Als je het zelf maar snaptquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stanley
mahonie
bradley
dudley
jason luv
Wat zeg jij nou?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw vriendin maakt dat geluid
very bad dicks incoming
Enigma zet blijkbaar graag mensen in een boomquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij in een boom hey?
Jaquote:
zit jij nu stiekem mijn quote te verprutsenquote:
Wij gaan hardquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
ik dacht dat je overdreef, maar er zaten inderdaad 29 minuten tussen je posts, dus mea culpa. De tijd vliegt als het gezellig is.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit jij nu stiekem mijn quote te verprutsen
Oh en ik val ook totaal niet op negers trouwens, had je wel kunnen snappen toen ik specifiek blanke zuid-afrikaan zeiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stanley
mahonie
bradley
dudley
jason luv
En als het dan niet lukt...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
ik dacht dat je overdreef, maar er zaten inderdaad 29 minuten tussen je posts, dus mea culpa. De tijd vliegt als het gezellig is.
#BlankeLansMattersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh en ik val ook totaal niet op negers trouwens, had je wel kunnen snappen toen ik specifiek blanke zuid-afrikaan zei
No problemoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Ja idd jaquote:
Fijne avond verderquote:
29 minuten is best lang.quote:
Wat fijn dat je ons al zo snel gevonden hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
RED!
Ja ik leer het heus wel hahaha, al was het een close call.
lmquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
RED!
Ja ik leer het heus wel hahaha, al was het een close call.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |