in je leven.

Ook denk ik dat wanneer je geluk uitstraalt dat het dan wat makkelijker gaat. Wanneer je tevreden bent met wat je hebt en wie je bent dan gaat het stukken makkelijker.

Ikzelf heb de zoektocht gestaakt ( voorlopig althans ). Ik wacht wel af totdat ik iemand toevallig tegen kom. Maar mocht ik iemand toevallig tegen komen dan ga ik wel mijn best doen om het goed te laten aflopen.

Een vriend van me is altijd wanhopig op zoek maar dat zet geen zoden aan de dijk. Vrouwen hebben dat denk ik in de gaten en dat forcerende dat bevalt ze denk ik niet. Het moet meer relaxed gaan zonder drang. Helemaal vanzelf.

maandag 3 februari 2003 @ 13:22:26 #20
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_8252643
Luister eens goed allemaal !

Ik zie diverse mensen posten dat je eerst gelukkig moet zijn zonder vriendin voordat je aan een vriendin toe bent.

HET PUNT IS NU DUS DAT MEN ONGELUKKIG IS DOORDAT MEN ALLEEN IS ZONDER VRIENDIN

WAT IS DIT NU VOOR VAAG ADVIES OM MAAR GELUKKIG TE WORDEN ZONDER RELATIE

DIT IS JUIST DE REDEN WAARDOOR MEN ONGELUKKIG IS.

Ik moest even schreeuwen hoor ik erger me aan die reacties die geen oplossing bieden.

"Censuur is de dood van de democratie"
  maandag 3 februari 2003 @ 13:36:35 #21
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8253000
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:22 schreef Flying_Vee het volgende:
Luister eens goed allemaal !

Ik zie diverse mensen posten dat je eerst gelukkig moet zijn zonder vriendin voordat je aan een vriendin toe bent.

HET PUNT IS NU DUS DAT MEN ONGELUKKIG IS DOORDAT MEN ALLEEN IS ZONDER VRIENDIN

Ik moest even schreeuwen hoor ik erger me aan die reacties die geen oplossing bieden.

Luister nou eens schreeuwlelijk.

Stel:

2 meisjes, even knap, even leuk.
Meisje 1:
klampt je wanhopig aan of je alsje, alsjeblieft haar vriendje wil worden, ze zal iedere dag je reet likken en je voeten kussen.

Meisje 2
Oogt zelfverzekert en haar hele houding geeft aan dat je wat moeite moet doen om haar te krijgen omdat ze haar leventje toch wel op orde heeft.

Which one would you take ?

pi_8253082
Een lang verhaal dat kan ik wel zeggen. ffjtes ook nog een 2e keer gelezen zodat ik zeker weet dat alles goed is gelezen.

Overigens wil ik zeggen dat die vriend die iedere dag belt met een ander niets anders is dan een player. ik heb liever wat minder ervaring dan dat ik ieder meisje moet opbellen..

Als je mijn vraagt, waar ligt geluk dan kan ik zeggen dat ligt bij iedere persoon anders. sommige mensen hebben inderdaad eerst een relatie nodig om gelukkig te zijn, andere moeten eerst gelukkig zijn voordat ze aan een relatie beginnen. en daarnaast. waneer ben je nu echt gelukkig.

Het niet hebben van een relatie is geen uitzondering, er zijn er genoeg. zelf heb ik op dit moment ook geen relatie, niet echt een vriendin gehad op 2 stuks na, waarbij je denkt dat je vrij close bent en uiteindelijk blijkt dat het iets anders is geweest.

Ook is het bewezen dat de 'macho's' vaak in trek zijn bij dames, maar in hetzelfde onderzoek is bewezen dat meestal een dame niet gelukkig is tijdens of na deze relatie, terwijl iemand die eigenlijk wat verlegen is, en dus ook minder ervaring heeft, juist meer op emotionele vlakte iemand kan vasthouden, en er juist voor je is.

Er is geen goude tip om een vriendin te vinden, het moet gewoon komen, datingsites en oproepjes zou ik persoonlijk links laten liggen, aangezien ik dit 'fake' vind ten opzichte van een echte relatie. wel kan je via internet vaak mensen vinden met soortgelijke intresses. wel moet dit sploradarisch gaan en niet geforceerd, ofterwijl blijf lekker fokken, zoek eens irc op. er is vast wel iemand waarmee je (na verloopt van tijd) wat meer mee blijft hangen. hetzelfde als met een kroeg, lekker laten gaan, je moet dingen opbouwen en niet forceren, overigens, je hebt nog een heel leven voor je. meestal vind je pas echt een ware liefde tussen 23 en 30 jaar, of in ieder geval een stabiele relatie. ook als je eenmaal een relatie hebt, forceer niets. forceren is not done, zeker niet in of met een relatie.

[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8253234
quote:
[b]Op maandag 3 februari 2003 13:22 schreef HET PUNT IS NU DUS DAT MEN ONGELUKKIG IS DOORDAT MEN ALLEEN IS ZONDER VRIENDIN

Niet mee eens! Als je niet gelukkig kunt zijn zonder vriendin is er iets dramatisch mis in je leven. Kan je niet gelukkig zijn zonder vriendin, dan kan je haar ook niet gelukkig maken. Is jouw leven zo klote omdat je geen vriendin hebt? Dan ga je haar ook niet gelukkig maken met jouw leven!

quote:

Fout! Dat is iets wat men vaak denkt, maar niet waar is. Het is niet zo dat je ongelukkig bent omdat je geen relatie hebt. Je kan best gelukkig zijn zonder relatie, blijkbaar weet jij alleen niet hoe dat geluk voelt. Nog ff verder zoeken dus, voordat je gaat schreeuwen.
quote:
En driftig zoeken naar een relatie is wel een oplossing? Als ik jou was zou ik ook eens heel goed naar je eigen leven kijken voordat je nog's zo'n onzin loopt te bleren. Leer eerst met jezelf leven, van jezelf houden, van je leven te houden en ga daarna maar's proberen van andere mensen te houden en ze te BEhouden.
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
pi_8253258
Dude, alinea's. Ik kom echt niet door die tekst heen zo..
pi_8254207
Hey sorry ik post normaal nooit zulke lange teksten, dus heb er ook niet zo heel veel rekening mee gehouden

Maargoed, ik ben nu ook niet nog niet toe aan een vaste relatie ofzo vind ik, ik wil gewoon nog beetje lekker experimenteren enzo.
En als ik dan die jongens en meiden van 14/15 zie met zoveel ervaring of hun houding, dan ben ik daar best jaloers op. Want heel deze fase heb ik gemist in mijn leven heb ik het idee.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')