abonnement Unibet Coolblue
pi_203663910
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:00 schreef spoilert het volgende:
[ twitter ]

Breaking ook :') Wat gaan ze nu doen na de 25e? Waar zijn ze nog meer boos om??? Eerst natuurlijk even uitrusten van de massale protesten die deze overwinning hebben veroorzaakt...
Dan komen de tribunalen :lijstje:
pi_203663934
O ja de Tribunalen, zend "Ongehoord Nederland" die straks live uit?? Er komen mooie tijden aan in de "Demo Wereld"
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 14 februari 2022 @ 20:20:15 #278
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203664060
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef JohnWickPic het volgende:
Even een belangrijke mededeling van een professionele demonstrant hoor

https://www.facebook.com/100075926352634/videos/684530432564334/

EDIT: Waarschuwing, iets met schokkende beelden, Jabba the Hut en nouja.. basic wappie stuff.
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Teeeeering. daar moet echt een waarschuwing bij hoor. zet 'm in een spoiler.
Kijk dit niet als je nog moet eten. Wees gewaarschuwd.

wat ligt daar voor een opgebaarde zeg. soort pratende potvis.
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:43 schreef mazaru het volgende:
Bizar dat die mensen geen van allen tanden hebben
@HeatWave
  maandag 14 februari 2022 @ 20:26:03 #279
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203664148
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:00 schreef spoilert het volgende:
[ twitter ]

Breaking ook :') Wat gaan ze nu doen na de 25e? Waar zijn ze nog meer boos om??? Eerst natuurlijk even uitrusten van de massale protesten die deze overwinning hebben veroorzaakt...
En ook net doen alsof mensen die de maatregelen ondersteunden van mening waren dat dit een permanent iets zou zijn... Nee lullo's, dat was jullie bullshit... :')

twitter
pi_203664325
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:26 schreef AchJa het volgende:

[..]
En ook net doen alsof mensen die de maatregelen ondersteunden van mening waren dat dit een permanent iets zou zijn... Nee lullo's, dat was jullie bullshit... :')

[ twitter ]
Oh ja, dat wilde ze ook nog gaan invoeren toch dat digital ID? Ik heb er verder geen verstand van hoor, ik heb daar geen onderzoek naar gedaan omdat ik zo uitgeslapen ben dat ik daar net als vele normale mensen al een tijdje van op de hoogte ben. We noemen het DigiD
https://nl.wikipedia.org/wiki/DigiD
pi_203664429
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef JohnWickPic het volgende:
Even een belangrijke mededeling van een professionele demonstrant hoor

https://www.facebook.com/100075926352634/videos/684530432564334/

EDIT: Waarschuwing, iets met schokkende beelden, Jabba the Hut en nouja.. basic wappie stuff.
Medelijden met die kat op de achtergrond.
pi_203664557
zoals we al hadden verwacht; de wappen beweren dat het komt door hun massale protest.
jahoor. jahoor. doordat Suzanne de Grijs een aantal truckchauffeurs doelloos rondjes liet rijden gaat het coronatoegangsbewijs eraf. maar natuurlijk.

Invloed uitoefenen op overheidsbeleid doe je met een vrachtwagen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203664861
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:00 schreef spoilert het volgende:
[ twitter ]

Breaking ook :') Wat gaan ze nu doen na de 25e? Waar zijn ze nog meer boos om??? Eerst natuurlijk even uitrusten van de massale protesten die deze overwinning hebben veroorzaakt...
Yes... Hebben de demonstraties toch nut gehad :)
pi_203666642
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:12 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Van welke datum is dat filmpje? Is dat op Brigtheon of die o zo warrige website van hem :')
http://stoppasfamiliedrama.blogspot.com/
Tussen ieder filmpje staat "Wordt vervolgd" en "wat vooraf ging" :')
Random woorden in het oranje deeplinken naar een vage site :?
edit: gevonden :')
Toen ik lesgaf, leerde ik dat ordenen erg belangrijk is. Zal wel een onderdeeltje van zijn opgebouwde dossier zijn.
Toch jammer dat die coronapas er volgende week vrijdag af gaat, kom je hem weer in de horeca tegen. Aan de andere kant, ik woon niet in Bussum en zijn budget begint aardig af te dalen, dus het wordt eerder een meegebrachte thermosfles en een appeltje in het park. Die hypotheek gaat toch een keer parten spelen en boetes voor niet betaalde alimentatie aan zijn meerderjarige dochters (eigen rekening en niet die van zijn ex, want stel je voor dat die er zelf van naar de kapper gaat) zullen ook nog wel een keer komen. Wie weet mag hij bij een ander geel hesje een luchtbed betrekken?
pi_203666701
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:15 schreef spoilert het volgende:
O ja de Tribunalen, zend "Ongehoord Nederland" die straks live uit?? Er komen mooie tijden aan in de "Demo Wereld"
Ik lever vast het script aan:
Hoofdrol: wappie in zelfgebreide toga als rechter, OvJ en griffier tegelijk
Figuranten: Mark Rutte, Hugo de Jonge, Ernst Kuipers en Jaap van Dissel (foto, verder onzichtbaar personage).

W. ‘Betrokkenen hebben zich schuldig gemaakt aan misdaden tegen de menselijkheid. [insert ‘bewijzen’ op social media] De advocaat van hen is medeplichtig wegens het verdedigen van massamoordenaars. Zij worden allen veroordeeld tot de hoogste straf. [insert oproep tot donatie]’
pi_203667942
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Yes... Hebben de demonstraties toch nut gehad :)
Het enige nut was ze hadden is vermaak voor ons, ik heb echt genoten als de ME ingreep. Met als toppunt het Videre vliegtuig wat moeten die kneuzen vol ongeloof naar de tekst hebben staan kijken. Geld geven aan een wildvreemde en vervolgens hoog op geven dat er een protestvliegtuig komt met een “geweldige” tekst.
Maar he, ik gun die lui hun momentje waar ze denken dat ze invloed hebben gehad de rest van Nederland weet wel beter.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203669805
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:00 schreef spoilert het volgende:
[ twitter ]

Breaking ook :') Wat gaan ze nu doen na de 25e? Waar zijn ze nog meer boos om??? Eerst natuurlijk even uitrusten van de massale protesten die deze overwinning hebben veroorzaakt...
Er zal een tweedeling komen. Voor de demonstranten die hun pleziertjes misten is dit het bewijs dat demonstreren helpt, maar die storten zich volgende week vrolijk in het uitgaansleven.
De doorgeleerde wappies, die achter elke boom tien complotten ontdekken, zien dit als een boodschap met diepere gedachten. Goochelen met de cijfers van de datum, beweren dat voldoende mensen in de macht van de elite zijn gespoten, of dat dit een opmaat is voor echt geweld. De personen die wij hier bespreken, horen grotendeels bij deze groep. Tien tegen een dat die er op 27 februari gewoon weer staan.
pi_203669979
Alle coronamaatregelen eraf de 25e, en als ik bepaalde tweets hier boven zie, hebben de wappen al de overwinning geclaimd. :') Geen plank, maar een heel bos voor je hoofd, al jaren hebben ze dat.

quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef JohnWickPic het volgende:
Even een belangrijke mededeling van een professionele demonstrant hoor

https://www.facebook.com/100075926352634/videos/684530432564334/

EDIT: Waarschuwing, iets met schokkende beelden, Jabba the Hut en nouja.. basic wappie stuff.
Jezus, daar ging mijn ontbijt :r wat is deze dan :') (alhoewel, ik kende haar al van zien / stem, eng mens).
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 februari 2022 @ 10:00:15 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203670477
Komt het ooit weer goed tussen pro- en antivaxers?

Nee. Dit komt niet meer goed. Ze hebben hun ware aard laten zien. Pas na een deradicalisatieprogramma van een paar jaar wil ik wel overwegen om ze weer toe te laten in mijn bubbel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:38:35 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203672491
quote:
84s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Starhopper het volgende:
Komt het ooit weer goed tussen pro- en antivaxers?

Nee. Dit komt niet meer goed. Ze hebben hun ware aard laten zien. Pas na een deradicalisatieprogramma van een paar jaar wil ik wel overwegen om ze weer toe te laten in mijn bubbel.
quote:
René Mirck weet als geen ander hoe groot de kloof is. Hij is de enige in zijn familie die zich tegen het coronavaccin uitspreekt en is een datingsite gestart voor 'wappies'. Op 'Wappiez Dating' zijn alleen mensen die niet zijn gevaccineerd tegen corona toegestaan. "We hebben nu 1750 actieve gebruikers", vertelt hij aan EditieNL.

Ze zouden alleen met een gevaccineerd persoon willen daten als die een ontgiftingskuur heeft gedaan."
Wat??? _O- _O- _O-
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:39:32 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203672506
quote:
84s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Starhopper het volgende:
Komt het ooit weer goed tussen pro- en antivaxers?

Nee. Dit komt niet meer goed. Ze hebben hun ware aard laten zien. Pas na een deradicalisatieprogramma van een paar jaar wil ik wel overwegen om ze weer toe te laten in mijn bubbel.
Lekker makkelijk lullen als er toch al nooit iemand IRL met je wil praten :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203672618
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Wat??? _O- _O- _O-
Wow... Dit lijkt op de achterlijke reactie in de VS op de laatste 2 verkiezingen. "Jij hebt een andere mening als ik, ik wil niet meer met je praten, jij ben slecht". Van beide kampen.

Triest kutvolk is het :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 12:49:05 #293
426493 crew  PippenScottie
pi_203672633
quote:
84s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Starhopper het volgende:
Komt het ooit weer goed tussen pro- en antivaxers?

Nee. Dit komt niet meer goed. Ze hebben hun ware aard laten zien. Pas na een deradicalisatieprogramma van een paar jaar wil ik wel overwegen om ze weer toe te laten in mijn bubbel.
Hoeveel mensen zijn jullie nu echt ‘kwijt’ geraakt de afgelopen twee jaar?

Ik doe zelf niet zo heel moeilijk en mijn bubbel bestaat uit hoogopgeleide mensen. Er zitten wel wat critici tussen en er valt ook genoeg te bekritiseren aan het overheidsbeleid, maar niemand is full wappie gegaan.

Mijn vriendin is wel een jeugdvriendin kwijtgeraakt aan Willem Engel. Ze kan haar gewoon niet meer spreken omdat het alleen maar over wappiegeneuzel gaat. Ik heb haar vorig jaar nog een half uur gesproken. Geen enkele interessere in ons, de kinderen, of vertellen over eigen privédingen. Best zielig eigenlijk.

Mijn zwager heeft zijn moeder verloren aan de wappies. Zij hebben eigenlijk geen zin meer om met haar af te spreken en de kinderen komen er ook nog maar zelden. Klassieke boomer die niet met internet om kan gaan in een facebook algortithmefuik is gevallen.

Ik heb één collega die ook op volle wappietoer is gegaan. Maar die is naar Noord-Zweden verhuisd en is praktisch off the grid. Daar heb ik dan wel respect voor. Ze voegt de daad bij het woord.
pi_203672636
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Wat??? _O- _O- _O-
Ik had daar een account; "Hugo de Jonge" mooie foto erbij en zo, BANNED! Ik ben wel benieuwd naar die ontgiftingskuur want volgens de meeste wappies kan je een vaccinatie niet meer ongedaan maken. En anders zie ik wel weer handel, gewoon 2 maal daags een doosje Smarties naar binnen werken en het komt goed.
pi_203672670
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:49 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Hoeveel mensen zijn jullie nu echt ‘kwijt’ geraakt de afgelopen twee jaar?

Ik doe zelf niet zo heel moeilijk en mijn bubbel bestaat uit hoogopgeleide mensen. Er zitten wel wat critici tussen en er valt ook genoeg te bekritiseren aan het overheidsbeleid, maar niemand is full wappie gegaan.

Mijn vriendin is wel een jeugdvriendin kwijtgeraakt aan Willem Engel. Ze kan haar gewoon niet meer spreken omdat het alleen maar over wappiegeneuzel gaat. Ik heb haar vorig jaar nog een half uur gesproken. Geen enkele interessere in ons, de kinderen, of vertellen over eigen privédingen. Best zielig eigenlijk.

Mijn zwager heeft zijn moeder verloren aan de wappies. Zij hebben eigenlijk geen zin meer om met haar af te spreken en de kinderen komen er ook nog maar zelden. Klassieke boomer die niet met internet om kan gaan in een facebook algortithmefuik is gevallen.

Ik heb één collega die ook op volle wappietoer is gegaan. Maar die is naar Noord-Zweden verhuisd en is praktisch off the grid. Daar heb ik dan wel respect voor. Ze voegt de daad bij het woord.
Andere kant heb je ze ook "zat". Mensen die volledige lockdownies zijn geworden in de afgelopen tijd. Helemaal gek en bang gemaakt door al het corona aandacht in de media.

Deze 2 groepen zullen ongeveer net zo groot zijn, gok ik, daar het dezelfde typen mensen zijn. Zwak van mening, makkelijk overtuigd en typische sekte-klanten.
pi_203672759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Andere kant heb je ze ook "zat". Mensen die volledige lockdownies zijn geworden in de afgelopen tijd. Helemaal gek en bang gemaakt door al het corona aandacht in de media.

Deze 2 groepen zullen ongeveer net zo groot zijn, gok ik, daar het dezelfde typen mensen zijn. Zwak van mening, makkelijk overtuigd en typische sekte-klanten.
Echt veel labiele mensen in de maatschappij is me opgevallen.
Als alles goed gaat en er weinig tot geen problemen zijn vallen die niet zo op.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:59:53 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203672762
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:49 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Hoeveel mensen zijn jullie nu echt ‘kwijt’ geraakt de afgelopen twee jaar?
Een paar vrienden heb ik bewust even ontlopen, geblockt op Social Media e.d.
Die waren niet te stuiten als het om hun verhaal ging en dat ging wat schuren.
Geen idee of ik die ooit weer onder 'normale omstandigheden' terug zal zien...

Met anderen hebben we de afspraak kunnen maken dat we elkaars mening respecteren, maar dat we elkaar niet hoeven te overtuigen.
Ook dat schuurt wel eens, je kan het onderwerp 'Corona' de laatste tijd moeilijk ontlopen als het om het gezamenlijk uitvoeren van activiteiten gaat. Maar dan herinneren we elkaar aan die afspraak en dan is het weer prima...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 13:34:48 #298
426493 crew  PippenScottie
pi_203673160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Andere kant heb je ze ook "zat". Mensen die volledige lockdownies zijn geworden in de afgelopen tijd. Helemaal gek en bang gemaakt door al het corona aandacht in de media.
Ik ken niemand uit deze groep. Ik heb één vriend die je behoorlijk voorzichtig kan noemen, maar hij heeft MS en ik snap dat hij niet op een virus zit te wachten die zijn longen belast.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:05:46 #299
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203673522
quote:
84s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Starhopper het volgende:
Komt het ooit weer goed tussen pro- en antivaxers?

Nee. Dit komt niet meer goed. Ze hebben hun ware aard laten zien. Pas na een deradicalisatieprogramma van een paar jaar wil ik wel overwegen om ze weer toe te laten in mijn bubbel.
Mwoah, ik kan in een cafe ws wel een gesprek aan gaan met een wappie, voetbalsupporter, racist of communist zonder dat er perse klappen hoeven te vallen en het al dan niet een vermakelijk gesprek oplevert. Het is niet dat een andere levensopvatting mij weerhoud om met ze te praten.

Deradicalisering kan alleen plaatsvinden op het moment dat de radicalen zih ook op een of andere manier 'begrepen' voelen.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:09:11 #300
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203673561
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Andere kant heb je ze ook "zat". Mensen die volledige lockdownies zijn geworden in de afgelopen tijd. Helemaal gek en bang gemaakt door al het corona aandacht in de media.

Deze 2 groepen zullen ongeveer net zo groot zijn, gok ik, daar het dezelfde typen mensen zijn. Zwak van mening, makkelijk overtuigd en typische sekte-klanten.
Op een of andere manier ben ik ook nog geen mensen tegengekomen die volledige lockdownies zijn geworden, op één oudtante na, maar die verwachtte ook dat mijn vader beugels in zn WC liet plaatsen voor de 4-5x per jaar dat ze bij hem langskwam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')